|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Elektrozawór |
Autor |
Wiadomość |
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-08-2006, 22:06 Elektrozawór
|
|
|
Mam problem z Tipem :/
Po przełączeniu stacyjnki słychać normalnie załączający się elketrozawór, a następnie słychać cyknięcie i gaśnie kontrolka na panelu od gazu (elektrozwawór zamyka zapewne dopływ).
Ulatniać się gaz raczej nie ulatnia bo byłoby chociaż trochę czuć.
Czy może być uszkodzony ten elektrozawór?
Ewentualnie czy przyczyna może tkwić w popapranej na maxa instalacji od alarmu, który zakładał poprzedni właściciel (pajac chyba myślał, że jest młody elktronikiem
)
Popieprzył tak w elektryce, że teraz auto mruga sobie śwatełkami kiedy chce, nie pomaga wyłaczenie z pilota bo za minutę jest to samo (wcześniej dodatkowo do tego "gratis" wyła syrena ale ją wyłączyłem na wieczność )
Dzisiaj odciąłem kable od syreny bo wariował mi ten alarm i np. autko już nie odpaa.
Szlag mnie trafi bo do tego nie mogę znaleźć centralki od alarmu żeby wywalić ją i mieć spokój.
Nie wiem gdzie ten popapraniec ją schował
Boże broń porzed amatorami elektronikami |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-08-2006, 10:10
|
|
|
Emf poszukaj za wykładziną przy słupku po lewej stronie.Często tam jest montowany.I sprawdź czy przy stacyjce nie jest przecięty kabel od zapłonu.Ostatnio tacie w Oplu padł pilot i nie szło go odpalić.Wystarczyło rozebrać obudowe stacyjki i spiąć kabel tak jak był orginalnie i autko ożyło. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-08-2006, 19:37
|
|
|
Emf napisał/a: | Nie wiem gdzie ten popapraniec ją schował
Boże broń porzed amatorami elektronikami |
Być może nie zrobił tego fachowo ale musisz przyznać, że skutecznie. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-08-2006, 21:14
|
|
|
centralki od alarmu typowo się montuje za schowkeim od pasażera z przodu, w 80% przypadków, czasem też np upycha z tyłu, jakby za radiem ale w szczelinie między stroną kierowcy a pasażera; centralkę zawsze można wyjąć i sprawdzić i założyć jeśli jest OK prawdiłowo; możliwe, e centralka jak więszkość ma wyjście od ocięcia zapłonu, a on może chciał się tym wpiąć w temprowo-tipowe odcięcie (jest miejsce gdzie ten alarm się zapina) ale coś pop... i teraz wariujący może zj.. y alarm nie odcina a robi zwarcie, w skutek czzego instalka LPG Ci sę wyłącza...
sama instalka LPG dużo kabli nei ma; sprawdź tylko jej podłłączenie (tej pseudo centralki od LPG) z zasilaniem, jej bezpieczniki i czy po drodze się nie dopiął... a tak to szukaj zwarcia i ogólne dziury w całym :-({|=
no i oczywiście powinieneś odwiedzić fachowca co montował, może coś jeszcze pamięta lub będzie w stanie sobie przypomnieć z drobną pomocą, motywacją |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-08-2006, 22:10
|
|
|
Jarek38 napisał/a: | Być może nie zrobił tego fachowo ale musisz przyznać, że skutecznie. |
O taaaaaaaaak baaaaardzo skutecznie
Unk niestety nie ma do niego numeru, a auto kupiłem z Grójca |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 28-08-2006, 02:35
|
|
|
no to chłopie na co czekasz, latarka w łape i po nitce do kłębka
jak jest syrenak to zacznij od niej chyba że jest podpięte pod klakson to wtedy szukasz na przerwaniu kabla od załączenia rozruchu od stacyjki , po czujkach "muchach" tez znajdziesz bo kabel od nich leci odrazu do centralki - skoro amator elektroniki to znajdziesz ją gdzies po widocznych przecięciach taśma izolacyjna jakies złączki i inny bajzel nie pasujazy do oryginalnej elektryki . szukaj szukaj i jeszcze raz szukaj
pod wykładziną z prawej strony był u mnie
możliwości
-nadkole prawe\lewe
-za licznikiem
-za radiem
-pod schowkiem prawym (ta wnęka) czyli przy całej manianie kabli na głównym rozdzielaczu i na to bardziej stawiam
-pod podłunicą
-za schowkiem pasazera
-po prawej stronie od schowka pasazera
to bedzie mała puszka najczesciej czarna i wchodza do niej 3-4 kabli a wychodzi multum
POWODZENIA |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|