Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Volkswagen Corrado
Autor Wiadomość
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-02-2006, 23:34   

ale te auta nie maja do siebie zadnego podejscia wiec nie ma porownania...
...koszty czesci :?: Nawet drogie czesci nie zrekompensuja Ci roznicy miedzy doladowanym a wolnossacym, co Ci juz tlumaczylem na gg, podobnie tez ze spalaniem

no i podstawowa sprawa w tej calej konkluzji : Corrado to absolutne zero komfortu i wlasciwosci jezdnych wzgledem Toyi bedacej w zalozeniach autem rodzinnym a nie sportowym. Trzeba pamietac, ze porownujemy ja jak do Golfa II, bo pod tymi wzgledami Golfisz G60 niczym sie nie rozni.
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-02-2006, 00:49   

Hmmm a ja bym ci zaproponowal colta CA0 jeden z moich pupilkow :-) 1,6 16V 113 kucykow calkiem ladnie pomyka ale mim ulubiencem jest wersja Gti tego otoz modelu 1,8 i 140 kucykow potforek w skorze pluszaka :-) tyle ze drapniecie takiego w dobrym stanie i nie po dzwonie graniczy z cudem a jesli juz jest to wlasciciel ceni sobie masakrycznie :( :(:(
Hmm toyotki nie sa zle ale to hmm auta rodzinne ajk dla mnie ;-) przynajmniej te podstawowe

Wogole to chyba strasnzie stary temat:D
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-02-2006, 09:16   

gary napisał/a:
3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć.


taa w starym aucie nic sie nie psuje ;D jaasne
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
DvL 



Wiek: 42
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 02-02-2006, 11:29   

ego napisał/a:
gary napisał/a:
3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć.


taa w starym aucie nic sie nie psuje ;D jaasne

zrobi 1000000km i tylko bedzie olej zmienial ;D
_________________
160A1.046 i jak dla mnie wystarczy:]
  
 
 
kozik 



Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 15
Skąd: Tomaszów Maz.
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-02-2006, 13:31   

Pele_Tipo napisał/a:
Dodatkowymi atutami w Fordzie jest przede wszystkim dosc wytrzymaly lancuch, nie wiem ile mu podaja, ale wiem ze w praktyce wystarcza go przegladac i poki nie ma do niego zastrzezen to nie wymieniac.

W 2.0 dohc łańcuch jest obliczony na 400 do 500 tys. km
Pele_Tipo napisał/a:

Ale i niezbyt dobra opinia chodzi o pierwszych Zetecach 16v, chyba juz w pierwszych Mondeo... podstawowa wada ze bardzo nie lubia gazu

Gaz lubią, tylko nie lubią, a wręcz nienawidzą niesprawnej elektryki (czyli wszystko co związane z zapłonem - kable, świece itd.) oprócz tego filtry trzeba wymianiać na czas i będzie jeździć jak ta lala. Dodam jeszcze, że kolektor jest na tyle wytrzymały, że można spokojnie zakładać zwykłą instalację (byle uważać na elektrykę i wymieniać na czas).
_________________
Ford sierra 2.0 DOHC EFI+LPG 91'
  
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-02-2006, 22:02   

Cytat:
Wogole to chyba strasnzie stary temat:D

sprzed dwoch tygodni, a ze taki bardzo "ogolnomarkowy" to moze i sie w nieskonczonosc ciagnac
ego napisał/a:
gary napisał/a:
3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć.

taa w starym aucie nic sie nie psuje ;D jaasne

popieram, tylko nie wiem jeszcze co do ktorego auta to sie odnosilo, bo nie widze tego fragmentu Garego :/
Cytat:
W 2.0 dohc łańcuch jest obliczony na 400 do 500 tys. km

ale fabrycznie :?: czy tak mniej oficjalnie :?: bo jak tak to tym bardziej bomba :D
Cytat:
Gaz lubią,

wlasnie m.in. primo mi chodzilo o spora wrazliwosc na niedoskonalosci wszystkich podsespolow eksploatacyjnych... lepiej jest miec motorek, ktory zaprotestuje np. strzalem dopiero przy zaniedbaniu, a nie przy "niedopieszczeniu" :idea:
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-02-2006, 22:22   

Pele_Tipo napisał/a:

ego napisał/a:
gary napisał/a:
3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć.

taa w starym aucie nic sie nie psuje ;D jaasne

popieram, tylko nie wiem jeszcze co do ktorego auta to sie odnosilo, bo nie widze tego fragmentu Garego :/
:


do Scorpio :roll:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
kozik 



Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 15
Skąd: Tomaszów Maz.
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-02-2006, 09:46   

ego napisał/a:
Pele_Tipo napisał/a:

ego napisał/a:
gary napisał/a:
3. Nic się nie psuje w tych samochodach lać paliwo i jeździć.

taa w starym aucie nic sie nie psuje ;D jaasne

popieram, tylko nie wiem jeszcze co do ktorego auta to sie odnosilo, bo nie widze tego fragmentu Garego :/
:


do Scorpio :roll:

trochę się pomieszało, to chyba nie gary napisał, tylko ja, a ponieważ wcześcniej garego cytowałem, to może coś nie tak wyszło przy kolejny cytowaniu.
Anyway mowa tu o nowym modelu Scorpio - produkowanym w latach 1994 - 1998 - nie jest znów taki stary, poza tym to już auto wyższej klasy, więc i wykonanie lepsze. Pewno że się psuje, ale relatywnie mało, nawet w mojej sierce od ponad roku nic nie strzeliło, a jeżdżę dużo (ok 100 km dziennie)
_________________
Ford sierra 2.0 DOHC EFI+LPG 91'
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-02-2006, 09:54   

kozik napisał/a:
a jeżdżę dużo (ok 100 km dziennie)

Właśnie to dużo daje. Jak się codziennie auto użytkuje(teraz głownie moji rodzice), wymienia płyny eksploatacyjne to pochodzi. Ja mam Tempre już troche ponad 300tys. przekulane i przy silniku nic nie robiłem z mechanicznych rzeczy. Jedynie paski rozrzadu + napinacz (tylko 1 raz, stary wytrzymal 300tys.!), 1x uszczelka pod miska, 1x nad klawiatura... i do tego przy 260tys. założyłem LPG :)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load