Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa Tempra w 2008r
Autor Wiadomość
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-07-2006, 08:57   

unknown, masz za zadanie wypatrywac srednio-duzego zamaskowanego rodzinnego auta :D

Moze będziemy jako pierwsi dysponowali takimi zdjęciami .... :lol:
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 29-07-2006, 08:58   

Apropo zamaskowanego fiata, jeszcze przed swiatowa premiera po polsce jeździł grande punto i byl obklejony i mial dziury w karoseri jak po strzelaninie...
W polsce to najlepiej testowac zawieszenia do nowych aut... :lol:
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-07-2006, 22:43   

MiKuS napisał/a:
i mial dziury w karoseri jak po strzelaninie...


Wiesz... włosi ... mafia.... testowali jak auto będzie sie zachowywać jak będzie ktoś strzelał do auta... ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 30-07-2006, 01:41   

MiKuS napisał/a:

W polsce to najlepiej testowac zawieszenia do nowych aut... :lol:



dokładnie dlatego pisali w auto świat ze nei nadążają z dostawą amortyzatorów do punto 3 ^^
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-07-2006, 08:29   

dokladnie tak powini robic. przytocze moze bardzo smieszny przyklad. u mnie na trasie minsk - grojec robia piekna szeroka droge. polozyli 2 warstwy asfaltu.
pierwsza podstawowa jak poozyli to byla dealna. jak lustro i nie poczulesc zadnych nierownosci i iinnych takich zeczy. no poprostu ideal. na nia polozyli druga warstwe koncowa
ktora jest nierowna. jak jedziesz to wyraznie odczujesz ze sa jakies dolki i gorki.
mowiac szczerze wolabym aby zostawili ta pierwsza. jaka w tym logika????
nie wiem ale zrobili super a na koniec znowu z nierownosciami. chyba jedeny plus calej tej ich roboty to taki ze przez jakis czas nie bedzie kolein o glebokosci 10 - 15 cm. CIEKAWE JAK DLUGO BO TO TRASA TRANZYTOWA.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-08-2006, 19:11   

pierwszą to miałeś podłoże może normalne, tu musi być równo, a druga to pewno tylko ścieralna warstwa , wymienna :D i ją już olali bo i tak za rok góra będą na nowo kłaść... nikt nie chce zostać bezrobotny :poison:
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 15-08-2006, 20:45   

W Polsce to kiszka z tymi drogrami. Moja rada jest taka, ze powinni kłaść beton pod spód dopiero na to warstwy asfaltu. Jak spód bo du** to później przychodzą upały i tonaże TIRów i robią z tego ciasto na makaron.

Autostrady tak niby robią. Nie kładą może płyt betonowych, ale tzw. suchy beton. Później przyjezdza i leje wodą. Conajmniej tak powinny być robione wszystkie drogi, nie tylko autostrady. No i do tego gruba wartstwa tego,a nie cienka ja du** węża ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load