Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
gasnie
Autor Wiadomość
koper 


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 64
Skąd: łódzkie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 17-12-2005, 17:40   gasnie

jak na sliskim zahamuje i koła stracą przyczepność silnik gaśnie przy normolnym hamowaniu jak mają przyczepność to nie gaśnie dodam że dzieje się tak na gazie opcja zasilanie benzyną nie działa od 2 lat :D
  
 
muflonek 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 84
Skąd: Ciechanów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-12-2005, 14:08   

nie hamowac na biegu to nie zgasnie!!!!!!!!!!!!!!!
     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 18-12-2005, 14:15   

koper, a jak jedziesz np. 100km/h i wcisniesz sprzeglo, to silnik tez gasnie?

Jezeli tak, to znaczy ze masz zle ustawiony wlot powietrza. Gaz jest bardzo wrazliwy na zly przeplyw powietrza. Jesli odpalisz autko i np. dmuchniesz mu w wlot do filtra powietrza to napewno silnik na chwilke "poskacze" na obrotach.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-12-2005, 15:24   

koper napisał/a:
jak na sliskim zahamuje i koła stracą przyczepność silnik gaśnie przy normolnym hamowaniu jak mają przyczepność to nie gaśnie dodam że dzieje się tak na gazie opcja zasilanie benzyną nie działa od 2 lat

Wciśnij sprzęgło na zablokowanych kołach to nie zgaśnie :D
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-12-2005, 17:00   

hamowac na biegu, ale z wyczuciem i tak jak Romano pisze od razu wciskac sprzeglo chociaz na chwile z przegazowka lekka to nie zgasnie.

Poza tym hamujac na biegu redukowac, redukowac i jeszcze raz redukowac.
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
koper 


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 64
Skąd: łódzkie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-12-2005, 19:33   

to jest szczyt chamstwa TEMPRY jak ja chce wyjść z poslizgu to ta k....ch....j....gasnie juz kilka razy ze stowy hamowalem i mi zgasl JAK DORWE KONSTRUKTORA TEMPRY TO nakope mu do d....
  
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-12-2005, 19:46   

Przeczytaj co koledzy napisali.
Każde auto zgaśnie jak na biegu zablokujesz hamulcem koła - to chyba logiczne.

A jak ci gaśnie na luzie (jedziesz z góry 90km/h i wrzucasz luz) to patrz porada miszka.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-12-2005, 20:37   

Hehe no chyba ze autko ma sprawny ABS ;-)
Prezes dobrze gada!
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-12-2005, 21:02   

koper napisał/a:
to jest szczyt chamstwa TEMPRY jak ja chce wyjść z poslizgu to ta k....ch....j....gasnie juz kilka razy ze stowy hamowalem i mi zgasl JAK DORWE KONSTRUKTORA TEMPRY TO nakope mu do d....


Sorry Stiff, ale jezdzic to trzeba UMIC
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
koper 


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 64
Skąd: łódzkie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 19-12-2005, 10:23   

Pele nie cwaniakuj jakbyś przejechał się moją tempra to nie napisałbys ostatniego posta
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 19-12-2005, 12:32   

koper, oj bez nerwów.

Sprawdzales wlot powietrza? Po drugie jak stary masz reduktor gazu? Jak masz go ustawiony? (wzdul czy w poprzek auta?)

Masz ewidentnie cos nie tak z instalacja, ze Ci gasnie. Ja wchodze bokiem, czasami teraz na sliskim tez tak robie, ze wciskam sprzeglo, hamulec, kola sie blokuja a silnik schodzi do normalnych obrotow, puszczam sprzeglo i jade dalej.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2005, 16:36   

Nie cfffaniakuj :?: :roll:

koper napisał/a:
to jest szczyt chamstwa TEMPRY jak ja chce wyjść z poslizgu to ta k....ch....j....gasnie juz kilka razy ze stowy hamowalem i mi zgasl JAK DORWE KONSTRUKTORA TEMPRY TO nakope mu do d....


a widzisz czym podjezdza ten Twoj poprzedni poscik :?:

Polacz go z wypowiedzia Miszka i wszystkich innych i wydedukuj czy to Konstruktor Tempry tutaj zawinil [-X
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 26-12-2005, 12:34   

Koper z gazem to nie tylko ty masz jaja. Też miałem taki problem że gasł jak jechałem z obrotami rzędu 2.5-3.0 tyś i wciskałem sprzęgło. Powodem tego był brudny filtr powietrza. Po jego wymianie obowiązkowo regulacja gazu.

