|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Potrzebny tłumacz... |
Autor |
Wiadomość |
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 11:45 Potrzebny tłumacz...
|
|
|
Bardzo proszę mądrych ludzi o przetłumaczenie:
42 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage
Jak na złość komp wywala mi tę usterkę i nie wiem o co mu chodzi. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 11:59
|
|
|
42- Wzmacniacz sygnału kontrolnego, cylindry 1 i 4 (Bezpośredni System Wtrysku (DIS)), duże napiecie (albo można tłumaczyć, za duże napiecie). |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 12:01
|
|
|
Dzięki prezesie! A jeszcze jedno - gdzie tego czegoś szukać??
** Dodano: 10-01-2008, 12:02 **
"Bezpośredni system wtrysku" to chyba nie bardzo tyczy monowtrysku? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 12:15
|
|
|
Szybko przeczytałem i szybko odpowiedziałem.
Ignition - to zapłon.
Direct Ignition System - Bezpośredni system zapłonu.
Sorki, za pomyłkę. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 19:05
|
|
|
High voltage zwykle oznacza po prostu wysokie napięcie, obwód wysokiego napięcia...
dodane 19:10 bo serwer coś padał
dosłownie faktycznie można to przetłumaczyć
42: wzmacniacz sygnału kontrolnego lub sygnał kontrolny wzmacniacza prędzej (może chodzi o cewkę wysokiego napięcia, podnoszącą napięcie), cylindry 1 i (Układ bezpośredniego zapłonu (DIS)) Wysokie napięcie/obwód wysokiego napięcia;
możliwe, że chodzi o zapłon, coś masz z nim nie tego;
jednakże w 'serwisowym' słownictwie są takie skróty myślowe i w słownictwie używane, że nie mając serwisówki nigdy nie możesz być pewien co autor miał na myśli... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-01-2008, 19:12
|
|
|
przemog666 napisał/a: | Amplifier control signal, |
najprawdopodobniej cewka zapłonowa (aparat zapłonowy) |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 20:00
|
|
|
No to przez stary palec rozdzielacza wywalałby błąd? Chociaż... po nocy jak go odpalam to robi wrażenie że przez chwilę chodzi na 3-y gary. Może to o to mu chodzi? Czy coś raczej nie teges z aparatem zapłonowym? Ja nie mam CPW przy kole zamachowym tylko w aparacie zapłonowym właśnie i może z nim coś nie teges? Dziwny ten mój wynalazek...
A tak na marginesie: Dziękuję wszystkim za podpowiedź, teraz to chociaż wiem czego mam się czepiać.
** Dodano: 10-01-2008, 20:01 **
Aha, jak go zgaszę na chwilę i ponownie uruchomię, to już marchewa się nie zaświeca. I dzieje się to tylko z rana. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2008, 20:06
|
|
|
przemog666, a powiedz mi gdzie widać ten błąd bo mam też tipo z tym samym silnikiem i jak by się coś działo to nawet nie wiem gdzie odczytać błąd |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 20:38
|
|
|
błąd jeśli dobrze pamiętam odczytujesz ilością mrugnięć kontrolki po zwarciu pinów we wtyczce diagnostycznj, tak jest w modułach Bosch'a... było na forum gdzieś, zwie się to zwykle kody migowe ew kody błyskowe , na forum jako kody błędów ktoś pisał... wrzuć sobie w google 'kody migowe bosch' to się dowiesz o co chodzi więcej |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 20:44
|
|
|
luki21, looknij http://forum.tempra.org/t...0185.htm#102672
** Dodano: 10-01-2008, 20:45 **
unknown, akurat w tych silnikach nie ma osprzętu bosh. Tu jest GM. Ale system odczytu jest podobny. A z boshem w TT jak jest? Też zwara w kostce diagnostycznej?
** Dodano: 10-01-2008, 20:46 **
pytam bo "badam" kody bosha |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2008, 20:47
|
|
|
unknown, czy to o to chodzi ????
i czy te liczby to jest ilość mrugnięć kontrolki czy co?
