|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Tempra] 1.6 i.e Termostat wymiana cały czy wkład |
Autor |
Wiadomość |
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-02-2012, 00:34 [Tempra] 1.6 i.e Termostat wymiana cały czy wkład
|
|
|
Wtam jako że ostatnio siliczek ma problemy jeszcze z temperaturą i spalanie w kosmosie zwróciliśmy uwagę na temperaturę która jest grubo przed 90 stką ,,,,,
Do rzeczy przeglądam alle i jest dużo tego co wybrać nie wiem czy cały z obudową czy sam wkład ,, wkłady są jakby sam rdzeń z woskiem
potem normalny termostat z sprężynką całość co sie wkłada do obudowy ...
i 3 opcja to całość z obudową ???
przeglądnąłem wątek 7stron w stecz coś sie doczytałem że sie nie da rozebrać //// |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-02-2012, 01:22
|
|
|
Kolego, nie przesadzaj. 2 tygodnie temu za oryginalny termostat(nawet z napisem fiat lancia) w Inter Teamie placilem 64zl. Nad czym sie zastanawiasz? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-02-2012, 08:25
|
|
|
banalna robota ale radzę złożyć nowy termostat (kup cały - polecam Verneta, u mnie już 3 rok i 50tys ładnie trzyma) na płynnej uszczelce. Musiałem drugi raz rozbierać bo mi papierowa ciekła...a to o tyle kicha, że trzeba trochę płynu spuszczać.. |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-02-2012, 09:17
|
|
|
no to dobra tylko tyle rodzajów było że sie pogubiłem co jak wygląda ,,,, też wole całośc przełożyć i to szybciej ,,,,a czyli lepiej na silikonie go wsadzić ,,,
** Dodano: 23-02-2012, 09:19 **
a witam Krakusa ,,,, szukać po sklepach w Kraku czy intercarsie czy na pewno taniej z allegro
i patrze w IC i sa ..3 opcje 40 70 i 100 zł i bądz tu mądry ,,,na uch jest obudowa a na 3 sam termostat ?????
** Dodano: 23-02-2012, 09:48 **
dobra ograniczyłem sie do 2 uch sklepów w krakowie i teraz jeden ma dam termostat a drugi termostat z obudową taką całość i to zależy co sie ma w silniku choć oba pasują do tempry ...... oba vermeta ,,,a jeszcze w jednym sklepie maja 2 aukcje z deczki innym ,,, trzeba pod maskę iść
** Dodano: 23-02-2012, 10:05 **
dobra zamówiłem oba coś musi spasować ,,, dzieki za radę a zachowanie temperatury miałem takie że normalnie jest 2 kreski nad 90 tką a między 2-3 odpala sie went czy tak jest ok czy za dużo chłodnica wymieniona ,,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-02-2012, 11:40
|
|
|
piotr1, trzeba było na spokojnie zaczekać, dać zdjęcie starego czy coś, ktoś by lepiej doradził. A jeszcze lepiej wymontować stary termostat z silnika i wziąć ze sobą do sklepu na wzór. Aby mieć pewność co do działania termostatu należałoby sprawdzić temperatury węży od chłodnicy w czasie nagrzewania się silnika, ale z tego co piszesz to wszystko wskazuje na niesprawny termostat właśnie. Miałem ten problem niedawno u siebie - w czasie jazdy twardo trzymał ~70st i nie chciał się dogrzać. Po wymianie termostatu praktycznie idealne 90st i spalanie również spadło. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-02-2012, 12:08
|
|
|
nie wiem czy jest sens wymiany samego wkładu bo różnica w cenie to raptem jakieś 15-20zł |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-02-2012, 13:00
|
|
|
wiki1982, a ty tam u siebie na półce nie masz? piotr1, na przyszłość rzeczę mniej chaotycznego działania, zanim ktokolwiek zdążył ci cokolwiek odpisać ty już zdarzyłeś dwa kupić W Krakowie jest kilka nie złych sklepów. Moto Rino specjalizuje się we włochach, auto wanda ma dużo wszystkiego, zdarza się ze ściągają rzeczy których nie dostaniesz nigdzie indziej w Kraku jak np zestawy naprawcze do gaźników. Nie pamiętam nazwy ale za urzędem pracy jest tez sporawa hurtownia dobrze zaopatrzona klubowicze z LKP mają tam zniżki, też można dostać rzeczy o które ciężko w dobrej cenie, miedzy innymi kupiłem tam o ponad 100zł taniej termostat który wszędzie kosztował po 300zł i lepiej no i dostałem poduszkę skrzyni której w powyższych sklepach nie udało mi się kupić. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-02-2012, 21:59
