|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
tipo kombi |
Autor |
Wiadomość |
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 00:02
|
|
|
Ciechu78, cabrio i pick-up w jednym widzę |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 23:51
|
|
|
jelcyn666, na pierwszym jest typowe cabrio (choc typowe sa dwudrzwiowe) a na drugim... hmmm niby pickup, no bo ma cos a la paka, ale jednak bez kabiny rozdzielajacej kierowce od paki, wiec jednak cabrio |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 06-02-2009, 01:51
|
|
|
Ciechu78, 2 siedzeniowe są roadstery nawet Saab'y robią 5 miejscowe cabrio, były takie Escorty też kiedyś |
_________________
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-02-2009, 10:11
|
|
|
mrk69 napisał/a: | Ciechu78, 2 siedzeniowe są roadstery | czytamy ze zrozumieniem! Nie pisalem o dwusiedzeniowych tylko o dwudrzwiowych! A dwudrzwiowy to wcale nie musi byc roadster. Czyli np zrobienie cabrio z Tipo 3D to chyba byłoby najlepsze rozwiązanie w TT, żeby mieć ładne cabrio. Bo ten którego dałem fotkę jest zrobiony z Tipo 5D |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 06-02-2009, 11:09
|
|
|
Roadster - typ nadwozia samochodu osobowego, posiadający na przestrzeni dziejów motoryzacyjnych kilka znaczeń:
W początkach XX wieku w USA (trochę później także w Europie) określał silniejsze modele samochodów, pozbawione dachu i wyposażone w tzw. 'siedzenie teściowej'. Modele te były następcami, a niekiedy rówieśnikami runaboutów.
Obecnie terminem tym określa się małe, dwumiejscowe, auta tylnonapędowe. Współczesnego roadstera poznać można po tym, że jego dach (miękki, lub sztywny) przypinany jest do karoserii, a więc nie jest integralną częścią nadwozia. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|