|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Tipo 1.8 ie, MPI DOHC |
Autor |
Wiadomość |
Prawdziwek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 181 Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-05-2012, 10:34 [Benzyna] Tipo 1.8 ie, MPI DOHC
|
|
|
Czy ktos próbował przerobic układ płytkowy na hydrauliczny w tym motorze.
Czy popychacze hydrauczline beda mialy skad wziac zasilanie, cisnienie w szklankach? |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-05-2012, 10:38
|
|
|
A pytanie po co? |
|
|
|
|
Prawdziwek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 181 Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-05-2012, 10:41
|
|
|
Zeby uniknac regulacji zaworow i wyciszyc silnik. |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-05-2012, 13:31
|
|
|
Prawdziwek, kolego a skad wezmiesz kanaly olejowe zasilajace szklanki,olej w nich i odpowiednie cisnienie??? Przerobka mocno fantazyjna wiec jestem pewien,ze poza pytaniem i fantazjowaniem nic nie zdzialasz w tym kierunku Poprostu gra niewarta swieczki |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Prawdziwek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 181 Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-05-2012, 13:37
|
|
|
Stad moje pytanie bo nie wiedzialem jak jest rozwiazane smarowanie, czy sa kanały olejowe i odpowiednie cisnienie czy olej luzno splywa na szklanki. Same kanaly sa do zrobienia, wiekszy problem z zapodaniem cisnienia oleju. |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 12-05-2012, 13:50
|
|
|
Taka przeróbka jest bez sensu... regulacja nie jest aż tak kosztowna żeby kombinować.
Takie rzeczy tylko w erze |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-05-2012, 15:47
|
|
|
Prawdziwek, kanaly musza byc tez w gniazdach szklanek na odpowiedniej wysokosci tak by przesuwajaca sie szklanka co jeden ruch miala swoj otworek naprzeciw kanalu olejowego i do kazdej szklanki doprowadzony olej.Sadze tez ze dobor odpowiednich szklanek dobranych do twardosci sprezyn tez bylby klopotliwy.Za male moglyby sie cofac pod naporem sprezyny.Olej by wyplywal i zawory moglyby stukac.Z kolei za duze szklanki moglyby podpierac zawory i by sie nie domykaly.
Mysle ze koszt takiej przerobki wynioslby tyle co kilkadziesiat regulacji plytkami a i tak nie sadze by znalazl sie kto by sie tego podjal i chcial sie bawic w tak nietypowe przerobki,bo tez nie ma gwarancji ze w glowicy jest miejsce na takie kanaly. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|