|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
silnik jaki jest |
Autor |
Wiadomość |
mdmserwis
witamy nowego
Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2009, 15:29 silnik jaki jest
|
|
|
witam wszystkich zainteresowanych i posiadających jak dla mnie wiedze woodoo ) , pytanie jest proste czy silnik z tempry,cromy 2.0 8 v to to samo co w tipo 2.0 8v czy taki słupek bedzie pasował do przekładki a może chociaż wały sie zgodzą dzieki za odpowiedz |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-12-2009, 16:40
|
|
|
z tego co ktoś kiedyś pisał to na 95 % będzie pasował |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2009, 19:23
|
|
|
mdmserwis, Z Tempry do Tipo przypasuje na 100%. Były dwa silniki w Tipo 2.0 8V, ale różniły się tylko osprzętem (159A5.046 - 109KM oraz 159A6.046 115KM). W Temprze tylko jeden silnik był montowany (159A6.046 115KM). Silnik z Tempry to to samo co w Tipo. Ale Croma miała większą gamę silników 2.0. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
mdmserwis
witamy nowego
Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2009, 20:24
|
|
|
wiec tak taki silnik jak na zdjeciu zakupiłem do tipka wydawało mi sie ze to wszystko to samo co tipo tempra czy croma 2.0 to 2.0 przynajmniej dla mnie ale jakże sie zdziwiłem jak juz na miejscu postawiłem te dwa silniki obok siebie ehhh poszło sie rypac trochu kasy se mysle i tak juz to stoii ze 3 tyg i uwierzcie mi nie mam serca do tego sie zabrac , szukam tu wspracia chociaż psychicznego,chciałem, nie wróc chce!!! wyremoncic ten motor na ziher , ale jak skoro nigdzie nie ma do tego czesci ?? wiec z tąd moje pytanie może chociaż ten wał podejdzie to już miałbym jakis punkt zaczepienia ehh. moim zdaniem wiedza jaką ja posiadam na temat motoryzacji i naprawy silników jest za mała chyba z kolegą kajlonem że tak powiem musimy przestudiować sprawe przy jakims % bo już sam nie wiem .Kajlon co ty na to pozdrawiam forumowiczów. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-12-2009, 20:26
|
|
|
mdmserwis, daj info koledze grzesiekk. On będzie wiedział na 100% co jest grane |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-12-2009, 20:27
|
|
|
mdmserwis, a czym się dokładnie różnią te silniki ?? |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 27-12-2009, 21:27
|
|
|
mdmserwis, co Cie chłopie tak załamało?? "Łapy" zawieszenia silnika przerzuć ze swojego 2.0, kolektor ssący podobnie i wydechowy no i cały osprzęt, ogólnie z silnika z cromy ma zostać goły słupek na który zakładasz swój osprzęt, to że rozdzielacz zapłonu silnik cromy ma na wałku ssącym a nie jak u Ciebie na wydechu to nie problem.
Jedno pytanie, ten silnik od cromy to jeszcze "prosty" blok czy już nowy typ z wałkami wyważającymi [patrząc na pokrywy rozrządu na 99% ma balans], jak nie wiesz o co chodzi zrób mi zdjęcie silnika ze zdjętą osłoną rozrządu. A i jak możesz podaj oznaczenie tego zakupionego silnika.
I nie łam się chłopie, nie z takich puzzli się silniki porządne składa ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 28-12-2009, 01:14
|
|
|
mdmserwis, mówiłem :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
mdmserwis
witamy nowego
Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2010, 20:05
|
|
|
witam odswiezam temat zaczyna powolutku wszystko nabierac wygladu mysle ze juz niedługo sie to poskłada |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|