|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wysokie obroty na LPG |
Autor |
Wiadomość |
pgasik
witamy nowego
Wiek: 47 Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 2 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-09-2007, 19:29 Wysokie obroty na LPG
|
|
|
Witam,
Szukam porady co robić?
Moje tipoko odpalam na BP (zimny lub ciepły) i chodzi na wolnych obrotach OK, natomiast gdy nacisnę pedał gazu na wyższe obroty,
przełączy się na LPG i drastycznie wzrastają obroty "silnik szaleje", gdy ruszam 1, 2 to po jakimś czasie wraca na "normalne obroty" (choć nie zawsze - wtedy dławię go wyższym biegiem).
A czasami jest ok na LPG nic się nie dzieje dodając gazu zachowuje normalne obroty.
Często też tak się zdarza, gdy silnik jest gorący byle kiedy wskoczy na wysokie obroty w czasie jazdy.
Co robić?
Wymienione: silnik krokowy, czujnik temperatury płynu. |
|
|
|
|
topdrive
Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 275 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-09-2007, 21:53
|
|
|
wyczyść czujnik położenia przepustnicy... Miałem tak samo, zastanawiałem się o co chodzi.. wyjąłem go, wyczyściłem, USTAWIŁEM i teraz mam wszystko w jak najlepszym porządku.. Osobiście nie do końca widzę związek CPP z obrotami LPG/PB, ale z silnikiem nie będę się kłócił .
Tzn nie widzę powodu na różnicę obrotów miedzy jednym a drugim paliwem, bo związek z biegiem jałowym jest chyba jasny |
_________________ był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica" |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 06-09-2007, 12:14
|
|
|
jeśli chodzi o LPG to wiadome że masz stare zesztywniałe membranki gdy nie dodajesz gazu jest spoko ale jak przygazujesz to nie wracają na swoje miejsce i są wysokie obroty. |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
pgasik
witamy nowego
Wiek: 47 Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 2 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-09-2007, 18:50
|
|
|
ok membramy ale gdzie?
jeżeli chodzi ci o membramy w reduktorze gazu to wymieniałem rok temu (mały remoncik)
a co do czujnika położenia przepustnicy odłączyłem kabelek przy zapalonym silniku i reagował więc nie wiem to to jest to? |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-09-2007, 21:50
|
|
|
może być jeszcze motyw że coś "porypało" się w komputerze z instalacji gazowej, ale to tyczy się tylko w instalkach drugiej generacji wzwyż. Wtedy zostaje tylko wizyta u dobrego gazownika i ponowne ustawianie przez PeCeta. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|