NAPISZCIE W KOŃCU O MOŻLIWOŚCIACH SEDICIVALVOLE |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-07-2006, 15:42 NAPISZCIE W KOŃCU O MOŻLIWOŚCIACH SEDICIVALVOLE
|
|
|
Pisałem raz w tej sprawie-bez efektu więc ponawiam temat.(prędkości maź na biegach,przyspieszenie,spalanie,bo myślę że odbiegają o tych w katalogu,bo tak jest przeważnie z każdym autem) |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-07-2006, 16:46
|
|
|
przyspieszenia ok 8 sekund do setki,spalanie benzyny od ok 10 po miescie do .... tyle ile potrzebuje,gazu ok 14 do ....tyle ile potrzebuje,możliwoście bardzo duże,trzeba tylko je umieć dobrze wykorzystać. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Piter
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2006 Posty: 6 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-08-2006, 09:38
|
|
|
wlasnie sie teraz przymierzam do kupienia tipo 2.0 16V sedicivalvole
chcialbym jednak sie jak najwiecej dowiedziec na temat tego auta, a najbardziej zalezaloby mi jeszcze na danych technicznych, moze byc to nawet jakis plik pdf, badz inne
z gory dzieki za wszelkie info
pzdr.
btw poprzedni wlasciciel byl chyba juz czlonkiem waszego klubu bo ma dwie naklejki skorpoiona |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-08-2006, 09:29
|
|
|
Piter napisał/a: |
btw poprzedni wlasciciel byl chyba juz czlonkiem waszego klubu bo ma dwie naklejki skorpoiona |
jaki kolor ma to tipo? |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Piter
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2006 Posty: 6 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-08-2006, 18:53
|
|
|
niebieskie, na alusach z przyciemnianym szybami
juz nieaktualne...nie bede go brac, bo nie chce sie bawic w jakies kombinacje z moim pierwszym samochodem. ale jakby mial wszystko dobrze z papierami to bym pewnie wzial
pozdr. |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-08-2006, 19:32
|
|
|
znam to tipo,do dzis utrzymuje kontakt z jego poprzednim wlascicielem,ktory zrobil w nim remont silnika i jest w idealnym stanie,chyba ze obecny wlasciciel juz go zajeździł,wiecej na gg |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Piter
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2006 Posty: 6 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-08-2006, 17:48
|
|
|
obecny wlasciciel raczej nie mial okazji go zajezdzic bo z tego co mowil zrobil niem....2 tysi km |
|
|
|
|
koper
Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 64 Skąd: łódzkie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-08-2006, 18:22
|
|
|
jak już piszecie 16V to nie musicie dodawać tego SEDICIVALVOLE,bo znaczy to po prostu szesnastozaworowy k.... znawcy motoryzacji |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-08-2006, 18:54
|
|
|
Piter napisał/a: | obecny wlasciciel raczej nie mial okazji go zajezdzic bo z tego co mowil zrobil niem....2 tysi km |
no to auto jest godne uwagi i polecenia,jeśli powtarzam obecny posiadacz go nie skrzywdził |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-08-2006, 19:47
|
|
|
ego napisał/a: | Piter napisał/a: | obecny wlasciciel raczej nie mial okazji go zajezdzic bo z tego co mowil zrobil niem....2 tysi km |
no to auto jest godne uwagi i polecenia,jeśli powtarzam obecny posiadacz go nie skrzywdził |
zawsze warto sprawdzić przed zakupem
nie ważne czy ktoś zrobił 2tys. km czy 20 km
i nie ważne czy SEDICI czy 1.4 czy 1.6
na minę łatwo wpaść
a SEDICI to może być taka o zwielokrotnionej sile rażenia.......... |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
|
Piter
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2006 Posty: 6 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-08-2006, 10:34
|
|
|
sluchaj ale ja nie mowilem ze go wezme tylko na ladne oczy.... przeciez nie jestem glupi ;P |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-08-2006, 10:47
|
|
|
Piter napisał/a: | sluchaj ale ja nie mowilem ze go wezme tylko na ladne oczy.... przeciez nie jestem glupi ;P |
a ktoś pisał że jesteś? |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Piter
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2006 Posty: 6 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-08-2006, 16:50
|
|
|
no nikt...ale ja tez nie mowilem ze ktos mowil ;P |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 27-08-2006, 20:04
|
|
|
Krzysztof A.,hey
ego ci określił dosłownie przyspieszenie,spalanie itp, w książce jest napisane że prędkość max to 205km/h jechałem swoim 235km/h,te 147koni dla jednego będzie dużo a dla innego mało to zależy czym się jeżdziło, jak się przesiadłem z 75 konnego escorta do tipka to było prawie tak jak pokonać granice dzwięku ale prubowałem też 370-konnego tipka i to było jak lot w kosmos czytałem tez na forach że goście na drugim biegu wyciągali 125km/h
ale to już chyba masakra dla motoru gdyby nie spalanie to nic ująć nic dodać tylko kupić sedici pozdrówka |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-08-2006, 20:26
|
|
|
Dzięki chłopaki za liczne odpowiedzi bo już traciłem nadzieję ale nie zawiedliście. |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-02-2007, 23:55
|
|
|
Tak sie sklada ze mam w planach zakup sedici. Interesuja mnie takie rzeczy:
-podstawowe roznice miedzy Sedici a zwyklym tipo (pomijajac silnik,zegary)
-koszty eksploatacji(spalanie gazu i beny, koszt czesci itp)
-jakies szczegolne miejsca czy elementy ktore zawodza w sedici
-jak rozpoznac czy to oryginal sedici czy np. Tipo 1,6 ze zmienionym silnikiem na 2,0 16v?
