Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap na 1.6
Autor Wiadomość
reval666 



Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 13-05-2012, 11:56   Swap na 1.6

Da rade przeswapować tempre z silnikiem 159A3.000 na silnik z marei 1.6 16v 182A4.000? Po urwanym pasku i rozmowie mogę mieć taki kompletny silnik ze skrzynia wtryskami komputerem i elektryka przy silniku za 450zl bez sprzęgła. Tylko pytanie czy wejdzie i czy dużo jest przeróbki z gaźnika na chyba pełen wtrysk
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 13-05-2012, 12:10   

http://forum.tempra.org/t...o+silnik++bravy
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
reval666 



Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 13-05-2012, 14:22   

Tak tylko za dużo nie ma opisane i nie wiem czy bawić się w takie coś
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 15-05-2012, 11:34   

a co w końcu ze starym silnikiem ? podobno mechanik mówił żę wszystko gra i tylko trzeba pasek założyć ? domniemam że się pomylił i doszło do kolizji ?
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-05-2012, 12:41   

reval666, roboty pozornie jest nie wiele ale najwięcej zejdzie na przerobieniu instalacji el. Wiem bo to przerabiałem u siebie. Nie wiem jak wygląda silnik 1.6 z osprzętem w bbm ale podejrzewam że w innych miejscach ma alternator, rozrusznik, czujniki wody, oleju.. Ponad to trzeba pociągnąć instalację do pompy w baku, do ECU może imo trzeba będzie usunąć z sterownika. Nawet filtr paliwa będziesz musiał zmienić na porządny a nie taki jak był przy gaźniku ;) Ale jak masz czas i środki to warto się pobawić bo na pewno będziesz zadowolony :)
Leśniczy, t/t mają w 100% kolizyjne rozrządy, nawet jakby pasek strzelił na wolnych obrotach to i tak któryś zawór by oberwał. Nie ma co wierzyć jak ktoś mówi że "tylko pasek do wymiany i latamy dalej"
_________________
Tune Hard Go Pro

Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 15-05-2012, 12:57   

brynol69, no ja właśnie doskonale o tym wiem, szansa na brak kolizji w kolizyjnym silniku jest jak szansa na wygranie w totka.
ja to wiem, ty to wiesz, miliony ludzi o tym wie, a jednak ludzie, którzy powinni wiedzieć o tym najlepiej czyli mechanicy mówią "eee pewnie nic się nie stało, założymy pasek i bedzie igła" :sciana:
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 15-05-2012, 13:19   

reval666, tak przy okazji, to ostatni raz przenoszę Twój temat do odpowiedniego działu. Zrobiłem to już kilka razy ale następny taki będzie usunięty a ty dostaniesz zakaz pisania, żebyś miał trochę czasu na zapoznanie się z działami i z wyszukiwarką. Naprawdę polecam poświęcić kilka minut na zwiedzenie naszego forum.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-05-2012, 14:13   

Czasem pasek urwany na wolnych obrotach da sie "naprawic" poprzez zalozenie nowego. Mialem taki przypadek w uno turbo 1.3 kolegi, auto bylo zaniedbane, kupione z perspektywa odbudowy, pasek strzelil na postoju na czerwonym swietle stalismy, zatarla sie rolka ! pewnie fabryczna byla bo po co zmieniac . Po zalozeniu paska i rolki silnik odpalil, pracowal poprawnie na 4 garki, kumpel sie ucieszyl i "nie wnikal" w temat, nie sprawdzalismy kompresji, auto poprostu w miare zwawo jezdzilo i tyle. Po jakims czasie przyszedl czas na remont silnika, po zdjeciu glowicy bylo chyba 2 lub 3 zaworki krzywe, ale lekko, na "oko" nie bylo widac, dopiero jak sie wlozylo zaworek w maszynke do docierania przylgni to wyszlo ile jest prostych a ile "jakotako":)
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load