|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
demontaż stacyjki... |
Autor |
Wiadomość |
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 13:07 demontaż stacyjki...
|
|
|
jak wyjąć bębenek ze stacyjki? chce wymienić na nowy ale za Chiny nie umię go wyjąć. Pomocy |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 13:22
|
|
|
trzeba zdjąć obudowę, i poszukac dziury w tym zaokragleniu na wkładke
wkładasz kluczyk i przekrecasz, jednocześnie wciśkajac jakimś śróbokrętem zapadke od bębenka, i wyciągasz wkładke kluczykiem.
Wiem że trudno sie połapać w tym co napisałem ale nie wiadomo jak to napisac a jak znajdziesz tą dziure w którą wchodzi zapadka z wkładki to sobie poradzisz... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 15:16
|
|
|
coś nie chce wyjść zapadkę trzymam tylko ze nie chce póścić... na pewno to jest jedyme zabezpieczenie? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 16:26
|
|
|
oby Ci się udało, kolega się tak naużerał , że chyba w końcu śruby wiercił i cały wkład potem po rozbiórce wymieniał... miał jakiś problemik z tym... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 18:48
|
|
|
uff udało się... ale było ciężko.
rada: jak ktoś będzie wymieniał bębenek w stacyjce to nie bać się - siła razy gwałt trzeba tylko wcisnąć zapadkę (jest z tyłu tulejki gdzie jest osadzony bębenek, bliżej deski) i nasiłę wyrwać. ja zrobiłem tak: wcisnąłem zapadkę wkręciłem wkręt w stacyjkę, siadłem od strony pasażera, zaparłem się i wyrwałem chwasta
męczyłem się jakieś 2godz zanim na to wpadłem...
liczy się sukces - wszystkie wkładki wymienione. koszt kompletu (2x drzwi, klapa tylnia, stacyjka, korek wlweu paliwa) 85zł |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|