|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Potrzebuje waszej opinnii. |
Autor |
Wiadomość |
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 06-03-2007, 13:26 Potrzebuje waszej opinnii.
|
|
|
Witam wszystkich. Mam problem z reduktorem 4 lata odpalania na gazie zrobiły swoje, membrany są "skamieniałe". Jest to instalka MG Motor Gas. Na całym necie znalazłem do niej tylko jednego człowieka który posiada zestawy naprawcze (140zł cena z kosmosu )Może ktoś z was posiada dojście do takiego zestawu w rozsądniejszej cenie?? Zastanawiam sie czy jest sens bawić sie w wymiane membran czy nie lepiej zmienić reduktor. Choć w sumie nie ukrywam że zawsze zestawik naprawczy tansza impreza. Co o tym myślicie?? Upatrzyłem sobie taki reduktorek:
<http://allegro.pl/item168749346_reduktor_zavoli_ge_120_km_elektronik_.html>
Ktoś posiada Zavoli, chciałbym conieco sie dowiedzieć o ich jakości. Z góry dzięki i pozdrawiam. |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 06-03-2007, 14:00
|
|
|
Szczerze bym Ci raczej radzil dolozyc te 50zł i kupic nowy reduktor, raz ze ten zestaw naprawczy moze byc bardzo licho wykonany [jakosc memebran i odwzorowanie ksztaltu wzgledem oryginalu] dwa trzeba i tak potem wyregulowac odpowiednio parownik wiec mysle ze nie warto sie bawic, Zavoli ma moj kolega od 2 lat i nigdy nie narzekal, BRC znowu ma inny znajomy i poza peknieciem kolanka doprowadzajcego chlodziwo do parownika tez nigdy nei narzekal [nowe brc maja juz ten feler poprawiony], ja u siebie w 2.0 16V mam Comete super plus Elpigazu i tez zlego slowa nie powiem wiec jak widac wybierz parownik ktorego ze znanych producentow i nie bedzie problemu. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-03-2007, 18:39
|
|
|
tylko do BRC zestawy bywały droższe , w niektórych miastach zdecydowanie trudniej dostać części; a pękające kolanko i jeszcze parę innych felerów BRC to prawda; czy nowe mają poprawione - oby; ja tam zamiast BRC polecam innego szukać, ale oczywiście popularny to raz a dwa - dostępność i ceny części - zestawy, membranki, sprężynki, śrubki, dupki... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
rosama
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 107 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-03-2007, 22:25
|
|
|
Ja mam reduktor Lovtec (to jest to samo co Lovato) pneumatyk i ostatnio wymieniałem w nim membrany. Za zestaw naprawczy + filterek gazu + przesyłka zapłaciłem 71zł. Więc może to:
http://allegro.pl/item171...nic_lovato.html
Rozumiem, że tobie jest potrzebny elektoronik?...
No i Lovato jest niezmiernie popularnym reduktorem...
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 09-03-2007, 23:13
|
|
|
Chyba niekoniecznie elektronik, mam instalke bez kompa. Wiec chyba zwykły wystarczy pneumatyk czy źle rozumuję. Tamten umarł po 4 latkach odpalania tylko na gazie...... . Szukam czegoś "ekonomicznego" jak na tempre oczywiście hehe.A tak na marginesie o co chodzi z tą dwustopniowością reduktora?? Jedna śruba od wolnych i druga od wyższych obrotów ?? Pozdrawiam |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|