Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Informacje dotyczace silnika
Autor Wiadomość
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 04-12-2005, 13:07   Informacje dotyczace silnika

Witam ponownie.Czy ktos z Was wie gdzie moze tkwic blad lub jaka jest przyczyna... zreszta opisze
Mam Tipo z roku 1992 miesiac 09 silnik o oznaczeniu 159 A3.048 1.6 ie
Jego dane zgadzaja sie z informacja zawarta na tabliczce w samochodzie i dokumencie pierwszej rejestracjii w Niemczech lecz wedlug informacji z innych zrodel silnik ten datuje sie jako zakladany od 03.1993 - 10.1995
Dotyczy to informacjii jakie sa podawane do roznych podzespolow np swiec.kabli VN.itp
Gdzie wiec tkwi roznica
Czyzby moj samochod mial jakas przekladke silnika?ale tak jak wspomnialem na wstepie na tabliczce istnieje rok 1992
Niby taki szczegol ale mnie to zaczelo interesowac
Kazda czesc jaka chce do niego porownac identyfikowana jest do silnika 159 A3.048 1.6 ie 66 kW- zakladanego od roku 1993 czyli rok pozniej od moich danych samochodu w dokumentach
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 04-12-2005, 15:25   

Wiesz, ja mam 1.6 gaźnik, u mnie wszedzie w katalogach pisze ze moj silnik byl robiony do 93 roku. A swoja Tempre mam z maja 1994 roku.

Tez tak mam, jak ide cos kupowac do mojego silnika, to wszedzie widze max '93 rok.

Pewnie masz ok, to znaczy silnik nie byl przekladany. Jedynie katalogi sie myla. Fiat bardzo duzo zmienia, zobacz na stronie ile wersji silnikow bylo samych 1.6, albo 1.4. (1.8 i 2.0 tez nie sa gorsze, a D i TD tez sie roznily, ale glownie zastosowanymi popmapi lub wtryskami).

Pewnie tez dlatego Ci co tworza katalogi, sami maja problemy z okresleniem.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-12-2005, 09:41   

miszko napisał/a:
Wiesz, ja mam 1.6 gaźnik, u mnie wszedzie w katalogach pisze ze moj silnik byl robiony do 93 roku. A swoja Tempre mam z maja 1994 roku.


Podobnie z moim :D A wszystko przez to, ze silnik nie byl montowany na zachodzie po '93 ze wzgledu na ekologie. W katalogach praktycznie go brak :)
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 05-12-2005, 10:48   

Marcin - tipoklub.tk napisał/a:
ze wzgledu na ekologie.

Własnie, teorerytcznie gaźniki juz w '93 roku mialy byc wycofane, bo "ekologia" weszła.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-12-2005, 20:46   

miszko napisał/a:
ja mam 1.6 gaźnik



miszko napisał/a:
z maja 1994 roku.

Ja miałem Temprę "polską" na gaźniku (jak Miszko) i rejstrowaną w Polsce w pażdzierniku 1994 i zawsze były problemy w sklepach z częściami, później już mówiłem że to 1993r.
Ale najsympatyczniej ją wspominam :lol: i zdecydowanie wolę gazior!
     Moneta
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-12-2005, 10:05   

miszko napisał/a:
Marcin - tipoklub.tk napisał/a:
ze wzgledu na ekologie.

Własnie, teorerytcznie gaźniki juz w '93 roku mialy byc wycofane, bo "ekologia" weszła.


I w ten sposob na zachodzie silniki 1.4/1.6 umarly przez wtrysk i katalizator :roll: Tipo 1.4 na gazniku do setki ponad 12,5 s, gaznikowy 15,5s :|
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 06-12-2005, 10:21   

Marcin - tipoklub.tk napisał/a:
Tipo 1.4 na gazniku do setki ponad 12,5 s, gaznikowy 15,5s

Masło maślne :lol: Chyba chciales napisac , gaźnikowy 12,5s , wtrysk 15,5s
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-12-2005, 11:10   

miszko napisał/a:
Marcin - tipoklub.tk napisał/a:
Tipo 1.4 na gazniku do setki ponad 12,5 s, gaznikowy 15,5s

