|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Szarpanie przy przyspieszniu |
Autor |
Wiadomość |
Slaweks2000
Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 28 Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-09-2007, 22:18 [Benzyna] Szarpanie przy przyspieszniu
|
|
|
Witam mam taki problem ze kiedy przyspieszam z wolnych obrotów odczuwalne jest szarpanie (najbardziej na pierwszej przepustnicy) na drugiej tez ale szybko znika. Wymieniłem zestaw naprawczy gaźnika , przewody zapłonowe, świece i nową kopułke Magneti marelli. ale problem nadal istnieje NIE MAM INSTALACJI GAZOWEJ!!! Prosze o pomoc |
_________________ Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice) |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-09-2007, 20:22
|
|
|
Slaweks2000 napisał/a: | Wymieniłem zestaw naprawczy gaźnika |
Sprawdź dokładnie dysze, które założyłeś - bardzo często się zdarza, że dysze z kompletu naprawczego nie są takiej samej średnicy jak oryginały i stąd mogą być problemy. Druga sprawa to to że możesz mieć zapchany filtr paliwa i przez to układ paliwowy ma za mało paliwa i przez to szarpie. |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-09-2007, 22:33
|
|
|
szarpanie to też przez np zalewanie gaźnika; może pomimo wymiany masz jeszcze rozregulowany gaźniczek - np pływaki w komorze lub prędzej, co sam doświadczyem - elektorzaworek od odcinania paliwka, ten z lewej strony wkręcany w gaźnik, ci się przycina i nie wysuwa/chowa do końca (a że jest złośliwy to po wymontowaniu będzie działał), a wtedy może zalewać nieco silniczek i poszaarpać; zaworek możesz wyjąć , wykąpać w benzynie a przy wkręcaniu nie wkręć ani za głęboko ani za płytko by dziurki na nimy, np ta u góry bolca do góry gaźnika trafiła, ew daj podkładkę taką 0,5 mm wcześniej, to pomaga w ustawieniu;
a jak nie zaworek to coś jeszcze rozregulowane, albo zapłon, no i filtry muszą być cacy...
bo samo sprzęgiełko to zawsze przy ruszaniu chyba dawało porządnie znać... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|