-tapicerka powinna byc taka jak w GT czy RECARO?
-ABS byl w kazdym Sedici?
-dostepnosc czesci nowych i uzywanych
-jak taki silnik znosi ostra jazde? slyszalem ze jest delikatniejszy od 8v i bardziej awaryjny
Generalnie prosze uzytkownikow 2,0 16v o wypisanie wszystkich za i przeciw dlaczego warto miec SEDICI !
Pozdro! |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-02-2007, 01:19
|
|
|
-jak rozpoznac czy to oryginal sedici czy np. Tipo 1,6 ze zmienionym silnikiem na 2,0 16v?
po numerach silnika i nadwozia (czy pasują do siebie)
-tapicerka powinna byc taka jak w GT czy RECARO?
różne tapicerki byly w sedici (skory, recaro i zwykle )
kolor poszycia tapicerki tez sprawdzisz w EPERze po numerach auta
-ABS byl w kazdym Sedici?
nie w każdym
-dostepnosc czesci nowych i uzywanych
na nowe sie czeka, a używane hmm
niektóre trudno dostać
-jak taki silnik znosi ostra jazde? slyszalem ze jest delikatniejszy od 8v i bardziej awaryjny
wszystko zależy od tego co kierowca ma w głowie i
jak dba o samochód
czeste zmiany oleju i odpowiednia reakcja na wskazania zegarów podczas jazdy
to podstawa
rozrząd (kompletny) lepiej wymieniać częściej niż zaleca to instrukcja obsługi auta
dbasz to masz |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 08-02-2007, 07:28
|
|
|
EASYKATO napisał/a: |
dbasz to masz[/b] |
Świete słowa, z sedici jest jak z kobietą, jak zaniedbasz to da Ci tak popalić że Ci się wszystkiego odechce ;]
Tak jak napisano powyżej, przed kupnem popros sprzedajacego o podanie numerów nadwozia i silnika, potem Eper w dłoń i bedziesz wszystko wiedział, o wyposazeniu, tapicerce itp. wiec sprawdzisz czy to nie jakis przeszczep.
Co do jazdy z ciężką noga to znosi to jak każde inne auto, jeśli tylko zalewać mu bedziesz dobre jakościowo "płyny ustrojowe", wymiany oleju co 10000-15000km to silnik posłuży długo. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-02-2007, 09:19
|
|
|
adams napisał/a: | -podstawowe roznice miedzy Sedici a zwyklym tipo (pomijajac silnik,zegary) |
np takie szczegóły jak: czerwone lampy z tyłu, listwa na klapie z napisem sedicivalvoe, przedni zderzak z szerokim wlotem, na obu zderzakach czerwona taśma wzdłuż zderzaków, nkładki progowe. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-02-2007, 11:47
|
|
|
Nom, to po pracy wypale plytke i zainstaluje sobie ten programik. Moze dzis podjade do typa od ktorego chce kupić sedici spisze numery ( a wlasnie skad dokladnie?) i sprawdze czy to nie jest "kundel" |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-02-2007, 11:49
|
|
|
adams napisał/a: | Nom, to po pracy wypale plytke i zainstaluje sobie ten programik. Moze dzis podjade do typa od ktorego chce kupić sedici spisze numery ( a wlasnie skad dokladnie?) i sprawdze czy to nie jest "kundel" |
najpierw z dowodu rej,
sprawdz
a potem
kielich od strony pasażera
i numer silnika
(ale widac go od spodu auta)
GrzesiekK. napisał/a: | ...........
Co do jazdy z ciężką noga to znosi to jak każde inne auto, jeśli tylko zalewać mu bedziesz dobre jakościowo "płyny ustrojowe", wymiany oleju co 10000-15000km to silnik posłuży długo.......... |
5000 - 8000km
lepiej |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 08-02-2007, 14:42
|
|
|
EASYKATO napisał/a: |
5000 - 8000km
lepiej |
Przy sciganiu tym autkiem to takie wymiany jak podajesz to się zgodze, ale w codziennej eksploatacji lejac dobrej jakosci olej to te 10000km to jak najbardziej bezpieczny przebieg miedzy wymianami. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-02-2007, 15:04
|
|
|
Cytat: | jak już piszecie 16V to nie musicie dodawać tego SEDICIVALVOLE,bo znaczy to po prostu szesnastozaworowy k.... znawcy motoryzacji |
SEDICIVALVOLE - tak sie mowi na model 2 litrowy 16v. A sa przeciez 1,8 16V na ktore nikt nie mowi Sedici. Znawco motoryzacji.
a tak naprawde to nie wiem po co jak ktos mowi 2,0 16V dodaje jeszcze Sedicivalvole. Przeciez to sie rozumie przez samo sie. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
|