Teraz mam inne troche pytanie. Czy wam też nie chodzi na wolnych obrotach na LPG gdy silnik zimny?? sąsiad ma uno i jemu odpala i śmiga odrazu na gazie a mój nie chce. Tyle że on ma gaźnik a ja wielopunkt czy to może byc powodem??
_________________

     assistance
 
 skype
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-12-2005, 14:58   

Hmm no trza mu zsanie wrzucic zeby chodizl cacy jak zimny ale niema problemow :-)
Tyle ze ja tez mam gaznik :-)
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
Tempers 



Wiek: 51
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 182
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-12-2005, 11:42   

Kamilbanan napisał/a:
Powodem tego był brudny filtr powietrza. Po jego wymianie obowiązkowo regulacja gazu.


To znaczy, że za każdym razem po wymianie filtra trzeba regulować gaz ?


Wczoraj pierwszy raz zgasł mi na luzie, ale odpalił i później już nie gasł. Czy to normalne, że na gazie dzieją się takie niewyjaśnione rzeczy?

Pozdro
_________________
Oto moje furki:

- Tempra 1.6 SX ie Gaz
- KIA SHUMA - 2001 r.- 1.8 Full Wersja
     assistance
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 27-12-2005, 14:23   

Tempers napisał/a:
To znaczy, że za każdym razem po wymianie filtra trzeba regulować gaz ?



Na wtrysku powinno się po każdej wymianie regulowac instalacje.
_________________

     assistance
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-12-2005, 18:12   

Kamilbanan napisał/a:
Na wtrysku powinno się po każdej wymianie regulowac instalacje.

Ale to już zależy od instalacji Lpg i raczej wymagają tego instalacje I generacji czyli przeznaczone to aut gaźnikowych. Instalacja z komputerkiem powinna bez problemu sobie poradzić z nowym filtrem, bez przesady z tą regulacją po każdej wymianie elementów eksploatacyjnych.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 27-12-2005, 21:03   

romano napisał/a:
Instalacja z komputerkiem powinna bez problemu sobie poradzić z nowym filtrem, bez przesady z tą regulacją po każdej wymianie elementów eksploatacyjnych.



ja mam instalacje 2 generacji i ziomek z serviceu powiedział żeby regulowac co wymiane filtra
_________________

     assistance
 
 skype
 
Piterro 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 181
Skąd: Scunthorpe - UK
Województwo: Other
Wysłany: 29-12-2005, 09:56   

Kamilbanan napisał/a:
ziomek z serviceu powiedział żeby regulowac co wymiane filtra

powiedzial ci tak, abyś do niego przyjeżdżał po wymianie któregokolwiek elementu, a on za podpięcie pod komputerek skasuje cię ładnie 20-30zeta.

A potem każe ci jeszcze przyjeżdżać na regulację, nawet jak olej nawet wymienisz, lub żarówkę. :roll:
_________________
In UK at this moment - workin'
Fiat Tipo 1.4 S 1995r., LPG - Forever
     Moneta
 
 skype
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 29-12-2005, 11:52   

Jw wymieniłem filtr powietrza i gazu z dwa miesiące temu.
Po wymianie przez dwa tygodnie palił o 0.5L więcej niż kiedys.
Potem sie ustabilizowało i znowu pali normalnie.

Na regulację podechałem to gość nie miał czasu do wieczora a potem ja jakos nie miałem czasu i tak w sumie jeżdże do dzisiaj. Spalanie jest normalne, auto chodzi dobrze więc chyba w ogóle nie pojade regulować.

Ale jak widać filtr powietrza ma wpływ na pracę instalki gazowej.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-12-2005, 12:11   

Piterro napisał/a:
powiedzial ci tak, abyś do niego przyjeżdżał po wymianie któregokolwiek elementu, a on za podpięcie pod komputerek skasuje cię ładnie 20-30zeta.

A potem każe ci jeszcze przyjeżdżać na regulację, nawet jak olej nawet wymienisz, lub żarówkę.



U mnie było tak że po wymianie filtra powietrza palił 20-25 a nie miał wogule siły. Na regulacji okazało się że instalacja była kiedyś regulowana podług brudnego filtra który dawał duży opór powietrza. Po regulacji autko pali powiedzmy przyjmowalne ilości gazu no i kopyto ma....więc jest git i tak niech już będzie
_________________

     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load