Masło maślne :lol: Chyba chciales napisac , gaźnikowy 12,5s , wtrysk 15,5s


No jasne :D
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-12-2005, 12:55   

Gaźniki rules, może i gaźnik jest trochę przestarzały i czasami upierdliwy, ale dla 3 sek. warto się czasami pomęczyć z wyciąganiem ssania, czyszczeniem dysz i takie tam.

miszko napisał/a:
gaźnikowy 12,5s , wtrysk 15,5s

Sprawdzał ktoś te dane organoleptycznie :?:
Ostatnio zaczęło mnie korcić , żeby sprawdzić ile mój bolid ma do 100km/h
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 06-12-2005, 13:05   

Chmm ja kiedys sprawdzalem. Na nowej A2, odcinek w trakcie budowy, mialem 2km pasa wylacznie dla siebie :)

Jednakze wyszlo mi okolo ~15sek, tylko jechalem na gazie i nie bylem pusty (troche klamotow, jakies narzedzia).

Pewie jak bym przelaczyl na Pb i wywalil klamoty to by bylo wieciej. (mysle w granicach 13sek).

Co ciekawe, Uno 1.0 (jedynie Pb) ma do setki tyle samo :)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-12-2005, 15:26   

romano napisał/a:

Sprawdzał ktoś te dane organoleptycznie :?:


Gaznik taki przestarzaly to wcale nie jest, chyba ze ktos ceni najbardziej ekologie. I wbrew pozorom cos mi sie wydaje, ze mniej klopotliwy od wtrysku i komputera 8)

Ja nie mam co sprawdzac sprintu, bo nawet po przelaczaniu z LPG na Pb pozostaje zwezka w dolocie :roll: Ale teoretycznie 78KM z pojemnosci 1.4 to nawet dzis przyzwoity wynik, pomijajac oczywiscie motory 16V, ale to calkiej inna historia.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-12-2005, 16:21   

Osobiscie nie jestem zwolennikiem przestazalych rozwiazan typu gaznik
Obsluga techniczna samochodu powinna sprowadzac sie do analiz komputerowych poszczegolnych czesci samochodu.Parametrow pracy,wykrycia usterki itp
Jezeli ktos lubi grzebac w gazniku i szukac przyczyny np.zatkanej dyszy/dziorawego plywaka lub zacietej przepustnicy to jego sprawa
Ja tam wole aby np komputer pokazal mi co dolega w danej chwili mojemu silnikowi
Panowie-telewizory lampowe byly dawno temu teraz sa LCD dajcie juz sobie spokoj z przestarzalymi technologiami .
A tak nawiasem mowiac to rozpatrywanie co lepsze GAZNIK czy WTRYSK to tak sie ma jak wyzszosc Swiat Bozego Narodzenia od Swiat Wielkanocnych
Kazdy chwali to co ma ale trzeba isc z postepem Niestety ale takie sa realia
Pozdrawiam i zycze milego dlubania w gaznikach =D>
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 06-12-2005, 16:33   

Ja od nowosci nic nigdy nie ruszalem przy gazniku.... a wole akurat gaznik, bo przy tej samej pojemnosci sa mocniejsze, oprocz MPI (dohc) - ale tego u nas az tak duzo nie jest.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-12-2005, 19:29   

Netsat, generalnie to Ci przyznam rację. Nie będę zaprzeczał, że najnowsze rozwiązania techniczne są lepsze niż gaźnik, ale w naszych kilkunastoletnich autach wygląda to troche inaczej, im mniej techniki tym lepiej.
netsat napisał/a:
obsluga techniczna samochodu powinna sprowadzac sie do analiz komputerowych poszczegolnych czesci samochodu.Parametrow pracy,wykrycia usterki itp

Dobrze powiedziane - powinna - a w praktyce to róznie wygląda, komputer niby nic nie pokazuje a problem jest i się zaczyna szukanie na oślep może to czujnik, moźe sonda może brak kontaku...itd.
Ja decydując się na zakup Tipo szukałem z gaźnikiem ze wzgledu na wiekszą moc i łatwiejszą obsługę gaźnika niż wtrysku.
Na koniec jedna ciekawostka w Nascar samochody zasilane są gaźnikami więc gaźniki jeszcze nie umarły :D
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-12-2005, 22:12   

