Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaznik ( regulacja & naprawa i konserwacja )
Autor Wiadomość
Andy59 


Wiek: 65
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-05-2010, 10:01   Gaznik ( regulacja & naprawa i konserwacja )

Jest problem z gaznikiem w 1,4 bez wtrysku
Zarówno na bęzynie jak i na gazie trzeba odpalać go na ssaniu ( inaczej nie ruszy )dopiero jak osiognie około 50 stopni silnik mozna wyłączyć ssanie i idie nirmalnie n a gazie i na bęzynie .Tydzień temu wymieniłem parownik na nowy ale domyslam się ze nie on jest przyczyną

Jak bym wiedział jak bede grzebał (narazie nie mam kasy żeby jechac do gaznikowca [/b]
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-05-2010, 10:58   

Andy59, nie wiem kiedy powinno się wyłączać ssanie, ale gaźniki tak mają, że trzeba je uruchamiać na ssaniu.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-05-2010, 12:01   

No właśnie w gaźnikowcach po to jest ssanie, żeby na nim odpalać i przy około 50 stopniach można je wyłączyć, więc raczej wszystko jest u Ciebie w porządku ;)
Co do naprawy/konserwacji:
http://forum.tempra.org/t...racja+ga%BCnika
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
Andy59 


Wiek: 65
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-05-2010, 13:03   

Ok to co mówicie może być .Ale dopuki nie spierdzielił sie parownik ( miał 7 lat ibyłjuż do wymiany ) , nie było takiego problemu zimą bez ssania odpalał na gazie bez problemu

Dlatego uważam że jest terz problem
  
 
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-10-2010, 13:16   

pewnie ci jakiś idiota mechanik za wyskoje jałowe ustawił

mój teść ma tak w cc 900 tylko zimą włacza ssanie do odpalenia
jak odpali to wyłacza ssaniei jeździ

okazał sie po podłaczeniu obrotka ze ma 1100 obr/min i palił mu 7 litrów
po przestawieniu nagle spadło mu spalanie do 6-6,5 litra
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
g_p 


Wiek: 46
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 42
Skąd: LODZ
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-10-2010, 10:33   

Wczoraj dzieki pomocnym zdjęciom gaznika i podcisnien w typku, dokonalem kontroli podlaczen i droznosci. Okazalo sie jak zwykle pomieszanie z poplataniem. Teraz to auto faktycznie jezdzi. Ssanie szybko mozna wylaczyc i nie szarpie. Dziekuje za pomoc wszystkim.

** Dodano: 26-11-2010, 11:21 **
Z innej beczki co to jest?
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load