Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WOLNE OBROTY
Autor Wiadomość
ADERR 



Wiek: 52
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 63
Skąd: WOLOMIN
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-08-2006, 15:59   WOLNE OBROTY

WITAM CZY WOLNE OBROTY NA GAZI BEDA FALOWAC PRZY USZKODZONYM ELEKTROZAWORZE BEZYNY CZY INSTALACJA GAZOWA NIEMA NIC WSPULNEGO Z TYM ZAWOREM I DA SIE JA WYREGULOWAC ? POZDRAWIAM
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-08-2006, 16:29   

według Mnie to nie powinny,tzn powiem tak,mi na benzynie falowały a na gazie nie,dlatego pisze,że raczej nie,ale moge se mylic :roll:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-08-2006, 16:06   

w temperce z silnikiem gaźnikowym (u mnie) 1.6 elektrozaowerk od wolnych obrotów (cut-off), odcięcia, od benyny jak był uszkodzony, to na benzynie gasneło autko lub falowały wolne, ale podczas pracy na gazie nie ma on wpływu bo gaz tak czy siak cały czas wprost do gaźnika leci reduktora; to się tyczy gaźnikowej wersji ofkozzz... jak masz wtrysk i chodzi Ci o inny elektrozaworek to nie wiem;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wicher 


Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: Wolomin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-08-2006, 17:37   

elektrozaworek nie ma nic wspolnego z ustawieniem samochodu na gazie,wiec mozna go ustawic nawet z niedzialajacym elektro.
  
 
ManiekPIM 



Wiek: 42
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 120
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-08-2006, 09:30   

U mnie obroty na LPG faluja pomiedzy 800/900 gazownik mi powiedział ze tak już bedzie. Na benzynce trzymają równe 750 rpm. Dzieje się tak podobno przez sąde Lambda która wysyła błędne dane do kompa (gazownika teoria nie moja).
_________________
W Temprze pokochałem moją Żonę raz pierwszy ;) .
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Krzychu 


Wiek: 40
Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 159
Skąd: Koło / Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-09-2006, 19:48   

Ja bym sie nie zgodzil z ta teoria, przeciez przy pracy na gazie praca sondy jest emulowana przez sterownik.
_________________
Projektowanie stron www
Forum Renault Megane

Fiat Tipo 1.4 ie+LPG '89
Renault Megane 1.9 dTi '98
     Moneta
 
 skype
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-09-2006, 21:40   

Dokaldnie ! jak Krzychu napisal
Gazownik elci w ciula jak masz na gwarancji to niech to robi. Sonda niema nic do rzeczy przy pracy na gazie no chyba ze emulator jest walniety :-)
Tlumaczenie ze tak ma byc jest zwyklym zbyciem klienta bo tak niema byc !
Jak na benzynie jest 750 to i na gazie da sie tak ustawic zeby bylo 750 lub 800 nie ma zmiluj sie :-) Chyba ze cos jest uszkodzone albo komus sie nieche robic ;-)
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
pitagor 


Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-10-2006, 07:18   

To nie jest do końca tak jak piszecie. Jeżeli gaz jest przynajmniej II generacji to posiada komputer gazowy. Jeżeli auto posiada sondę lambda to komputer pobiera z niej informację i tak steruje dawką gazu aby była optymalna. Prawdopodobnie żle jest dobrana ilośc kroków w atutorze gazu sam tak miałem no i obroty falowały. Po zmniejszeniu liczby kroków wszystko jest OK.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load