Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Słabe ciśnienie paliwa
Autor Wiadomość
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 14:29   Słabe ciśnienie paliwa

Witam mam kolejny problem, autko pewnego razu przestało zapalać na benzynie sprawdziłem ciśnienie paliwa gdyż mam uniwersalny regulator ciśnienia z manometrem, i ciśnienia brak. okazało się że pompka jest zepsuta. Wymieniłem na pompkę od 1.4 bo taka miałem pod ręką i gdy ściągnąłem tego węża od regulatora co wychodzi z listwy wtryskowej to paliwo leciało ale gdy ją zatkałem palcem to spokojnie utrzymałem, więc słabe ciśnienie pomyślałem że w 1.4 jest słabsze. Mam teraz pompkę od kolegi z forum od 1.8 i po założeniu to samo paliwo leci ale jest małe ciśnienie. Co może być czy coś się mogło zatkać możne przez tą rozwaloną gumę w baku?
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-06-2012, 14:36   

Sprawdź napięcie jakie dochodzi do pompki. Może gdzieś przewód paliwowy jest nieszczelny i łapie powietrze?
  
 
 
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 14:42   

Napięcie dochodzi 11,7V przy napięciu aku 12,6 a co do węża to który może łapać powietrze ten co pompka doprowadza paliwo do wtrysków? to by się gdzieś paliwo lało nie?
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-06-2012, 14:46   

Przy dobrym ciśnieniu zapewne by leciało. Może filtr paliwa zapchany, albo odwrotnie założony?
  
 
 
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 14:47   

filtr odwrócony na pewno nie bo chodziło dobrze i to się nagle stało ale zapchany? może a gdzie on dokładnie jest gdzieś koło baku pod podwoziem?
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 28-06-2012, 14:49   

Czester1, jest w baku, w bagazniku. podnieś mate w bagażniku to zobaczysz :)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 14:52   

w baku to jest tylko na pompce tam gdzie łapie paliwo takie sitko i tyle a po drodze od baku do silnika nie ma innego filtra?
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-06-2012, 14:53   

KrzychuB, u mnie był po prawej stronie przed zbiornikiem paliwa, za osłoną, nie wiem jak jest w 1.8
Poszukaj, na pewno gdzieś koło baku :)
  
 
 
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 14:56   

Dobra jadę na kanał później napisze czy to było to czy coś innego. Ale jedno muszę przyznać z temprą sie nigdy nie nudzi ;)
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-06-2012, 14:59   

Czester1 napisał/a:
Ale jedno muszę przyznać z temprą sie nigdy nie nudzi ;)

I tak trzymaj :)
Powodzenia
  
 
 
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 15:06   

haha już jestem nawet z garażu nie wyjechałem bo teraz dla odmiany na gazie mi nie chce zapalić i czekam ładując akumulator. A korzystając z tego że jeszcze nie pojechałem to jest jeszcze jakaś rzecz która się mogła zepsuć gdyby to nie był zapchany filtr?
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 28-06-2012, 15:45   

Niby wszystko sprawdziłeś, ale nie do końca. Koniecznie wypróbuj sprawną pompkę, zainteresuj się również wtyczką, która przychodzi bezpośrednio do instalacji pompki. Właśnie w moim przypadku, owa wtyczka spędzała mi sen z powiek przez 2 tygodnie. Wystarczyło ją porządnie docisnąć i problem ustał zapobiegawczo, dopiero gdy udało mi się zdobyć nową wszystko funkcjonowało sprawnie. Jeśli nie wymieniałeś filtru, również zrób to teraz unikniesz problemów na przyszłość. Koledzy nie wspomnieli również, o przekaźniku pompy, który znajduję się po prawej stronie w komorze silnika pod maską ( plastykowa obudowa o kształcie kwadrata na 2 śrubach M10 ) także przekaźnik do obadania.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 18:53   

A więc filtr sprawdziłem ale nie mam na podmianę nowego więc go przeczyściłem jak mogłem i się trochę syfu polało zwłaszcza ta rozpuszczona guma. Wtyczkę wymieniłem i kable od wtyczki do pompy też nowe dałem. Aż boje się pomyśleć jak wygląda bak i przewody i co najgorsza wtryski jak taki syf był w tym filtrze. A dało by się zamontować filtr od malucha bo jest przezroczysty to bym widział czy dalej taki syf leci. Hmm a pompa miała być dobra ale po tym co sie dzieje dalej mi wychodzi że to ona daje za słabe ciśnienie bo niby do silnika to paliwo dochodzi ale pod strasznie małym ciśnieniem, a przecież po drodze nic innego nie ma.
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2012, 19:13   

Sprawdz sobie przewody od pompy do dekla.Ciśnienie może pęknietym przewodem uciekać.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Czester1 



Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Wola Lubecka
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-06-2012, 10:01   

Dobra, benzyna schodzi na dalszy plan, teraz dla odmiany za cholerę nie zapali na gazie. odpiłem węża co idzie od parownika do kolektora ssącego i ni huhu gazu nie widać a pół butli jest. Kto mnie uratuje i kupi ode mnie to auto bo już nie mam nerwów;(

** Dodano: 30-06-2012, 10:36 **
Witam, sprawa się rozwiązała okazało się że napięcie dochodziło do pompki 11,7 ale przekaźniki były przegrzane i chyba nie było takiego amperażu. podpiąłem pompkę pod akumulator bezpośrednio, i śmiga wymieniłem przekaźniki, wsuwki i śmiga. A lpg też chodzi bo to pokrętło w reduktorze było całkowicie wkręcone i odkręciłem parę obrotów i pali. Dzięki za pomoc i jeszcze jedno komu się nudzi, kupcie sobie temprę ;)
_________________
Fiat Tempra 1.8 KAT
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load