Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie można kupić DIGIPLEX 2 433 N?
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-12-2007, 22:47   Gdzie można kupić DIGIPLEX 2 433 N?

Witam, gdzie mozna kupic taki modul? Jestem z okolic warszawy, ktos moze zna jakis sklep? pytalem w inter cars`ie i tez nie maja. Moze ktos ma na sprzedaz? chcialem sie tylko rozeznac, bo PRAWDOPODOBNIE po niedzieli bede go potrzebowal, lecz czy napewno okaze sie w weekend. W sobote byc moze przeloze inny modul na chwile do siebie tak dla testu. Planuje w sylwestra ruszyc prawie 500km od domu, wiec wole sie ewentualnie zabezpieczyc, gdyby w weekend okazalo sie jednak ze to modul. W zwiazku z tym pytam WAS wszystkich gdzie to kupic? moze byc w ostatecznosci nowy...chyba ze ktos ma sprawny tylko taki w 100% sprawny, bo to daleki wyjazd i musi byc sprawny...Jezeli ktos z okolic Warszawy ma taki modul, prosze o kontakt na p/w. to odbiore osobiscie, jezeli ktos ma z poza warszawy, no to bedzie ewentualna wysylka...:) POzdrawiam i dziekuje za ewentualna pomoc w nabyciu tego ustrojstwa:)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 19-12-2007, 23:12   

http://www.moto.allegro.p...ting_interval=7

Sprawdź z Eperem czy któryś z tych modułów będzie pasował do Twojej furki.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-12-2007, 23:13   

No wlasnie moj ma oznaczenie 433 n, a tu takich nie ma...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 19-12-2007, 23:20   

Popatrzyłem z katalog Intercars, jednostki sterujące Beru i Hella są robione do Twojego auta, sprawdź sobie jeszcze raz dokładnie.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-12-2007, 12:52   

maniutek napisał/a:
No wlasnie moj ma oznaczenie 433 n, a tu takich nie ma...

To kup tego najtańszego i nie patrz się na oznaczenia, wszystko będzie działać
Ja u siebie mam digiplex'a z uno 1,4 i nie widzę żadnej różnicy.

_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-12-2007, 16:16   

Bo te DigiPlexy to chyba mapa się tylko różnuiły, czy jakoś tak. Było na forum o tym.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-12-2007, 19:27   

maniutek, ja jakiś czas jeździłem na digiplexie od Cromy 2.0 i nie czułem różnicy,więc łap jaki masz pod ręką.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2007, 19:45   

ZielonyTBG napisał/a:
maniutek, ja jakiś czas jeździłem na digiplexie od Cromy 2.0 i nie czułem różnicy,więc łap jaki masz pod ręką.


a to nie wiedzialem ze to tak jest...ok, wiec w razie czego szukam jakiegokolwiek. dzieki chlopaki
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 20-12-2007, 23:17   

miszko napisał/a:
Bo te DigiPlexy to chyba mapa się tylko różnuiły, czy jakoś tak. Było na forum o tym.


To nie będzie problemów z inną mapą zapłonu??
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-12-2007, 09:34   

ubek napisał/a:
To nie będzie problemów z inną mapą zapłonu??

Różnice pewnie nie są na tyle wielkie, żebyś w codziennej eksploatacji je zauważył.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-12-2007, 19:13   

romano napisał/a:
ubek napisał/a:
To nie będzie problemów z inną mapą zapłonu??

Różnice pewnie nie są na tyle wielkie, żebyś w codziennej eksploatacji je zauważył.

Panowie problem rozwiazany, nie potrzebuje juz modulu - okazalo sie, ze swiece (choc nowe) byly do niczego. Szarpanie ustało. Nie kupujcie swiec bosha !!!!!a ja sie tyle nawymienialem...:/ Pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-12-2007, 19:27   

I co kupiles? NGK?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-12-2007, 00:39   

miszko napisał/a:
I co kupiles? NGK?


tak, ngk i jeszcze mialem niemila przygode, pierwsze swiece bosha wymienil mi koles jak kupowalem tempre w komisie. Mial grzechotke i mocno przykrecil swiece, ja dzisiaj odkrecilem 3, a 4 sie urwala...pomyslalem - no to juz mialem samochod na swieta i w ogole...chwila zastanowienia, pomyslunku, mocny srubokret, mlotek i bardzo delikatnymi uderzeniami czujnika impulsowego z naprowadzaniem trzonkowym(mlotka:P) zachaczajac srubokret o reszte swiecy w glowicy udalo sie ja ruszyc a dalej juz wyszla wykrecajac palcami...Ufff:)

PORADY - PANOWIE, NIE DOKRECAJCIE SWIEC ZA MOCNO

NIE KUPUJCIE BOSHA

W TAK IDIOTYCZNEJ SYTUACJI NIE ZALAMUJCIE SIE, NIE ZWALAJCIE OD RAZU GLOWICY, CHWILA ZASTANOWIENIA I DO DZIELA, PRZECINAK TO NAJLEPSZE CO MOZE BYC, WSZYSTKO SIE DA ODKRECIC:) JESLI TYLKO DOJSCIE JEST, ALE W PRZYPADKU SWIEC W 1,6 JEST PIEKNY DOSTEP:)

POZDRAWIAM, AHA I JESZCZE JEDNO, JAK PROBLEM Z ZAPLONEM TO ZACZNIJCIE OD SWIECZEK, NIE SUGERUJCIE SIE TAK JAK JA, ZE PRZECIEZ 3TYS KM TEMU WYMIENILEM SWIECE, ROZNIE BYWA, SWIECE SA NAJTANSZE WIEC ZACZYNAJCIE OD TEGO, POTEM DOPIERO RESSZTA, JA WYMIENILEM PRZEWODY, KOPULKE, PALEC, CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO, GOTOWY JUZ BYLEM ZMIENIAC CEWKE(140ZL) I MODUL(PONAD 300ZL), TU SWIECZKA, KOSZT ZA 4 SZTUKI TO RAPTEM 44ZL...:)

POZDRAWIAM

Tak nawiasem mowiac to ten temat jest zapytaniem do Was o modul, w wyniku wymiany swiec przerywanie silnika ustapilo, wiec modulu juz nie szukam:) przepraszam za maly zament
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load