** Dodano: 10-01-2008, 20:48 **
http://forum.tempra.org/t...ght=kody+migowe |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 20:49
|
|
|
luki21, no tam napisałem i całą procedurę opisałem... |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 21:20
|
|
|
tak luki, o to chodzi... tak zazwyczaj się w większości aut odczytuje nie mając wtyczki do złącza diagnostycznego i softu by na kompie zczytać...
wtedy w większości aut w zal od układu, czy GM czy Bosch czy inne cudo zazwyczaj opisane określone piny się zwiera we wtyczce i kontrolka ci miga tyle razy jaki jest nr błędu/błędów, np miga 3 razy przerwa dana dwa razy - kod 32, potem długa przerwa i 'wymiguje' kolejny kod... przerwy i czasy migania są różne dla różnych układów, na necie są zawsze gdzieś opisane dla danego typu układu/modułu jaki się ma...
czasem jest tak, że masz 'dodatkowe' lub inne procedury, np w BMW czy innych (właśnie tam chyab Bosch był, nie wiem teraz) bywało, że trzeba było bodajże przekręcić kluczyk w pozycję pierwszą, przytrzymać określony czas pedał gazu na wyłącoznym silniku bodajże, potem dopiro zewrzeć piny czy jeszcze coś zrobić... takie kombinacje, gdzie indziej coś jeszcze się naciskało... różne są kombinacje by wystartować procedurę 'wymigiwania' błędów przez kontrolkę, ale odczyt potem jest podobny.... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 22:20
|
|
|
Pozwólcie, że tak nijako przy okazji, wykorzystam Was bardziej...
Proszę o przetłumaczenie niżej wymienionych punktów. Ja jestem taki cienki że nie potrafię tego sensownie przetłumaczyć. Te tłumaczenia dam do tematu http://forum.tempra.org/t...0185.htm#102672 i będzie wszystko tak jak powinno być. Z góry dziękuję.
43 Primary ignition (distributor systems) High voltage
46 Amplifier (Direct Ignition System (DIS)) control signal (A+B) High voltage
51 Engine Control Unit (ECU) Defective ECU (disconnect and reconnect (ECU), then echeck for fault codes). Memory failure
54 Idle Carbon Monoxide (CO) potentiometer n/a
55 Engine Control Unit (ECU) fault Renew Engine Control Unit (ECU)
56 Air control soleniod Low voltage
57 Air control soleniod High voltage
63 Amplifier control signal, cylinders 2 and 3 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
64 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
65 Primary ignition (distributor systems) Low voltage
66 Throttle position sensor (TPS) Hose broken
67 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Signal is outside normal operation parameters (out of range)
68 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Faulty air mass meter signal, incorrect frequency
87 Air conditioning cut-off relay Low voltage
88 Air conditioning cut-off relay High voltage
92 Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit
|
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2008, 22:20
|
|
|
a jeszcze jedno tu pisze ze to kontrolka od benzyny a w tamtym temacie ze od wtrysku
więc która to w końcu jest |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 22:23
|
|
|
luki21, nie wiem, kolego, gdzie wyczytałeś że od benzyny. Ale chodzi o tę od wtrysku, popularnie zwana "marchewa". |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 22:59
|
|
|
luki, na kontrolce od wtryski się odczytjue, ona miga tyle razi jaki kod...
jedynie np przy niektórych autach/modułach możesz też np na kontrolce od np ABSu ilością jej mignięć odczytać kod błędu w instalacji ABS (czy np czujnik pada jakiś czy zaworek czy...).... ale takie soobne instalacje mają swój moduł, swą kontrolkę, podobnie się 'wymigiwanie' włącza ale to co innego... na kontrolce od benzyny w żadnym aucie póki co kodów migowych nie robili
przemog666... heh, ale to jest po prostu gdybanie,strzelanie, pisałem Ci, że skróty myślowe w serwisowym nazewnictwie są niezle i różne, trudno bez serwisówki powiedzieć co autor miał na myśli, leiej jak byś na google poszukał tłumaczenia kodów błędów - co dokładniej oznaczają - ich 'rozwinięcia' nawet po angielsku, dla twego modułu...
