Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperówka Jędrzeja
Autor Wiadomość
Jędrzej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 154
Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-02-2009, 15:57   Temperówka Jędrzeja

Przygoda z moją temperówką była taka iż będąc w wojsku i przyjeżdzając na przepustki a były one krótkie więcej czasu marnowałem na czekanie na busa niż radości z kilkunastu godzin na wolności postanowiłem pożyczyć kase i kupić auto myślałem najpierw o Daewoo Espero młody dość rocznik czyli 1996-98 szło kupić za około 3000zł więc pojechałem na przepustce do Radomia obejżeć owe auto i na miejscu okazało sie ze gość był wcale nie konkretny bo sprzedał go jakieś 10 minut zanim ja dojechałem (a dzwoniłem do typa i nic nie powiedział) więc kiosk anonse i szukam ale nic nagle myśle moze Fiat’a kupie i jest za 3700zł tempra więc jade obejżeć z zewnątrz wyglądała super tak jak i w środku silnik też ok oponki nowe itp.itd. więc mówie do gościa ile spóści z ceny on ze 100zł a ja na to ze daje 2900zł i biore a on nie, nie to nie wsiedliśmy z kumplem do auta i odjazd nagle gość biegnie za nami i macha by stanąć i mówi że sprzeda za tą cene to kupiłem to cudo

Fiat Tempra
Rok produkcji- 1994
Pojemność silnika [w cm3-] 1600
Skrzynia biegów- Manualna
Rodzaj paliwa- Benzyna
Typ Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi- 4/5
Wyposażenie -Centralny zamek, Elektryczne szyby, Wspomaganie kierownicy, ABS, Poduszka powietrzna,
Informacje dodatkowe- Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce

Z czasem okazało sie że świece są padnięte i na zimnym silniku nie chce odpalsć więc wymiana ale zanim do tego doszłem co było właśnie przyczyną dużo czasu spędziłem na forum, po jakimś czasie ponad 20tyś. zrobiłem będąc od domu ponad 120km zerwało zęby z paska rozrządu i kumpel mnie zholował wymieniłem pasek i rolke było ok ale coś sie delikatnie tłukło mało słyszalne to było ale jednak było i zrobiłem na tym pasku 140km i jasąc se nagle zgasł silnik więc zjazd na poboczemacha do góry a tam zonk tłok bokiem wyszedł i znów hol do domu znalazłem silnik wraz z osprzetem , skrzynią za 700zł tylko sam musiałem go wyjąć z auta silnik był po remoncie kapitalnym nigdy nie widział gazu hoć był też 1.6 jak u mnie ale na jednopunkcie a u mnie pełen wtrysk był ale nic razem z kumplem poprzekładaliśmy kolektory i inne rzeczy z mojego silnika do tego i teraz jest na pełnym wtrysku lecz mniej koni i to odczówalne przezemnie ale nie narzekam silnik sprawóje sie jak narazie dobrze.











A teraz kilka filmików http://www.youtube.com/user/Jedrzejkj
_________________
TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692
  
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2009, 16:02   

O widzę auto z moich stron.... Bardzo podoba mi się z zewnątrz..... Niech ci służy ;)
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2009, 19:15   

wygląda na zadbaną, gratuluję
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2009, 19:31   

tez bardzo mi sie podob ten egzemparz
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-02-2009, 20:11   

Czemu ona taka wysoka z tyłu :?:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Mati 


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-02-2009, 11:24   

Z zewnątrz naprawdę super wygląda :) tylko w środku ubogo i brak mi digitala :lol:
  
 
Jędrzej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 154
Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-02-2009, 17:49   

ego napisał/a:
Czemu ona taka wysoka z tyłu :?:


Ma ponoć założone sprężyny od wersji kombi tak mówił poprzedni właściciel
_________________
TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load