Gaśnie po nagrzaniu |
Autor |
Wiadomość |
evillysy
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 551 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2008, 20:28 Gaśnie po nagrzaniu
|
|
|
Witam
Sprawa wygląda tak, dzisiaj rano jadąc do pracy silnik po osiągnięciu temp. pracy ok 90 stopni , po wciśnięciu sprzęgła lub wrzuceniu na luz obroty spadły do zera i zgasł,sytuacja powtórzyła sie kilkakrotnie w przeciągu 10-15 minut. Póżniej podczas dalszej jazdy było wszystko w porządku, nie zgazł ani razu i obroty nie spadały tak nisko. pomyslałem ,ze to może pojedynczy taki incydent ale wracając z pracy to samo nagrzał się i gasł ale tylko przez jakiś czas a później już dalsza droga normalnie bez niespodzianek. |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2008, 20:57
|
|
|
do sprawdzenia :
czujnik temperatury chłodziwa
przeczyścić silnik krokowy - profilaktycznie
ewentualnie CPW - choć nie pisałeś nic o tym że ma problemy z rozruchem...
szczegóły na szukajce |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
evillysy
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 551 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2008, 21:01
|
|
|
kłopotów z rozruchem nie ma żadnych
co do konikks napisał/a: | czujnik temperatury chłodziwa | to chyba w porządku bo na benzynie sprawdzałem i takich objawów nie ma jak na LPG |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2008, 21:02
|
|
|
czyli jaja ze spadkiem obrotów masz tylko na lpg? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 05-05-2008, 21:06
|
|
|
Może ten temat coś pomoże:
http://forum.tempra.org/t...grzewa+ga%B6nie |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
evillysy
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 551 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2008, 21:09
|
|
|
konikks, tylko na LPg i to przez krótki okres po nagrzaniu się do temp.pracy silnika póxniej problem znika |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2008, 21:15
|
|
|
powiem ci że też tak miałem. wyczyściłem krokowy i wymieniłem czujnik temp. tylko że u mnie objaw był zarówno na lpg i pb.. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
szwedek
Wiek: 51 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 13 Skąd: Ciechanów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-07-2008, 15:03
|
|
|
Mam teraz podobny problem.Mam instalacje TARTARINI,po zdjęciu ssania silnik trzyma obroty 500 /600 a czasami gaśnie.Nie mam pojęcia gdzie znajduje się silniczek krokowy może to jego wina.Jeśli ktoś ma to proszę o zdjęcie |
_________________ TEMPRA 1.6 GAŻNIK. GAZ. 94R. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-07-2008, 15:29
|
|
|
szwedek, skoro masz gaźnik to nie masz silniczka on jest tylko do wtrysku |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 03-07-2008, 15:30
|
|
|
szwedek, w gaźniku nie ma silniczka krokowego. Ale masz prościej, bo gaźniczek podregulujesz i masz spokój. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
szwedek
Wiek: 51 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 13 Skąd: Ciechanów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-07-2008, 15:41
|
|
|
Ale obciach! POPROSTU się nie znam.Dobra,jak teraz zwiększyć obroty na jałowym |
_________________ TEMPRA 1.6 GAŻNIK. GAZ. 94R. |
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-07-2008, 18:16
|
|
|
evillysy, a jak stan Twoich membranek w parowniku? ja tak mialem przed dluzszy czas i wyszlo ze musze regenerowac parownik, po tym zabiegu wszystko sie poprawilo |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|