|
|
|
dzieki po wizycie w sklepie na Pachońskiego okazało sie że jest tylko jeden ten z obudową z której nie bardzo widzę by sie dało wyciągnąć ,,,,wiec wizualnie jest taki sam na oko ,,,
tak temperatura dziś jak zrobiłem z 30 km na zamkniętym obiegu dochodziła do 90 z nagrzewnicą do 70 max .... tak czy inaczej kupiłem vermeta za 69 zł ...
i teraz jak z ta uszczelką wywalić i dać na silikonie czy ją zakładać osobiście do mnie nie przemawia ,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-02-2012, 22:25
|
|
|
Załóż sobie na czerwonym sylikonie, tylko zanim zalejesz układ jak mu 30min żeby zastygł. Oczywiście nakładaj z wyczuciem nie ma być grubo jak kramu w kremówce tylko delikatnie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 10:10
|
|
|
nie znasz sie nawale ile wlezie
nadmiar sam wyjdzie na zewnątrz i .....do wewnątrz ,,,,,
miałem taką fajną pastę twardsza od silikonu Dirco albo przez k ,,, droga ,,, ale dajesz mokro na mokro i trzyma ładnie a ps
jak wyciągnąć aparat zapłonowy bo przeszkadza ..i ew by nie popitolić zapłonu ,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-02-2012, 10:25
|
|
|
Ja niczym nie smarowalem.Przy nowym termostacie mialem dwie uszczelki-jedna papierowa a druga grubsza z jakiegos ciemnego tworzywa(uznalem ze po to by wybrac jaka sie chce) i ta zastosowalem.Przykrecilem na sucho i trzyma jak powinno.Wczesniej powierzchnie potraktowalem paierkiem sciernym. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 12:16
|
|
|
Cytat: | nadmiar sam wyjdzie na zewnątrz i .....do wewnątrz ,,,,, | taaa... coś pięknego jak nadmiar wpadnie na grzybek i termostat nie będzie się domykał |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 17:50
|
|
|
piotr1, wernet cały z obudową będzie dobrze działał. Mi teraz padł termostat w mondeo i też verneta wsadzam.
Składaj na czerwonym silikonie temperaturowym. Jak Koledzy pisali, cienko ale bez przerw. Jak przyłożysz to dokręć lekko aż zobaczysz, że zacznie lekko wypływać a później po ok 10 minutach dokręcasz mocniej. Tak zawodowo się składa na tym uszczelniaczu (pobrałem lekcję u fachowca) |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 17:57
|
|
|
shagger78 napisał/a: | Ja niczym nie smarowalem.Przy nowym termostacie mialem dwie uszczelki-jedna papierowa a druga grubsza z jakiegos ciemnego tworzywa(uznalem ze po to by wybrac jaka sie chce) i ta zastosowalem.Przykrecilem na sucho i trzyma jak powinno.Wczesniej powierzchnie potraktowalem paierkiem sciernym. |
dokładnie , i żadne silikony niepotrzebne, praktykuję to samo |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 18:38
|
|
|
maciek_wk, nie zawsze się sprawdza, mnie np. termostat siadł na fabrycznej uszczelce i nie było problemu ale z pompa wodną już tak różowo nie było. Trza było się posiłkować czerwonym i potem suchutko aż miło. Tak więc wszystko zależy od sytuacji. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 21:04
|
|
|
spoko zostało tego erlinga troszkę i poszło na nim uszczelkę nasmarowałem i została na haku
poczytałem jeszcze o wymianie amorków coś strasznie straszycie 4 śruby i po sprawie górne mają nakrętki opspawane i odkręca sie tylko śrubę mocno wbita w klucz wychodzi bez problemu
różnica od razu widać na zegarze ...
