|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Duża kałuża i zmiana.. |
Autor |
Wiadomość |
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-12-2010, 00:00 Duża kałuża i zmiana..
|
|
|
Wybaczcie. Zakladam nowy temat. Napewno bylo. Ale zalezy mi na szybkiej pomocy. Z racji tego ze auto pomaga mi w codziennym transporcie z i do pracy a jutro do takowej sie wybieram chcialbym wiedziec co mnie czeka.
Wracalem dzis jedna z gorszych ulic Warszawy (dla Warszawiakow - SZYSZKOWA) i tam zawsze dolki gorki i nagle jak spod ziemi KAŁUŻA... prawe przednie kolo wlecialo i niby nic niezwyklego a zaraz samochod stracil moc i to konkretnie musialem redukowac biegi i na polsprzegle a to potem na dwojce 60km/h zeby jakos sie toczyl. Blisko mam stamtad do domu wiec dojechalem.. jakos. Nawet na luzie po przegazowaniu dlawil sie byl duzo bardziej glosny i nie chcial sie wkrecac na obroty, lapal dziwne wibracje jakby jakis gar nie palil. Zostawilem odpalonego wrocilem po jakis 10 minutach i jakby lepiej, normalnie jak na ten wiek. Wkreca sie na obroty ..
Pytanie... Co sie moglo stac? Co moge zastac rano? Co zrobic?
ps. Mam oslone na alternator. Pompa wody i caly pasek nowy, kable swiece i 90% elektryki wymienione, filtr stozkowy i defakto po prawej stronie tak jakby moze mogl sie zamoczyc, ale leje deszcz i nie bardzo mam jak to sprawdzic.
Z gory dzieki za szybka pomoc. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-12-2010, 00:32
|
|
|
nie wiem czy to możliwe ale być może zaciągnęło wody przez stożek jak porządnie chlapnęło.
A tak z drogiej strony objawy pasują mi do zalanej kopułki ( ja tak miałem ) |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-12-2010, 00:32
|
|
|
i co z tym? |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-12-2010, 00:35
|
|
|
pisario, jutro jak odpali to OK ale jak by coś było nie ten - sprawdzaj w 1 kolejności czy kopułka w środku sucha, kable czy nie mają przebicia ...
Tak czy siak wydaje mi się, że odpali
** Dodano: 09-12-2010, 00:36 **
bo jak zaciągnął trochę wody stożkiem - pewnie już wyparowała |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-12-2010, 00:37
|
|
|
Kopulka zmieniana powinna byc na iles szczelna. Pociesza mnie fakt ze juz potem chodzil w miare ok.... obaczymy...
** Dodano: 09-12-2010, 12:23 **
Z rańca stres... i... zakręcił zakręcił poszedł jak zły |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|