Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja oraz regulacja centralki Bingo M
Autor Wiadomość
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-04-2013, 13:34   Instalacja oraz regulacja centralki Bingo M

Witam. Załatwiłem sobie interfejs do swojej instalacji II generacji w Audi 2.3.

Po regulacjach mechanika auto nie wiele zeszło ze spalaniem dlatego też chciałem mu przykręcić sam trochę kurka :D

Opisze po kolei co zrobiłem a wy powiecie mi czy dobrze czy ewentualnie jakieś poprawki powinienem zastosować.

Po podłączeniu interfejsu zagrzałem auto do temp. roboczej.

Zrobiłem Adaptację. Wynik PWA wyszedł mi 115 kroków. Wcześniej ustawione przez gaziarza było 93 kroki. Wywnioskowałem ze to za wiele.

Ustawiłem PWA ręcznie na 70 kroków.
Max otwarcie silniczka na jałowym ustawiłem na +10 kroków
Min otwarcie na -20 kroków
W opcjach zaawansowanych ustawiłem szybkość zamknięcia silniczka na +10
Otwarcie na +6

Zmniejszyłem też z 0,46V na 0,40V punkt neutralny sondy.

Po tych zmianach na wolnych obrotach sonda oscyluje na 0,99 V +-

Przy obrotach 4000 oscyluje od 0,1V do 1V.
Na oscyloskopie linia sondy układa się w sinusoide.

Czy takie moje ustawienia spowodują zmniejszenie spalania ?
Czy są poprawne ?

Z góry dzięki za podpowiedzi ;)
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-05-2013, 14:22   

Ja bym wywalił krokowca i dał register,przerabiałem ta centralke...wszystkie parametry które zbiera centralka TPS i sonda służa do sterowania krokowca.Na registrze też dobrze ustawisz 2,3 swoje pozatym musi spalić:-)
  
 
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-05-2013, 21:52   

Mam nadzieję że TPS masz podłączony bo bez tego głupieje M-ka.
Moim zdaniem:
- napnij parownik jak na 115 kroków się ustawia (chodzi o napięcie membrany)
- sonda ma oscylować na jałowym również w zakresie 0 - 1V bo to stan ustalony
- maksymalne otwarcie na jałowym można ustawić tak, że odpalasz, zapinasz pierwszy bieg i jedziesz bez gazu (auto się toczy) - sonda ma oscylować
- maksymalne otwarcie przy obciążeniu robisz na czwartym / piątym biegu podobnie jak wyżej przy stałej prędkości
- otwarcia minimalne powinny wyjść zbliżone
- włącz wzbogacanie mieszanki - skok ATT do zadanej pozycji - 15% wystarczy
- koniecznie włącz COFF
- punkt neutralny sondy 0.42V i czas opóźnienia odczytu na minimalny
- bezwładność TPS dla biegu jałowego ustawiasz tak, że naciskasz gaz od obrotów lekko wyższych od obrotów zimnego silnika i podajesz napięcie TPSu
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load