|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Volkswagen Corrado |
Autor |
Wiadomość |
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-02-2006, 23:34
|
|
|
ale te auta nie maja do siebie zadnego podejscia wiec nie ma porownania...
...koszty czesci Nawet drogie czesci nie zrekompensuja Ci roznicy miedzy doladowanym a wolnossacym, co Ci juz tlumaczylem na gg, podobnie tez ze spalaniem
no i podstawowa sprawa w tej calej konkluzji : Corrado to absolutne zero komfortu i wlasciwosci jezdnych wzgledem Toyi bedacej w zalozeniach autem rodzinnym a nie sportowym. Trzeba pamietac, ze porownujemy ja jak do Golfa II, bo pod tymi wzgledami Golfisz G60 niczym sie nie rozni. |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-02-2006, 00:49
|
|
|
Hmmm a ja bym ci zaproponowal colta CA0 jeden z moich pupilkow :-) 1,6 16V 113 kucykow calkiem ladnie pomyka ale mim ulubiencem jest wersja Gti tego otoz modelu 1,8 i 140 kucykow potforek w skorze pluszaka :-) tyle ze drapniecie takiego w dobrym stanie i nie po dzwonie graniczy z cudem a jesli juz jest to wlasciciel ceni sobie masakrycznie :(:(
Hmm toyotki nie sa zle ale to hmm auta rodzinne ajk dla mnie ;-) przynajmniej te podstawowe
Wogole to chyba strasnzie stary temat:D |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-02-2006, 09:16
|
|
|
gary napisał/a: | 3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć. |
taa w starym aucie nic sie nie psuje jaasne |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
DvL
Wiek: 42 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 66 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 02-02-2006, 11:29
|
|
|
ego napisał/a: | gary napisał/a: | 3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć. |
taa w starym aucie nic sie nie psuje jaasne |
zrobi 1000000km i tylko bedzie olej zmienial |
_________________ 160A1.046 i jak dla mnie wystarczy:] |
|
|
|
|
kozik
Wiek: 48 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 15 Skąd: Tomaszów Maz.
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-02-2006, 13:31
|
|
|
Pele_Tipo napisał/a: | Dodatkowymi atutami w Fordzie jest przede wszystkim dosc wytrzymaly lancuch, nie wiem ile mu podaja, ale wiem ze w praktyce wystarcza go przegladac i poki nie ma do niego zastrzezen to nie wymieniac.
|
W 2.0 dohc łańcuch jest obliczony na 400 do 500 tys. km
Pele_Tipo napisał/a: |
Ale i niezbyt dobra opinia chodzi o pierwszych Zetecach 16v, chyba juz w pierwszych Mondeo... podstawowa wada ze bardzo nie lubia gazu |
Gaz lubią, tylko nie lubią, a wręcz nienawidzą niesprawnej elektryki (czyli wszystko co związane z zapłonem - kable, świece itd.) oprócz tego filtry trzeba wymianiać na czas i będzie jeździć jak ta lala. Dodam jeszcze, że kolektor jest na tyle wytrzymały, że można spokojnie zakładać zwykłą instalację (byle uważać na elektrykę i wymieniać na czas). |
_________________ Ford sierra 2.0 DOHC EFI+LPG 91' |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-02-2006, 22:02
|
|
|
Cytat: | Wogole to chyba strasnzie stary temat:D |
sprzed dwoch tygodni, a ze taki bardzo "ogolnomarkowy" to moze i sie w nieskonczonosc ciagnac
ego napisał/a: | gary napisał/a: | 3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć. |
taa w starym aucie nic sie nie psuje jaasne |
popieram, tylko nie wiem jeszcze co do ktorego auta to sie odnosilo, bo nie widze tego fragmentu Garego :/
Cytat: | W 2.0 dohc łańcuch jest obliczony na 400 do 500 tys. km |
ale fabrycznie czy tak mniej oficjalnie bo jak tak to tym bardziej bomba
wlasnie m.in. primo mi chodzilo o spora wrazliwosc na niedoskonalosci wszystkich podsespolow eksploatacyjnych... lepiej jest miec motorek, ktory zaprotestuje np. strzalem dopiero przy zaniedbaniu, a nie przy "niedopieszczeniu" |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-02-2006, 22:22
|
|
|
Pele_Tipo napisał/a: |
ego napisał/a: | gary napisał/a: | 3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć. |
taa w starym aucie nic sie nie psuje jaasne |
popieram, tylko nie wiem jeszcze co do ktorego auta to sie odnosilo, bo nie widze tego fragmentu Garego :/
: |
do Scorpio |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
kozik
Wiek: 48 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 15 Skąd: Tomaszów Maz.
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-02-2006, 09:46
|
|
|
ego napisał/a: | Pele_Tipo napisał/a: |
ego napisał/a: | gary napisał/a: | 3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć. |
taa w starym aucie nic sie nie psuje jaasne |
popieram, tylko nie wiem jeszcze co do ktorego auta to sie odnosilo, bo nie widze tego fragmentu Garego :/
: |
do Scorpio |
trochę się pomieszało, to chyba nie gary napisał, tylko ja, a ponieważ wcześcniej garego cytowałem, to może coś nie tak wyszło przy kolejny cytowaniu.
Anyway mowa tu o nowym modelu Scorpio - produkowanym w latach 1994 - 1998 - nie jest znów taki stary, poza tym to już auto wyższej klasy, więc i wykonanie lepsze. Pewno że się psuje, ale relatywnie mało, nawet w mojej sierce od ponad roku nic nie strzeliło, a jeżdżę dużo (ok 100 km dziennie) |
_________________ Ford sierra 2.0 DOHC EFI+LPG 91' |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 03-02-2006, 09:54
|
|
|
kozik napisał/a: | a jeżdżę dużo (ok 100 km dziennie) |
Właśnie to dużo daje. Jak się codziennie auto użytkuje(teraz głownie moji rodzice), wymienia płyny eksploatacyjne to pochodzi. Ja mam Tempre już troche ponad 300tys. przekulane i przy silniku nic nie robiłem z mechanicznych rzeczy. Jedynie paski rozrzadu + napinacz (tylko 1 raz, stary wytrzymal 300tys.!), 1x uszczelka pod miska, 1x nad klawiatura... i do tego przy 260tys. założyłem LPG |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|