romano napisał/a:
szukałem z gaźnikiem

Ja szukałem Tempry z gaźnikiem ale , ale koniecznie z ABS no i to wyeliminowało praktycznie gaźnik mam 1,6ie
Moja Tempra na gaźniku miała 180t'km i tak jak u Miszko nic nie było ruszane nic się nigdy nie zatkało ,nie prychało po prostu ssał aż miło.
A wtrysk - dziesiątki czujników po dwa sterowniki i katalizatory silniki krokowe a jak kabelek gdzieś w wiązce się poluzuje to, to wszystko durnieje i z jazdy nici #-o
     Moneta
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-12-2005, 09:35   

miszko napisał/a:
Ja od nowosci nic nigdy nie ruszalem przy gazniku.... a wole akurat gaznik, bo przy tej samej pojemnosci sa mocniejsze, oprocz MPI (dohc) - ale tego u nas az tak duzo nie jest.


No wiec wlasnie - ja przy gazniku tez nic nie ruszalem :) Natomiast na pewno fajnie, zeby auto samo sie diagnozowalo, ale tak dobrze jeszcze nie ma i kazde szukanie bledow to koniecznosc jazdy do serwisu i PLACENIA za analize :D Niestety nie mowimy o nowych autach, tylko juz o dosc wiekowych rupciach, ktore kazdy chcialby jak najtaniej naprawic, gdy przestanie dzialac.
Jak slusznie zauwazyl Jarek i Romano, byle g... we wtrysku padnie i koniec jazdy...
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
EGON: 



Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2005, 08:56   Re: Informacje dotyczace silnika

netsat napisał/a:
Witam ponownie.Czy ktos z Was wie gdzie moze tkwic blad lub jaka jest przyczyna... zreszta opisze
Mam Tipo z roku 1992 miesiac 09 silnik o oznaczeniu 159 A3.048 1.6 ie
Jego dane zgadzaja sie z informacja zawarta na tabliczce w samochodzie i dokumencie pierwszej rejestracjii w Niemczech lecz wedlug informacji z innych zrodel silnik ten datuje sie jako zakladany od 03.1993 - 10.1995
Dotyczy to informacjii jakie sa podawane do roznych podzespolow np swiec.kabli VN.itp
Gdzie wiec tkwi roznica
Czyzby moj samochod mial jakas przekladke silnika?ale tak jak wspomnialem na wstepie na tabliczce istnieje rok 1992
Niby taki szczegol ale mnie to zaczelo interesowac
Kazda czesc jaka chce do niego porownac identyfikowana jest do silnika 159 A3.048 1.6 ie 66 kW- zakladanego od roku 1993 czyli rok pozniej od moich danych samochodu w dokumentach

nie wiem gdzie takie dane wyczytałeś podaje dobre dane 159 A3.048 od10/1992 do 04/1995 moc 55Kw 75Km a 66Kw 105Km ma 149 C2.046 i jest od chyba 2 wałkowy
_________________
LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
     assistance
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2005, 09:54   Re: Informacje dotyczace silnika

Cytat:
nie wiem gdzie takie dane wyczytałeś podaje dobre dane 159 A3.048 od10/1992 do 04/1995 moc 55Kw 75Km a 66Kw 105Km ma 149 C2.046 i jest od chyba 2 wałkowy



Wiec Twoje dane nie sa dobre bo moje auto ma pierwsza rejestracje 09/1992 r silnik 159 A3.048
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
EGON: 



Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2005, 10:00   Re: Informacje dotyczace silnika

netsat napisał/a:
nie wiem gdzie takie dane wyczytałeś podaje dobre dane 159 A3.048 od10/1992 do 04/1995 moc 55Kw 75Km a 66Kw 105Km ma 149 C2.046 i jest od chyba 2 wałkowy



