|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
Qba WLKP85
Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 20 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-01-2008, 22:38 Wysokie obroty
|
|
|
Mam mały problem z moim Tipkiem 2,0 8v.
Gdy autko jest zimne to obroty silnika są oki ale jak się rozgrzeje to poniżej 2000 obrotów nie chce zejść.
Wie może ktoś dlaczego??
Na benzynie chodzi normalnie (tylko z rana troszkę przebiera). |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 15:37
|
|
|
a sprawdziłeś silnik krokowy cy się nie wiesza? |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Qba WLKP85
Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 20 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 17:49
|
|
|
jeszcze nie sprawdziłem.
Dzisiaj byłem na regulacji gazu i gościu też mi mówił że mam wziąść i przeczyścić silnik krokowy od gazu jak nie pomoże to podobno będę musiał go wymienić.
W sobote będę miał troszkę czasu to lukne do niego (jak go znajdę) |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 19:34
|
|
|
to taka puszeczka na grubym gumowym przewodzie - trudno przeoczyć |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Qba WLKP85
Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 20 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 21:49
|
|
|
a czy można jakoś uszkodzić niechcąco ten silnik krokowy podczas czyszczenia??
** Dodano: 02-02-2008, 20:13 **
Wykręciłem silnik krokowy od gazu i wkręciłem go spowrotem bo nie wiem jak go przeczyścić |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:55
|
|
|
tego od gazu nigdy nie rozbierałem, ale miałem już do czynienia dwoma różnymi do benzyny - generalnie zawartość jest prosta, silnik elektryczny i jakiś ślimaczek lub krzywka, generalnie chodzi o to aby tam wszystko delikatnie chodziło i nie zacierało się. Niektóre silniczki mogą być nierozbieralne, ale doświadczenie uczy nas, że nie ma czegoś co jest nierozbieralne |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 03-02-2008, 22:40
|
|
|
Hejka, to ja ci napisze tak jak piszą co niektórzy i mają racje masz juz badziewie membrany w reduktorze piszę to dlatego że miałem podobny problem jak był zimny silniczek to cud miód malina a jak z minuty na minutę rozgrzewał się to rosły mu obroty, huczał jak by był na ssaniu wiec poczytałem parę mądrych postów i poszedłem ich śladami rozkręciłem parownik i złapałem się za głowę bo membrany były w opłakanym stanie zmieniłem na nowe i jak ręką odjął zrobiłem jakieś 2 może 3 tysie i reduktor zdechł ale mam nowy i jestem z niego zadowolony |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
Qba WLKP85
Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 20 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-02-2008, 19:12
|
|
|
Ja sam boję się zmieniać membrany w reduktorze. A jak po takiej wymianie samemu będę jakieś nie szczelności i gaz bedzie gdzies uciekał?? I gdzie ja takie membrany dostane?? |
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-02-2008, 22:59
|
|
|
www.allegro.pl na pewno posiadasz jakieś papiery do instalacji na niej powinno pisać jaki masz reduktor. |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
Qba WLKP85
Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 20 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-02-2008, 20:39
|
|
|
Temat uznaję za zamknięty ponieważ usterka została usunięta i wszystko wróciło do normy. Autko zaprowadziłem do elektryka bo myślałem że to jakiś czujnik od ssania albo od temp. silnika ale to nie to mój tipacz łapał fałszywe powietrze. Znajomy elektryk znalazł przyczyne zrobił i wzamian wziął aby 10zl. na piwko |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|