|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
kopia sygnału z pilota |
Autor |
Wiadomość |
Rajek
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 453 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-02-2011, 00:37 kopia sygnału z pilota
|
|
|
Witam. Sprawa ma się tak, że jakiś czas temu u dziadka na osiedlu zamontowano bramę otwieraną z pilota. Na każde mieszkanie przypadał 1 pilot i już tego dokupić nie można. Z racji tego, że jeżdżę tam 2 razy w tygodniu, muszę za każdym razem wysiąść, zamknąć auto, pobiec do mieszkania, wziąć pilota i wrócić. Czy jest jakiś sposób by dorobić dodatkowy pilot do bramy np. kopiując jego sygnał? Wydaje mi się, ze skoro 500 pilotów tą bramę otwiera to chyba nie ma ona zmiennego sygnału. Ale nie znam się na tym jak coś. Na pilocie nie ma żadnej nazwy firmy, czy nawet modelu więc nie mam jak skontaktować się z firmą która to wykonała. Pozdrawiam |
_________________ Był:
Tipo 1.4 94r
Chevrolet Spark 0.8L 2008r
Tempra 1.6 LPG 91r
Jest:
ZTM |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-02-2011, 07:25
|
|
|
a pytałeś magików co podrabiają kluczyki do auta itp . ? Może by coś wymyślili. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 08-02-2011, 08:31
|
|
|
Dokładnie. Idź do magików. Piloty od aut kopiują (które jak wiesz mają zmienne kodowanie), a byle taki pilot myślę skopiują bez problemów. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Rajek
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-02-2011, 00:07
|
|
|
Fakt, być może oni coś będą wiedzieć. Jak coś to zdam relacje. Dzięki za pomoc |
_________________ Był:
Tipo 1.4 94r
Chevrolet Spark 0.8L 2008r
Tempra 1.6 LPG 91r
Jest:
ZTM |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
|