Wiec Twoje dane nie sa dobre bo moje auto ma pierwsza rejestracje 09/1992 r silnik 159 A3.048[/quote]
ja pracuje w sklepie mam katalogi kliku hurtowni z danymi aut i wszędzie jest tak jak napisałem , a apropo czytałeś kod silnika z silnika?? i sprawdz czy nr silnika nie są przypadkiem nabite
PS. podaj jeszcze kod nadwozia
_________________
LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
  
     assistance
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-12-2005, 10:00   

każdy ma swój guścik, ale ja tam też gaźniczek wolę....
co innego nówki autka, ale tu to i moc większa choćby ciut i sprawniejsze, pod wzgldem ekologii też tak nie boli, poza tym kto jeździ na PB i ile? LPG niestety rulezz.....
psuć się w tym dużo nie ma i samemu rozebrać, naprawiać nie problem, a zresztą normalnie nie trzeba; nie ma co szukać uszkodzonych przepustnic, silniczków, wtryskiwaczy i wielu innych duperelków, założyć gaz łatwiej i też samemu coś modyfikować; za dużo elektroniki jednak szkodzi; coś się spsuje i co - od razu do serwisu lecieć i kasują nawet za zwykłą diagnozę (podczepić kompa i odczytać - kod to .. a może jednak...... hmmm....) i to niepewną też do końca; ze starszymi autkami łatwiej samemu jednak coś poprawić/wymienić/znaleźć, bo i mniej do szukania :)
oczywiście najnowsze niby są (chwilowo) trwalsze i niepsujące, tam trysk być musi, ale to nie o tych temat;
troszkę bajerków jak sonda i regulowane płynniejsze dawkowanie może i by się nadały, ale jak wraz z tym masa innych by była.. pamiętam dobrze jak co chwilę qmplowi i nie tylko pomagałem reanimować autko bo było ponapychane cudami i szukaj i szukaj co nawala, przerwany wężyk, wiązka kabli, jakiś czujnik, silniczek i wieeele innych. A na mecha/diag nie stać...
no ale w sumie każdy ma swój gust...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2005, 15:57   Re: Informacje dotyczace silnika

EGON nie przesadzaj Nie mam potrzeby podawania tutaj na forum pelnych danych numerowych mojego samochodu Napisalem Ci tylko wczesniej iz z dokumentow samochodu wynika ze pierwsz rejestracja byla w miesiacu 09/92 a nie jak to wynika z Twoich katalogow czyli 10/82 to wszystko zamykam z Toba polemike Chyba ze wedlug Ciebie mam isc np do Wydzialu Komunikacjii w Niemczech i tam sie z nimi klocic co do miesiaca zarerestowania
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2005, 22:00   

Marcin - tipoklub.tk napisał/a:
miszko napisał/a:
Wiesz, ja mam 1.6 gaźnik, u mnie wszedzie w katalogach pisze ze moj silnik byl robiony do 93 roku. A swoja Tempre mam z maja 1994 roku.


Podobnie z moim :D A wszystko przez to, ze silnik nie byl montowany na zachodzie po '93 ze wzgledu na ekologie. W katalogach praktycznie go brak :)


A ja jak ide coś kupic do swojego to podjeżdzam autkiem bo sprzedawca nie ma pojęcia czy to będzie do mnie pasowało czy nie :? :? :? :?
_________________

     assistance
 
 skype
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-12-2005, 02:23   

wszystkie dwuwalkowe wtryskowe mialy 90km

od 105 do 109 km maja tylko stare gaznikowce w Ritmo i Delcie oczywiscie w tym samym bloku na dwuwalkowej glowicy 8v.

to takie krotkie sprostowanie co do 1.6
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 11-12-2005, 18:08   

EGON napisał/a:
a 66Kw 105Km ma 149 C2.046 i jest od chyba 2 wałkowy

On ma 90KM, DOHC 8V, z systemem zasilania od GM.

netsat napisał/a:
rejestracje 09/1992 r silnik 159 A3.048

A ten silnik ma 75-76KM(zaleznie od zrodel (katalogi,autodata)) i jest jednowałkowy, uklad zasilania Weber-Marelli + Digiplex.
Produkowany w latach okolo 93-95. Wiec raczej wszystko sie zgadza, bo rowno z latami nie wprowadzali nowych modeli.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 11-12-2005, 18:15   

Cytat:
A ten silnik ma 75-76KM(zaleznie od zrodel (katalogi,autodata)) i jest jednowałkowy, uklad zasilania Weber-Marelli + Digiplex.
Produkowany w latach okolo 93-95. Wiec raczej wszystko sie zgadza, bo rowno z latami nie wprowadzali nowych modeli.



Wiec wynika z tego ze w swoim Tipo mam zamontowany silnik 159 A3.048 z data 09.92 ktory to byl produkowany dopiero rok pozniej czyli w 1993
:lol: :-({|=
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load