|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Da się zrobićtaki układ scalony? |
Autor |
Wiadomość |
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-12-2008, 02:22 Da się zrobićtaki układ scalony?
|
|
|
A dokładniej taki, który po naciśnięciu przycisku załącza masę na sekundę i ją odłącza. Naciskam przycisk i znów masa jest przez sekundę i nawet jeżeli go trzymam to ten układ ją odłącza. Czy to w ogóle ma być układ scalony, czy jakiś przekaźnik? Nie znam się na elektronice, ale bez tego się nie obejdę. |
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-12-2008, 08:13
|
|
|
mrk69, tu jest cos dla Ciebie => http://home.agh.edu.pl/~m...rzerzutnik.html poczytaj o przerzutnikach i dasz rade ;]
.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
stasu
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 141 Skąd: ŁÓDŹ
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-12-2008, 09:55
|
|
|
mam cos takiego przy stacyjce załącza swiece żarowe i jest zrobione na przekaźniku działa tak że po przekręceniu zapłonu muszę wcisnąć przycisk i załącza a później juz nic sie nie dzieje jak go wciskam dokładnie Ci tego nie opisze bo nie ja to robiłem |
_________________ Zielona perełka 1.7 D w krainie gładkich autostrad ale części żyją i szukają nowego właściciela |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-01-2009, 00:11
|
|
|
masz już ten układ? jak nie to daj znać na PW... malutko mam czasu ostatnio na wszyskto ale w razie czego coś ci wymyślę...