|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
I znów problem z gazem ;( |
Autor |
Wiadomość |
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-04-2008, 16:01 I znów problem z gazem ;(
|
|
|
Witam wszystkich, mam małego problema strasznie mi tipolot zamulił tzn. rozbujać się nim do 100km/h graniczy z cudem a o wyprzedzeniu maluszka to tylko mogę pomarzyć, ścigać się z rowerem to obciach, bo przegram. Porobiłem wszystko, co było możliwe nie łapie lewego powietrza mikser mam taki jak być powinien, czyli dwu gardzielowy w gaźniku reduktor po regeneracji lux jak nowizna Lovtec jakoś tak nawet bawiłem się powietrzem, ale objawy wciąż te same na filterku oryginalnym jak i stożku odrobinkę mu pomogło jak przykleiłem odrobinkę taśmy na dolocie, ale przecież całego dolotu nie zakleję, co to może być, bo wysiadam z tym gazem |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 04-04-2008, 17:25
|
|
|
Ja bym stawiał na za bardzo ubogą mieszanke bo jesli przytkasz dolot i mu sie poprawia to tym samym mu zmniejszasz ilosc powietrza dostarczanego do silnika i wzbogadzasz mieszanke, wiec ja bym stawiał własnie na zaubogą mieszanke |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-04-2008, 20:05
|
|
|
Rozkrec mu śrube idącą do miksera na max. Jak pomoże to mieszanka. Więc w kolejności sprawdź filterek gazu i stan membran w reduktorze. Jak masz reduktor podciśnieniowy to węże podciśnienia zbadaj.
** Dodano: 04-04-2008, 21:07 **
Albo może jakiś dowcipniś ci przykręcił zawór głowny na wielozaworze? |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 06-04-2008, 21:10
|
|
|
Ok dzięki za podpowiedzi, jutro postaram się pobawić ze śrubką od zaworu przy butli, bo tego nie sprawdzałem i zerknę jeszcze na wężyk, bo chyba mam podciśnieniowy. Jeszcze raz dzięki jak nie pomoże to znów się odezwę. |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 07-04-2008, 06:24
|
|
|
A to tylko na gazie? Na benzynie już normalnie śmigasz i powyżej 100km/h nie masz problemów rozpędzić auta? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-04-2008, 13:10
|
|
|
z beną to ja zawsze miałem problem od kąd go kupiłem ale odpala i nawet ruszy ponieważ coś tam robiłem w tym kierunku znaczy się zawsze chodził na benie tylko miał problem z wolnymi a jak go rozbujać to śmiga z dobrej przepaści to złapie nawet 200 , z gazem dziś patrzyłem i zawór jest odkręcony czyli ok wszystkie inne śmieci też w porządku, zakładam że to może być jedno z dwojga albo reduktor który wymieniłem może jest z nim coś nie tak bądź wina zapłonu bo miałem ustawiony na benie tak na środek książkowo czy jak się mówi a na gazie ponoć ma być odrobinkę przyśpieszony jeszcze sprawdzę dziś ten zapłon a jak będę miał wenę to zmienię na stary reduktor i zobaczę co powie. |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 07-04-2008, 13:31
|
|
|
Cytat: | TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik |
1.4 gaźnik, czy 1.4 wtrysk (i.e.)? Bo to są dwie różne sprawy.
A zapłonu się nie reguluje, choć zależy jaki model masz dokładnie bo były jednostki 1.4 w których można było regulować, ale one nie mają digiplexu.
Masz digiplex? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-04-2008, 20:28
|
|
|
Hehe już była na ten temat kiedyś gadka mam najzwyklejszego gażnikowca podciśnienia i takie tam, ale w dowodzie jest wbite ze to IE. Chyba już doszłem co to jest i jutro jadę komuś urwać głowę i się załatwić w kark tak na rzadko. Robiłem niedawno mały remoncik zmiana uszczelek i sprawdzenie zaworów,najwidoczniej chłopek coś spapraczył bo są objawy czysto mechaniczne jak się bliżej przyjrzeć. Z tego co mi znajomek mówił to jest coś spaprane na zaworach pewnie pomyliły się łajzie i źle poustawiał, opisał bym co i jak ale to dla mnie czarna magia więc tak jak pisałem wcześniej jadę jutro zostawi mu autko i na tygodniu będę miał mam nadzieję spowrotem bo w piątek jadę do Kielnarowej pod Rzeszów troszkę się plenić |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|