|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
a po Marysi... |
Autor |
Wiadomość |
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-03-2010, 19:23
|
|
|
mattipo napisał/a: | Ze tak powiem , dla moich wymiarow byla by w sam raz |
bierz 166 takie kozackie auto alternatywa bmw 7, no i wyposazenia mają syte.. jednak na Twoim miejscu bardziej bylbym za Twin Sparkiem niz za dieslem.. ale to kwestia wiary w diesla osobiscie nie lubie tych smarowozów |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-03-2010, 19:44
|
|
|
Że dorzuce jeszcze coś od siebie,jak lybra to tylko w kombi bo ładniejsza sylwetka itp jak 166 to tylko czarna. 166 w środku fajna,tylko ten przód jest mocno spaprany,po liftingu już lepszy. Lybra chyba mniej straci na wartości,tak mi sie wydaje. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-03-2010, 19:58
|
|
|
ego napisał/a: | Że dorzuce jeszcze coś od siebie,jak lybra to tylko w kombi bo ładniejsza sylwetka itp jak 166 to tylko czarna. 166 w środku fajna,tylko ten przód jest mocno spaprany,po liftingu już lepszy. Lybra chyba mniej straci na wartości,tak mi sie wydaje. |
święte słowa.. 156 tez pod uwage brałbym tylko kombi |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-03-2010, 21:56
|
|
|
ego napisał/a: | Luczu napisał/a: | Stivi, jak mamy być dokładni to 140 koni i 304 momentu.
później po 2002 albo 2003 roku miały 5 garów i coś koło 175 koni ... to dopiero maszyna | Luczu jak juz to 136 kuni i 2,4 jtd od samego poczatku miały 5 garów. 150 kuni miały od 2002 roku a 175 od końca 2003 roku. |
Miedzy 136 konnymi a 150 byly jeszcze 140
pzdr.
Kamil
** Dodano: 02-03-2010, 22:07 **
Coz.
Najlepiej jak sie przejedziesz kazdym autem. 156 jest zwrotna nastawiona na doznania z jazdy. Taka zgrabna, sympatyczna ktora prowokuje do jazdy szybkiej .
166 limuzyna, tapczan. Super wygodne auto. Lybra podobnie.
W 156 miejsca jest wystarczajco. Tzn. z przodu jest wygodnie- tu nie ma sie do czego doczepic. Z tylu natomiast sprawa wyglada tak. Latwo sie wsiada- nie to co np. w audi a4 gdzie noga mi sie zawsze klinuje miedzy kanapa a drzwiami. W 156 miejsca na nogi jest srednio, ale sama kanapa jest wygodna, wiec jak ktos sie usadowi tam wygodnie moze podrozowac.
Mi np. pierwszy przod 156 bardziej sie podoba od tej nowszej- jest delikatniejszy. Rowniez wraz z liftingiem dolozyli duzo kagancow elektronicznych i autko troszke stracilo na temperamencie.
W 166 lepiej sprawdza sie 2,4, niz w 156 - 166-ka jest przystosowana pod duze silniki, w 156 czuc ciezar wiszacy nad przednia osią.
pzdr.
Kamil |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
Dragster
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Gorzów Wlkp./Poznań
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 02-03-2010, 22:50
|
|
|
Stivi napisał/a: | takie kozackie auto alternatywa bmw 7 | Czepiając się szczegółów to raczej alternatywa BeeMki serii 5 (klasa średnia wyższa), a nie 7, która jest jednak o klasę wyżej. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|