co sadzicie o tipo 2.0 8v(115kM)??? |
Autor |
Wiadomość |
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-02-2007, 10:18 co sadzicie o tipo 2.0 8v(115kM)???
|
|
|
witam!
po pierwsze nie wiem czy to dobry dzial wiec sorry jesli nie...
jak wtemacie co sadzicie o tym silniku tzn. ile pali, jaka predkosc maksymalna i czy czesto sie cos w nim psuje czy tak jak w 1.4 raz sie psuje a raz jest ok... no i czy duzo drozsze sa czesci do niego??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-02-2007, 12:38
|
|
|
HhhHMmmm ... mam takie granturismo od dokładnie miesiąca i wrzuciłem do niego już 600zł no i jeszcze drugie tyle musze wrzucić żeby było cacy pali zależy jak kto jezdzi ja jezdze troszku ekstremalnie wiec pali tak z 16-17 a co do predkosci maksymalnej to jechałem nim narazie 170 ale to było w miescie wiec ciezko bylo sie rozpedzic a czy sie czesto psuje to jeszcze niewiem narazie jedzi , a niewiem jak w 1.4 i niewiem jak z czesciami ale wydaje mi sie ze niejest az tak zle . OOOoooo po prostu powiem : myslalem ze bedzie gorzej . A no i troszku mi zasssssysa olej ale to niewielkie ilosci wiec niejest zle . Ogólnie autko super i mozna poświrować |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-02-2007, 15:29
|
|
|
acha a czy ktos jeszcze cos wie o tym woziku???
** Dodano: 10-02-2007, 17:43 **
chodzi mi glownie mniej wiecej ceny: rozrzad komplet, i filtry |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Krzysio2.0
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 29 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-02-2007, 21:20
|
|
|
Witam mam wlasnie Tipka 2.0 8V
Jet dlamnie bez awaryjny sluzy mi juz niecale 3latka i jeszcze mnie nie zawiudl co moge ci powiedziec pali w zaleznosci od stylu jazdy jak jestes delikatny to po miescie okolo 8l jesli chcesz mocno poszalec to juz zalezy ile wlejesz nie zna ograniczen predkosc max nie wie ja mialem 205km\h i wymieklem ale mysle ze okolo 210 220to max ceny czesci specialnie sie nie orjetuje ale takie eksplatacyjne np przewody wysokiego naoiecia ok 70zl swiece NGK ok 40zl rozad jest dosc droki kaplet wychodzil cos kolo 400zl ale jest na to maly sposob kopulka okolo 20zl innych nie mialem potrzeby wymieniac szczerze polecam ale jednak wolal bym 2.0 16V jest nieco zrywniejszy oprucz glowicy i kapa praktycznie niczym sie nie rozni ale te 113koni z 8V a 150 z 16V robi roznice zwlaszcza na swiatlach |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-02-2007, 21:34
|
|
|
113km 8v i 148km 16v a 20v ??? |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-02-2007, 11:27
|
|
|
szkoda ze ten rozrzad taki drogi...:/ |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
piotrp
Wiek: 49 Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 41 Skąd: Manchester
Województwo: Other
|
Wysłany: 11-02-2007, 11:51
|
|
|
20 V??? z tego co wiem to raczej egzotyczna jednostka... |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:05
|
|
|
a w ogole bylo takie Tipo/Tempra??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
piotrp
Wiek: 49 Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 41 Skąd: Manchester
Województwo: Other
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:06
|
|
|
Tipo Tempra nie ale widzialem takiego Fiata Marea i mialo to w nazwie nawet sport |
_________________ Tempra 2.0 8V SW |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:10
|
|
|
piotrp, wczoraj jak pisalismy na priv to mowiles ze rozrzad moze kosztowac mniej a tu pisza ze kolo 400zl...troche drogo... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:11
|
|
|
20V nie było nigdy w T/T. Największa jednostka to 2.0 16V montowana w Tipo. W Temprze to 2.0 8V. Kiedyś odbiło mi się o uszy i na forum pisali, że 16V też występowały w Temprach. Ale były to jakieś na specjalnie zamówienie (rządowe?). |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
piotrp
Wiek: 49 Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 41 Skąd: Manchester
Województwo: Other
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:17
|
|
|
gawor06 ja rozrzad robilem sam i to w dodatku poltora roku temu... od tamtego czasu nie bylem w Polsce... takze od tamtego czasu moglo sie duzo zmienic...z tego co sie orientuje sam mechanik za wymiane bierze sporo ok 100
Miszko a co do rzadowych tempr to wcale nie byly one 2.0...
byla to jednostka 1.6 gazniczek i nie miala w sobie nic...absolutnie nic( z dodatkowego wyposazenia )co moglo sie zepsuc... wiem bo sam taka Tempra jezdzilem 2lata
Pozdrowienia... |
_________________ Tempra 2.0 8V SW |
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:21
|
|
|
szkoda ale i tak mnie to nie odwiedzie raczej od kupna tego.... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
piotrp
Wiek: 49 Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 41 Skąd: Manchester
Województwo: Other
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:35
|
|
|
Powodzenia... nie chce Cie wcale odwodzic...w koncu mamy jeszcze nasze forum i znajdziesz tu (taksamo jak i ja ) wielu znajomych i cennych porad jezeli chodzi o bsluge techniczna i wiekszosc usterek...
