|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Gaznik ( regulacja & naprawa i konserwacja ) |
Autor |
Wiadomość |
Andy59
Wiek: 65 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 10:01 Gaznik ( regulacja & naprawa i konserwacja )
|
|
|
Jest problem z gaznikiem w 1,4 bez wtrysku
Zarówno na bęzynie jak i na gazie trzeba odpalać go na ssaniu ( inaczej nie ruszy )dopiero jak osiognie około 50 stopni silnik mozna wyłączyć ssanie i idie nirmalnie n a gazie i na bęzynie .Tydzień temu wymieniłem parownik na nowy ale domyslam się ze nie on jest przyczyną
Jak bym wiedział jak bede grzebał (narazie nie mam kasy żeby jechac do gaznikowca [/b] |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 10:58
|
|
|
Andy59, nie wiem kiedy powinno się wyłączać ssanie, ale gaźniki tak mają, że trzeba je uruchamiać na ssaniu. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 12:01
|
|
|
No właśnie w gaźnikowcach po to jest ssanie, żeby na nim odpalać i przy około 50 stopniach można je wyłączyć, więc raczej wszystko jest u Ciebie w porządku
Co do naprawy/konserwacji:
http://forum.tempra.org/t...racja+ga%BCnika |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Andy59
Wiek: 65 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 13:03
|
|
|
Ok to co mówicie może być .Ale dopuki nie spierdzielił sie parownik ( miał 7 lat ibyłjuż do wymiany ) , nie było takiego problemu zimą bez ssania odpalał na gazie bez problemu
Dlatego uważam że jest terz problem |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-10-2010, 13:16
|
|
|
pewnie ci jakiś idiota mechanik za wyskoje jałowe ustawił
mój teść ma tak w cc 900 tylko zimą włacza ssanie do odpalenia
jak odpali to wyłacza ssaniei jeździ
okazał sie po podłaczeniu obrotka ze ma 1100 obr/min i palił mu 7 litrów
po przestawieniu nagle spadło mu spalanie do 6-6,5 litra |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
g_p
Wiek: 46 Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 42 Skąd: LODZ
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 16-10-2010, 10:33
|
|
|
Wczoraj dzieki pomocnym zdjęciom gaznika i podcisnien w typku, dokonalem kontroli podlaczen i droznosci. Okazalo sie jak zwykle pomieszanie z poplataniem. Teraz to auto faktycznie jezdzi. Ssanie szybko mozna wylaczyc i nie szarpie. Dziekuje za pomoc wszystkim.
** Dodano: 26-11-2010, 11:21 **
Z innej beczki co to jest? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|