co do ilości silikonu to był żart oczywiście ...a stary termostat ma wywaloną uszczelkę czy co tam jest w środku ... |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 21:43
|
|
|
piotr1 napisał/a: | poczytałem jeszcze o wymianie amorków coś strasznie straszycie 4 śruby i po sprawie górne mają nakrętki opspawane i odkręca sie tylko śrubę mocno wbita w klucz wychodzi bez problemu
różnica od razu widać na zegarze ... | Czytam i czytam ale tego ostatniego nie rozumiem Co do samych amortyzatorów to wymiana jest banalna, teoretycznie.... Niemniej korozja robi swoje i nie zawsze jest tak różowo. Ja np. odkręcając poduszki kluczem pneumatycznym zarwałem 2 z 3 śrub mocujących i bez pomocy drugiej osoby która będzie trzymała mi klucz się nie obejdzie, druga ewentualność to szlifiera |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 21:59
|
|
|
no szybko pisalem
Po wymianie termostatu wszystko ok poszedł na paście erlinga końcówce
amory wymienione bez problemu czytałem jakiś wątek że można śrubę zgubić w profilu zamkniętym ,,,,wsumie tak ....
inna bajka bo zajechane są te łożyska w wahaczu tylnym ,, kto mi to zrobi wKraku jak masz namiar na jakiegoś mechanika ,,,,, to chętnie ,,,mu to oddam do roboty
a uszczelkę nasmarowałem tym silikonem co został namoczyłem papier ,,, wrazie co ,,, wstępnie odpowietrzyłem układ wodny jeszcze sie udało ruszyć odpowietrzniki tylnego hebla i troszkę podeptać no i samoregulator ruszyć w jednym kole ręcznego nie było ,,,
Jutro kolega pospawa rure bo sie urywa ,,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 22:02
|
|
|
piotr1, podjedz do mnie to się zrobi wspólnie, amory sobie wymieniasz a łożysk się boisz. Kup tylko zestaw naprawczy i dwa browce
piotr1 napisał/a: |
Jutro kolega pospawa rure bo sie urywa ,,, | jaką rurę? Siejesz zagadkami |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 22:37
|
|
|
jado swego tipo 1.6 835c,1000 sama wkladke mialem i temp90* mial po 5min i nie spadala |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 23:58
|
|
|
wydech przy ostatnim tłumiku sie urywa ,,,
to jeszcze by nie s,,, tematów kilka pytań:
1. Gdzie jest ecu bo byłem przekonany że sie chowa za plastikową osłoną przy grodzi koło modułu zapłonowego a tam jakieś 2 zakichane przekażniki 2 bezpieczniki
a wiązka idze do środka .
2.Jak sie dostać na skróty do Ecu
3.Jakiej firmy te łożyska wahacza tył kupić i za ile ,,,
i co poradzicie na słaby hamulec
4.Ma ktoś zaciski do przodu w dobrym stanie .