43 Primary ignition (distributor systems) High voltage
Pierwotny zapłon.. pewno strona pierwotna zapłonu? cewki? (systemy zasilania/zaopatrywania -w energię można gdybać?czyli przychodzącey prąd) - Wysokie napięcie - obwód wys. napięcia
46 Amplifier (Direct Ignition System (DIS)) control signal (A+B) High voltage
wzmacniacz? cewka zapłonowa chyba w tym wypadku... sygnał kontrolny bezpośredniego systemu zapłonu (A+B) - (za/)wysokie napięcie
51 Engine Control Unit (ECU) Defective ECU (disconnect and reconnect (ECU), then echeck for fault codes). Memory failure
komp ECU - jednostka kontroli silnika szwankuje - odłącz i podłącz ją ponownie (kompa) a potem odczytaj ponownie kody błędów. Błąd pamięci.
54 Idle Carbon Monoxide (CO) potentiometer n/a
potencjometr jałowego... CO? hmm... krokowiec? sam zgaduj, kto wie.. n/a => niedostępny, nieczynny, nie ma, brak, nie działa
55 Engine Control Unit (ECU) fault Renew Engine Control Unit (ECU)
znowu o fiksowaniu kompa ECU, odnawianie / odnów / wymień ECU
56 Air control soleniod Low voltage
57 Air control soleniod High voltage
to są jakieś obudowy/okładziny, kto to wie bo zmyślone słowo od kontroli powietrza - coś o niskim napięciu i o wysokim.. może są 2 obwody od tego jakieś, jeden niskiego rugi wysokiego napięcia i tu rozróżniają który szwankuje.. ale co to jest to kto to wie...
63 Amplifier control signal, cylinders 2 and 3 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
64 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) Low voltage
to masz tak jak ten najpierwszy pytany - sygnał kontrolny wzmacniacza? cewki pewno od ukł zapłonu - cylindry 2 i 3 // 1 i 4 - niskie napięcie / za niskie napięcie // obwód niskiego napięcia (może chodiz o wyróżnienie obwód niskiego napięcia niesprawny?)
65 Primary ignition (distributor systems) Low voltage
niskie napięcie pierwotnego zapłonu (system zasilania/zaoparzenia).. też sobie zgaduj, znaczeń wiele... może obwd niskiego napięcia... tu nie ma gramatyki, więc kto wie w jakim odniesieniu te słowa sklecili..
66 Throttle position sensor (TPS) Hose broken
czujnik położenia przepustnicy - uszkodzony/zamany jakiś wąż/przewód/końcówka
67 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Signal is outside normal operation parameters (out of range)
czujnik przepływu powietrza (przepływomierz? albo jakiś inny czujnik przepływu powietrza), miernik obwodu 'gorącego' ? może w znaczeniu wysokiej mocy/zasilania? (miernik/czujnik masy powietrza) Sygnał jest poza dopuszczalnym normalnym zakresem
68 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Faulty air mass meter signal, incorrect frequency .. to samo ale wadliwy czujnik masy powietrza przepływającego, bo niewaściwa częstotliwość przesyanego sygnału...
87 Air conditioning cut-off relay Low voltage
(za?)niskie napięcie/obwód nieskiego napięcia (ten jest uszkodzony?) od klimatyzacji - od zaworu odcięcia
88 Air conditioning cut-off relay High voltage to samo dla wysokiego napięcia lub że jest za wysokie napięcie lub że obwód wysokiego napięcia wyróżniamy jako ten uszkodzny... nie wiem co mieli na myśli
92 Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit
usterka/uszkodzony czujnik rozrządu lub czujnik halla (czyli położenia wału) lub obwód od wykrywania zapłonu (obwód czytający/odbierający impulsy od CPW na przyklad)
** Dodano: 10-01-2008, 23:02 **
proszę, podczas czytania na bieżąco pozmyślałem tłumaczenie, ale nie jestem pewien i nie mogę być, bo to jest bez jakiejś konkretnej gramatyki, odniesienia tylko skrótowce, więc np nigdy niw eisz co autor miał na myśli pisząc High Voltage, czy że jest to obwód wysokiego napięcia - wskazując że ten jest uszkodzony, czy że napięcie jest za wysokie gdzieś czy że... właśnie... dlatego zbytnio nie ma sensu próbować to tak tłumaczyć... serwisówkę sobie poszukaj choćby po angielsku do modułu jaki masz (GM nie Bosh, prawda?znajdziesz gdzieś); w takich serwisówkach koło skrótowego opisu kodu błędu masz roziwnięcie potem dla każdego z opisem - że uszkodozne mogą być elementy te , te i te bo opis wskazuje na ..
