|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem |
Autor |
Wiadomość |
Joker
Wiek: 38 Dołączył: 26 Gru 2005 Posty: 108 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-01-2007, 11:39 Problem
|
|
|
Witam.
Mam instalacje elpigaz z reduktorem i komputerem nicolaus.Problemem jest to ze przelacza sie na gaz ale żre tez paliwo Co to moze byc |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 30-01-2007, 11:54
|
|
|
Masz gaźnik czy wtrysk??. Jeśli gaźnik to powodem może być nie trzymający elektrozawór odcinający paliwo. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-01-2007, 11:55 Re: Problem
|
|
|
Joker napisał/a: | Witam.
Mam instalacje elpigaz z reduktorem i komputerem nicolaus.Problemem jest to ze przelacza sie na gaz ale żre tez paliwo Co to moze byc |
Heh witaj w klubie, mi ostatnio tez zaczelo Pb uciekac przy jezdzie na gazie, i tez mam elpigaz'a ;]
Przewaznie gazownicy przy montazu instalacji LPG przy wtrysku odcinaja paliwo w ten sposob ze przy przelaczeniu na gaz odcinane jest zasilanie wtryskow, pompa paliwa ma nadal zasilanie. Wtrysk bez zasilania norlanie nie puszcza Pb ale czsem moze sie trafic jakis wlaniety ktory "popuszcza" lub druga ewentualnosc ktora akurat u mnei pdoejzewam, gazownicy dokladaja dodatkowy przekaznik w obwodzie zasilanie wtryskow i u mnie chyba akurat sie z nim cos zlego dzieje i nie zawsze rozlancza [chyba mu zespawalo styki ;/ ]
Na dniach bede sie za to bral wlasnie, na dziendobry zmienie przekaznik plus doloze dodatkowo przekaznik wylanczajacy pompe paliwa przy jezdzie na lpg i wtedy nie ma sily zeby dalej Pb pil mimo jazdy na gazie, jak dalej mi bedzie Pb uciekalo to albo ktos mi w nocy podpierdziela paliwo albo mam bak dziurawy ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Joker
Wiek: 38 Dołączył: 26 Gru 2005 Posty: 108 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-01-2007, 13:41 Re: Problem
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Joker napisał/a: | Witam.
Mam instalacje elpigaz z reduktorem i komputerem nicolaus.Problemem jest to ze przelacza sie na gaz ale żre tez paliwo Co to moze byc |
Heh witaj w klubie, mi ostatnio tez zaczelo Pb uciekac przy jezdzie na gazie, i tez mam elpigaz'a ;]
Przewaznie gazownicy przy montazu instalacji LPG przy wtrysku odcinaja paliwo w ten sposob ze przy przelaczeniu na gaz odcinane jest zasilanie wtryskow, pompa paliwa ma nadal zasilanie. Wtrysk bez zasilania norlanie nie puszcza Pb ale czsem moze sie trafic jakis wlaniety ktory "popuszcza" lub druga ewentualnosc ktora akurat u mnei pdoejzewam, gazownicy dokladaja dodatkowy przekaznik w obwodzie zasilanie wtryskow i u mnie chyba akurat sie z nim cos zlego dzieje i nie zawsze rozlancza [chyba mu zespawalo styki ;/ ]
Na dniach bede sie za to bral wlasnie, na dziendobry zmienie przekaznik plus doloze dodatkowo przekaznik wylanczajacy pompe paliwa przy jezdzie na lpg i wtedy nie ma sily zeby dalej Pb pil mimo jazdy na gazie, jak dalej mi bedzie Pb uciekalo to albo ktos mi w nocy podpierdziela paliwo albo mam bak dziurawy ;] |
Mam monowtrysk Jak sie montuje ten przekaźnik Gdzie to kupić itd Na allegro chyba są ale nie wiem czy warto
** Dodano: 30-01-2007, 13:42 **
ROMI72 napisał/a: | Masz gaźnik czy wtrysk??. Jeśli gaźnik to powodem może być nie trzymający elektrozawór odcinający paliwo. |
I co w tym wypadku Bo jestem zielony w te sprawy |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-01-2007, 13:52
|
|
|
Jesli masz monowtrysk to z tego co sie orientuje zakladaja przy tym typie wtrysku dodatkowy zawor odcinajacy paliwo przy jezdzie na LPG i u Ciebie cos on najwyrazniej nie trzyma, najlepie jakbys mial mozliwosc np. z kanalu zerknac na uklad zasilania paliwem i zobaczyc czy i gdzie masz ten dodatkowy zawor, jak go znajdziesz to bym go wyjal i przeczyscil w miare moziliwosci i moze problemy ustana ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Joker
Wiek: 38 Dołączył: 26 Gru 2005 Posty: 108 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-01-2007, 14:26
|
|
|
Ok dzieki
A co do tego odcinacza pompy to nie moge wpiąc sie w kabel zasilający pompe zwykłym przełącznikiem |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-01-2007, 15:47
|
|
|
W sumie możesz, ale wygodniej jak z automatu się wszystko będzie robiło ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|