Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanko techniczne czy to wejdzie
Autor Wiadomość
seba.flor 


Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-10-2017, 19:20   pytanko techniczne czy to wejdzie

witam mam pytanko czy wejdzie do tipo silnik z fiata bravo 2.0 20v vis bo zajeździłem swoje 1.6 16v turbo i kupiłem całe bravo okazyjnie z takim wielkim silnikiem ale nie wiem czy rozstaw podłużnic jest taki sam
  
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-10-2017, 19:37   

tak jest ten sam. Także wsadzisz ten silnik z powodzeniem do Tipo ;)
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
seba.flor 


Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-10-2017, 20:01   

a to bardzo fajnie to od razu montuje wiatrak z coupe
  
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 01-11-2017, 22:58   

wejdzie tylko jest ciasno przy rozrzadzie ja do pierwszego swojego tipo wsadzilem starszy bez visa ale niestety nie znalazlem magika zeby obejsc imo i odpalic silnik i tak projekt umarl
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
seba.flor 


Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-11-2017, 09:14   

aha ja to sobie ogarnę IMO sobie elektronika to na mniejszy problem tylko własnie zanim wsadzę to rozrząd chce zrobić i sprzęgło nabić lepsze
  
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-11-2017, 19:35   

seba.flor napisał/a:
aha ja to sobie ogarnę IMO sobie elektronika to na mniejszy problem

MARIOVIRUS też tak mówił ... :)
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 04-11-2017, 23:48   

generalnie jesli masz motor w budzie palacy to juz pousuwaj zbedne polaczenia do swiatel i osprzetu ktore zostana stare i sprawdzaj z kazdym kablem czy pali ,imo w fiacie jest upierdliwy i nie tak latwo go wywalic a steruje wszystkim iskra ,wtryskami najprosciej bedzie przelozyc do tipo caly system imo przy obsludze silnika poza rozrzadem i sprzeglem wymien panewki na takie jakie siedza tzn jak sa nominalne to wsadz nominalne ale nowe bez jakis szlifow walu bo najwieksza wada 5 cyl sa panewki
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Dobermannn 



Wiek: 48
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-11-2017, 09:09   

musisz mieć centralki od tego silnika. I to centralkę immo i ECU silnika. Obydwie są powiązane. Oczywiście kluczyki też.
_________________
  
 
tomxx 


Wiek: 36
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 100
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2017, 23:07   

jeśli z mimo..
To mam kogoś bardzo zaufanego...
Jak ci zależy to odezwij się na PW
     Moneta
 
seba.flor 


Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-11-2017, 08:41   

jest z immo i blokada odpalanie jest w sterowniku silnika bo centralka jest tylko to obsługi anteny kluczyka i przekaźnika załączania sterownika silnika
  
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-11-2017, 17:37   

Ja zrobilem blad miedzy innymi ze jak silnik byl palacy w dawcy to nie wyeliminowalem zbednych przewodow tylko z cala wiazka silnika i osprzetu przelozylem i miedzy innymi bylo za duzo przewodow co utrudnialo ogarniecie calosci, imo zostaw nawet zeby gdzies lezalo zchowane i imo pilota przy antence bo bedzie.ciezko na prawde pominac to ustrojstwo a tak to jeden problem mniej
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load