Sprawdz dobrze to auto przed kupnem....nawet glupia kontrolka od cisnienia oleju ma bardzo duze znaczenie... i co do przebiegu...pamietaj ze w desce digital jezeli auto ma 150000 to 150000 a nie 50000 ...50000 oznacza ze autko ma przejechane 250000km a to naprawde duza roznica.... |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:40
|
|
|
ok dzieki... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-02-2007, 13:24
|
|
|
Ja jeszcze wróce do tej 20v widzicie wyraznie przeciez na koncu filmiku ze wrzucona jest tu jednostka FIAT 20v turbo do tipka z napedem 4x4 wiec ten silniczek jest od fiata marea ??? PRZYDAŁBY SIE TAKI TIPECZEK JAK TEN NA FILMIKU !!! http://www.youtube.com/watch?v=RrHSKM290js |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-02-2007, 13:29
|
|
|
ej powiedzcie mi jeszcze przy ilu km przejechanych w tipo 2.0 8V robi sie remont silnika??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-02-2007, 13:57
|
|
|
pamietaj ze w desce digital jezeli auto ma 150000 to 150000 a nie 50000 ...50000 oznacza ze autko ma przejechane 250000km a to naprawde duza roznica.... PIOTRP powiedz mi jak to właśnie jest bo umnie na descy wyświetla się 9540km no a w serwisie fiata wyliczyli że ma przejechane 110255km hehe właściciel poprzedni coś ściemniał bo licznik niedziałał ani predkościomież bo uszkodzony był jakiś czujnik . Kupiłem orginalny za 115zł no i + wymiana 34zł i wyszystko było cacy wyjechałem z serwisu dojechałem do domu wcześniej robiac z 200 km i rano jak wsiadłem do autka i odpaliłem to licznik niedziałał i zanim zdażyłem dojechac do polinara licznik zaczoł działać no to nic dałem se spokuj potem rano następnego dnia to samo tak codziennie przez 3 dni wkońcu pojechałem zjeb.... ich tam że za co ja im płace no i coś pomajstrowali i wszystko teraz jest git aha no i oczywiście jak w temacie cały czas mówie o 2.0 8v w serwisie fiata np. za wymiane wachacza przedniego 80zł + 350zł orginalny wachacz |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-02-2007, 14:05
|
|
|
a co ile km robi sie kapitalke(remont silnika)??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
bombel
Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 11-02-2007, 14:12
|
|
|
Krzysio2.0 napisał/a: | rozad jest dosc droki kaplet wychodzil cos kolo 400zl |
ja mam taki silnik, nie pamietm ile mnie rozrzad kosztowal ale nie wydalem wiecej niz 200 zł oczywiscie sam wymienialem wiec za robocizne nie placilem |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-02-2007, 14:13
|
|
|
Też chciałbym to wiedzieć ??? |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
slavol
Pomógł: 7 razy Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 200 Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-02-2007, 17:27
|
|
|
Remont silnika robi się jeżeli tego wymaga, raz po 100 a innym razem po 400 tysiącach. Zależy jak kto dba, rekord jaki widziałem to golf diesel III okrągła bańka bez remontu, a co do silnika 20V to pochodzi od fiata coupe. |
_________________ Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-) |
|
|
|
|
1dawidb
Wiek: 44 Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 35 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-05-2007, 10:47
|
|
|
Silnik montowany w Tipiaku 2.0 8vi 16v to można by rzec że standardowe jednostki fiata był montowany w 132 Argenta Croma itp oczywiście troche ewolułował a dokładniej to chyba ewulowała elektronika. Silnikczek w moim autku Croma to 2.0 8V i rozrząd jak wymieniałem płaciłem 270zł za komoplet (pasek, napinacz, pompa wody). Co do remontu to tak jak już było napisane zależy od tego jak kto jeździł wcześniej. A pozatym przy jeździe próbnej można wiele rzeczy wychwycić. |
_________________ http://croma.marecik.pl/news.php
Nic co włoskie nie jest mi obce |
|
|
|
|
|