|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
ktora T/T ma wiecej koni? |
Autor |
Wiadomość |
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 25-01-2006, 23:11 ktora T/T ma wiecej koni?
|
|
|
Elo.,
Jakie sa modela T/T z najwiekrzymi silnikami ... z najwiekrza iloscia koni ? i czy sa bardzo awaryjne ? czy znajde jakiegos mocnego TDI'ka z moca silnika jak w Golfie 3 TDI (90 Koni albo 110koni) ? |
_________________ Fiat Tempra 1.6ie Wtrysk(1-punkt) + gaz (Z Kompem) Produkcja 1994rok.
Auto Na Ktore Trzeba Miec Pieniadze ... Na Naprawe |
|
|
|
|
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-01-2006, 23:15
|
|
|
Najmocnieszy z tego co wiem to 2.0 16v 148HP a diselki nie wiem |
_________________
|
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-01-2006, 23:17
|
|
|
Gary TDI w TT ma cos około 90KM |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-01-2006, 23:25
|
|
|
Hmm tipek Stevo mial z tego co pamietam po przerobkach ~110 km on ma wlasnie 1,9 TD ale to niech on sam sie wypowie :-)
Tu masz zebrane wszysktie wersje jakie byly
http://www.tempra.org/dane_techniczne.php |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-01-2006, 23:31
|
|
|
gary napisał/a: | Golfie 3 TDI (90 Koni albo 110koni) |
Gary plizzzzzz nie kupuj "sweterka"
To już krok od poszerzonych błotników, brewek, ledów....ledów...ledów...tysięcy pier..... ch ledów, spojlerów, tony szpachli, alusów rodem z pseudo NFS.
Uhhhhhhh jak ja to lubię - Village Tunning |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
Erewan
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 397 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-01-2006, 05:37
|
|
|
Przypominam szanownym kolegom, że im więcej KM w Tipku, tym większy drenaż kieszeni na stacji... No chyba, że chcecie uprawiać Village Tuning by Calibra Team - silnik 2,0/2,5 z LPG... Buehehehehehehe... |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-01-2006, 08:36
|
|
|
Kamilbanan napisał/a: | Najmocnieszy z tego co wiem to 2.0 16v 148HP |
Oczywiście na rynku europejskim bo jak wiadomo na rynkach Ameryki Płd były wersje 2,0 Turbo moc 165KM |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-01-2006, 11:23
|
|
|
165 km to tylko stare 8vt
btw: nawet 2.0/16v jest wrecz niespotykalna w PL, wszystkie ktore do tej pory widzialem to 8v 113-115km.
BTW: Przytaczasz dziwne wartosci mocy jak na postawione pytanie...
AFN bylo dopiero od 96 roku, czytaj od roku w ktorym konczono robic ostatnie tureckie Tempry przeznaczone na Europe.
Jesli wiec Cie stac, to nie uszanuj T/T i albo skoncz wasc z rozmachem, albo zacznij sie ogladac za Mareami z mocniejszymi seryjnie TD oraz z nowsza gama JTD. |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 26-01-2006, 12:20
|
|
|
Emf napisał/a: | gary napisał/a: | Golfie 3 TDI (90 Koni albo 110koni) |
Gary plizzzzzz nie kupuj "sweterka"
To już krok od poszerzonych błotników, brewek, ledów....ledów...ledów...tysięcy pier..... ch ledów, spojlerów, tony szpachli, alusów rodem z pseudo NFS.
Uhhhhhhh jak ja to lubię - Village Tunning |
Emf spoko luuuuuuuuz ... nie bedzie szpachli nie bedzie zadnych kuriozalnych przerobek ... bedize napewno alu na kolach i jakas biala tarcza zegarow jak by nie bylo orginalnej. Nigdy nie bedize poszerzania i hmm... SPOTOWEGO WYDECHU - strasznie mnie to denerwuje |
_________________ Fiat Tempra 1.6ie Wtrysk(1-punkt) + gaz (Z Kompem) Produkcja 1994rok.
Auto Na Ktore Trzeba Miec Pieniadze ... Na Naprawe |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-01-2006, 12:55
|
|
|
gary napisał/a: | Emf spoko luuuuuuuuz ... nie bedzie szpachli nie bedzie zadnych kuriozalnych przerobek ... bedize napewno alu na kolach i jakas biala tarcza zegarow jak by nie bylo orginalnej. Nigdy nie bedize poszerzania i hmm... SPOTOWEGO WYDECHU - strasznie mnie to denerwuje |
no to kupuj Wloszczyzne jak w tych gustach sie czujesz |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|