|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Swap na 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-05-2012, 11:56 Swap na 1.6
|
|
|
Da rade przeswapować tempre z silnikiem 159A3.000 na silnik z marei 1.6 16v 182A4.000? Po urwanym pasku i rozmowie mogę mieć taki kompletny silnik ze skrzynia wtryskami komputerem i elektryka przy silniku za 450zl bez sprzęgła. Tylko pytanie czy wejdzie i czy dużo jest przeróbki z gaźnika na chyba pełen wtrysk |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-05-2012, 14:22
|
|
|
Tak tylko za dużo nie ma opisane i nie wiem czy bawić się w takie coś |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-05-2012, 11:34
|
|
|
a co w końcu ze starym silnikiem ? podobno mechanik mówił żę wszystko gra i tylko trzeba pasek założyć ? domniemam że się pomylił i doszło do kolizji ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-05-2012, 12:41
|
|
|
reval666, roboty pozornie jest nie wiele ale najwięcej zejdzie na przerobieniu instalacji el. Wiem bo to przerabiałem u siebie. Nie wiem jak wygląda silnik 1.6 z osprzętem w bbm ale podejrzewam że w innych miejscach ma alternator, rozrusznik, czujniki wody, oleju.. Ponad to trzeba pociągnąć instalację do pompy w baku, do ECU może imo trzeba będzie usunąć z sterownika. Nawet filtr paliwa będziesz musiał zmienić na porządny a nie taki jak był przy gaźniku Ale jak masz czas i środki to warto się pobawić bo na pewno będziesz zadowolony
Leśniczy, t/t mają w 100% kolizyjne rozrządy, nawet jakby pasek strzelił na wolnych obrotach to i tak któryś zawór by oberwał. Nie ma co wierzyć jak ktoś mówi że "tylko pasek do wymiany i latamy dalej" |
_________________ Tune Hard Go Pro
Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-05-2012, 12:57
|
|
|
brynol69, no ja właśnie doskonale o tym wiem, szansa na brak kolizji w kolizyjnym silniku jest jak szansa na wygranie w totka.
ja to wiem, ty to wiesz, miliony ludzi o tym wie, a jednak ludzie, którzy powinni wiedzieć o tym najlepiej czyli mechanicy mówią "eee pewnie nic się nie stało, założymy pasek i bedzie igła" |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 15-05-2012, 13:19
|
|
|
reval666, tak przy okazji, to ostatni raz przenoszę Twój temat do odpowiedniego działu. Zrobiłem to już kilka razy ale następny taki będzie usunięty a ty dostaniesz zakaz pisania, żebyś miał trochę czasu na zapoznanie się z działami i z wyszukiwarką. Naprawdę polecam poświęcić kilka minut na zwiedzenie naszego forum. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-05-2012, 14:13
|
|
|
Czasem pasek urwany na wolnych obrotach da sie "naprawic" poprzez zalozenie nowego. Mialem taki przypadek w uno turbo 1.3 kolegi, auto bylo zaniedbane, kupione z perspektywa odbudowy, pasek strzelil na postoju na czerwonym swietle stalismy, zatarla sie rolka ! pewnie fabryczna byla bo po co zmieniac . Po zalozeniu paska i rolki silnik odpalil, pracowal poprawnie na 4 garki, kumpel sie ucieszyl i "nie wnikal" w temat, nie sprawdzalismy kompresji, auto poprostu w miare zwawo jezdzilo i tyle. Po jakims czasie przyszedl czas na remont silnika, po zdjeciu glowicy bylo chyba 2 lub 3 zaworki krzywe, ale lekko, na "oko" nie bylo widac, dopiero jak sie wlozylo zaworek w maszynke do docierania przylgni to wyszlo ile jest prostych a ile "jakotako":) |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|