takie coś lepiej zdobądź... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2008, 23:03
|
|
|
przemog666, marchewa to podobno rezerwa przynajmniej u mnie się tak to nazywa |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2008, 23:18
|
|
|
luki21, coś chyba pokręciłeś... wszędzie gdzie się spotkałem to marchewa się mówiło na kontrolkę wtrysku benzyny ze względu na jej wygląd - piktogram i kolor... a nie na kontrolkę rezerwy benzyny ... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2008, 23:23
|
|
|
unknown, może i tak tylko że ja nie miałem nigdy auta z wtryskiem i może dla tego tak mi się coś uroiło |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2008, 10:55
|
|
|
unknown, widzę że jest nad czym myśleć - normalnie masakra!
luki21, tak jak unknown pisze unknown napisał/a: | wszędzie gdzie się spotkałem to marchewa się mówiło na kontrolkę wtrysku benzyny ze względu na jej wygląd - piktogram i kolor... a nie na kontrolkę rezerwy benzyny |
|
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-01-2008, 20:23
|
|
|
unknown napisał/a: | 43 Primary ignition (distributor systems) High voltage
Pierwotny zapłon.. |
Można to tłumaczyć, jako główny.
Coś jak w komputerach - Primary/Secondary.
** Dodano: 11-01-2008, 20:24 **
U mnie na kontrolkę rezerwy to się mówi - żydek |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2008, 20:26
|
|
|
przemog666 napisał/a: | 42 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage |
Wychodzi na to, że coś nie tak jest z modułem wzmocnienia lub cewką dającą zapłon na 1 i 4 cylinder
Przemog666 jaki masz układ zapłonowy, klasyczny aparat czy podwójne cewki ? |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-01-2008, 10:36
|
|
|
romano, mam najzwyklejszy aparat zapłonowy zintegrowany z czujnikiem Halla (CPW), dlatego dziwi mnie to. Żebym miał podwójne cewki to do nich bym się przyczepił, a tak... to już sam nie wiem...
** Dodano: 12-01-2008, 10:37 **
Aha, przestał trzymać jałowy bieg na pb. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-01-2008, 13:41
|
|
|
http://topbuzz.co.uk/info...codes.htm#bosch
hmm... high voltage jest usterką, czyli za wysokie napięcie lub obwód wysokiego napięcia lub cewka...
tak czy siak coś zapłonem wygląda... a jak masz stan kabli , świec, czy kable na pewno ok i czy z rezystorem masz odpowiednim kable jak masz mieć z rezystorem etc... cewka?
hmm...
może kupiłeś jakieś przewody no name typu Janmor i Ci wariuje teraz po miesiącu-dwóch?
masz możliwość od kogoś przełożyć świeczki i kable choćby, żeby nie kupować, tak na próbę?
przejrzyj całe to http://www.topbuzz1.caren...fault_codes.htm ogólnie.. tam też chyba radzą mieć katalog haynes'a , że niby pomoże wytłumaczyć znaczenia błędów
wiele więcjej Ci chyba nie wymyślę...
** Dodano: 12-01-2008, 13:41 **
http://www.carsoft.ru/avtorepair/ecm/16_1.pdf masz rozpis wtyczki gdzie takowy podobny sygna jest, może na ich serwerze jest rozpis podobnego obwodu by na zasadzie analogii zajarzyć o co chodzi..
** Dodano: 12-01-2008, 13:44 **
http://www.carsoft.ru/ może coś znajdziesz, bo ja nie gawarii po ruska...
** Dodano: 12-01-2008, 14:05 **
http://64.233.183.104/sea...37&client=opera tu coś gadali o tym błędzie, ale jak znasz język ja nie...
http://64.233.183.104/sea...43&client=opera tu też jak znasz język...
___________________________________________________________________
BTW, do Miszko: do downloadu się to nada, a przez PW taki załącznik nie przejdzie: tu jest pdf z netu:
na przykładzie bodajże opla, nie pamiętam, ale tłumaczy jak odczytywać kody błędów ECU z GM/Bosch/Simtec.. przyda się i w T/T komuś
Wrzucone: http://forum.tempra.org/d...etail&df_id=152 |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|