chyba że to tak ma być ale skoda z 86 roku ma lepsze uderzenie a stała rok ,,,
a teraz sie doczytałem to Ci chętnie pokaże ten hamulec powiesz mi czy dramat jest bo dla mnie tak ,,,,, a z tym wahaczem to szukam reperaturki ,
Amory zmieniłem dziś bo myślałem że one sie tłuką nie pomogło jak szarpalem autem to znaleźliśmy przyczynę |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-02-2012, 01:06
|
|
|
Po kolei, po pierwsze ma pytanie: czy jesteś Polakiem? czy obcokrajowcem korzystającym z jakiegoś translatora? Po drugie o co chodzi z tymi przecinkami ,,, Po trzecie piszesz z jakieś komórki? Tego co piszesz nie idzie zrozumieć za pierwszym razem, ani ładu ani składu w tym wszystkim. Zdania wyrwane z kontekstu po oddzielane zbieraniną przecinków, o co chodzi?
Sterownik wtrysku masz nad nogami pasażera pod schowkiem.
Jeśli chodzi o zestaw naprawczy do wahaczy to zasadniczo wszystko to jedno i to samo.
Fast: http://allegro.pl/zestaw-...2160435515.html
CX: http://allegro.pl/zestaw-...2161569498.html
Impergom: http://allegro.pl/zestaw-...2114066244.html
Ja wybrał bym CX'a albo Impergom'a zestawy oczywiscie kupić trzeba dwa bo masz dwa wahacze.
piotr1 napisał/a: | pytanie nr 4 może zmienię na początek klocki na jakieś ma ktoś pomysł tanio bym zaryzykował ,,, ze to to ,,,
| WTF? zrozumiał ktoś to? Jeśli chodzi o słabe hamulce przednie to przyczyn może być kilka:
1. Zużyte tarcze / klocki.
2. Zaolejone okładziny (np. z pękniętej osłony oski).
3. Zapowietrzone hamulce.
4. Zużyte przewody elastyczne (rozwarstwiają się i blokują płyn).
5. Pęknięty przewód hamulcowy.
6. Zużyta pompa hamulcowa.
7. Nie sprawne serwo.
8. Stary płyn hamulcowy.
9. Znaczna korozja zacisków
10. Niesprawny korektor siły hamowania
piotr1 napisał/a: | Amory zmieniłem dziś bo myślałem że one sie tłuką nie pomogło jak szarpalem autem to znaleźliśmy przyczynę | No to pochwal się
Jeszcze raz apeluje, nie spiesz się, pisz powoli i po polsku. Naprawdę takie coś jak wyżej czyta się bardzo źle |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-02-2012, 09:36
|
|
|
Aamory zmieniłem z Ojcem wczoraj tak jak napisałem kupiłem Magneti Mareli nowe po 45 zł szt .
Hamulec :
Pompa Nowa
przewody wszystkie Nowe
Tarcze jak nowe pare tys przebiegu
Klocki też grube
z tyłu szczęki dobre wymieniłem z jednej strony ale grube sa 4-5 mm okładziny .
serwo od kolegi z forum wymienione poprawiła sie reakcja 1 nacisku a potem jest słabo ,,,,,
choć jak depniesz to koła sie blokują
Stawiam na parchate klocki
w tym zdaniu mi chodziło oto że może ktoś ma do sprzedania klocki tanio to je przygarnę ,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-02-2012, 10:08
|
|
|
piotr1,Moze za male podcisnienie w kolektorze ssacym i dlatego serwo dziala najlepiej podczas pierwszego nacisniecia-sprawdz szczelnosc.Moze byc tez zawor na przewodzie powietrznym do serwa zepsuty.Jest to zawor kierunkowy wiec przeplyw tylko w jednym kierunku.Z powrotem ma sie zamykac. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-02-2012, 17:01
|
|
|
jest inaczej 1 faza jest dobra a potem trzeba sporo mocniej docisnąć .
rura spawana ale okazało sie żę siatka przepuszcza jeszcze takiech cudów nie widziałem z zewnątrz cała a przelatuje przez ną jak przez sito ,,,
wie ktoś jaki to wymiar rury ..nie miałem suwmiarki ,,
a w którym miejscu jest ten zaworek ,,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|