|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
gwarancja w hipermarkecie ... |
Autor |
Wiadomość |
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-06-2009, 18:03
|
|
|
ciechu napisał/a: | Szkoda, że takie sytuacje raczej się nie zdarzają. |
zwykły sprzedawca często niewiele może, ale czasem warto rozmawiać, niestety większość ludzi woli wpaść z ryjem, jak się cen nie zgadza to wydrzeć się na biedną kasjerkę która nawet w tym sklepie nie pracuje tylko jest wynajęta z agencji pracy tymczasowej, do tego polak potrafi kombinować stad też takie a nie inne podejście w sklepach i dlatego takie sytuacje są nieczęste w naszych sklepach
ja akurat handlowałem sprzętem ogrodniczym i klienci którzy przychodzili z ewidentnie używanym sprzętem bo już sobie drzewo ścięli lub trawę skosili i chcieli oddać sprzęt idąc w zaparte że np. piła łańcuchowa nie była używana tylko przybrudziła się wiórami w garażu, lub kosiarka która ubrudziła się trawą byli na porządku dziennym przynajmniej jeden na tydzień |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-06-2009, 20:02
|
|
|
Luczu napisał/a: | Kamitchi napisał/a: | Tanim narzedziom mowimy nie! nie dosc ze sie psuja, to jeszcze komfort pracy jest taki sobie .
ps http://www.allegro.pl/ite...chotka_1_2.html taka grzechotke jakis czas temu sobie sprawilem. Wiadomo sa lepsze, ale daje radę;).
pzdr. |
TOPEX - to ta sama firma co miałem do dziadostwo Tyle że moje było TOP TOOLS Wiecej info tu http://www.topex.net/pl/o_firmie/
narzędzia ręczne – marka Neo adresowana do użytkowników o szczególnie wysokich wymaganiach , Topex stworzony z myślą o regularnych majsterkowiczach, TopTools na użytek domowy; |
Wlasnie, dlatego Ci napisalem o Topexie. Mam tej samej firmy sama grzechotkę, ktora koszuje prawie tyle samo co zestaw, ktory nabyles. Topex robi dobre rzeczy (ktore juz troszke kosztuja), oraz dziadostwo za grosze (co obniiza prestiz marki).
Co do gwarancji- jak sie ją podpisze to sie sie zgadza na jej warunki. Mozna jej nie podpisac i wtedy obowiazuje rękojmia.
pzdr.
** Dodano: 19-06-2009, 21:04 **
konikks napisał/a: | Kamitchi napisał/a: | A firma ma 14 dni do rozpatrzenia gwarancji, a jak tego nie wykona to jest z automatu jest uznawana. |
chyba że w okresie tych 14 dni poinformuje cię pisemnie że naprawa potrwa dłużej. miałem tam z tv w MM i wtedy mają 30dni na rozpatrzenie reklamacji, |
Maja 14 dni na rozpartrzenie gwarancji. Albo ja przyjmuja i naprawiaja, albo odrzucaja. Jak naprawiaja to jak wyzej napisales 30 dni i przychodzisz po towar.
** Dodano: 19-06-2009, 21:07 **
Cytat: |
zwykły sprzedawca często niewiele może, ale czasem warto rozmawiać, niestety większość ludzi woli wpaść z ryjem, jak się cen nie zgadza to wydrzeć się na biedną kasjerkę która nawet w tym sklepie nie pracuje tylko jest wynajęta z agencji pracy tymczasowej, do tego polak potrafi kombinować stad też takie a nie inne podejście w sklepach i dlatego takie sytuacje są nieczęste w naszych sklepach
|
Ale sam tez wiesz, ze czesto markety kombinuja by przy kasie bylo o te pare pln wiecej . Wielu klientow machnie na to ręką, a kolejny uprze się.
Prawda jest ze kasjerka nie ma nic do gadania i bzdura jest opieprzanie biednej kobity- kombinatorzy są wyżej . |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 19-06-2009, 20:17
|
|
|
Kamitchi napisał/a: | wtedy obowiazuje rękojmia. |
czyli ?:D |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-06-2009, 20:21
|
|
|
Taki sam nowy produkt.
pzdr. |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-06-2009, 22:17
|
|
|
Kamitchi napisał/a: | Co do gwarancji- jak sie ją podpisze to sie sie zgadza na jej warunki. Mozna jej nie podpisac i wtedy obowiazuje rękojmia. |
od kilku lat nie ma w polskim prawie tzw. rękojmi, zostąło to zastąpione przez tzw. niezgodność towaru z umową
na pisemnej gwarancji którą klient podpisuje może być napisane najwyżej że ma towar wyczyścić przed oddaniem itp.
gwarancja dodawana do produktu jest tak naprawdę śmieciem, bo nie może ona ograniczać praw konsumenta podanych w prawie handlowym
prawo handlowe jest tak jakby wyższą instancją i ono w Polsce obowiązuje, a to co dodają do produktu to może być tylko uzupełnienie...
Kamitchi napisał/a: | Ale sam tez wiesz, ze czesto markety kombinuja by przy kasie bylo o te pare pln wiecej . |
nie moge się wypowiedzieć za wszystkie markety ale to raczej nieprawda
poprostu takie np Obi ma na półkach kilkadziesiąt tysięcy różnych produktów, w spożywce jest to jeszcze wiecej,
ceny zmienia odgórnie centrala i wprowadza je zdalnie do systemu, a szarzy pracownicy dostają wydruk które etykietki mają zmienić - przejdź sobie teraz po tesco i zmień np 100 różnych cen na produktach porozrzucanych po cąłym sklepie często w kilku miejscach ten sam, podczas gdy masz jeszcze masę innych obowiązków, a niektgóre ceny zmieniają się co tydzień bo wychodzi nowa gazetka itp. - większość błędów cenowych wynika ze zwykłych zaniedbań, pracownik wydrukuje sobie pięć cenówek np. na gaśnice, a leży ona w sześciu miejscach w markecie itp. sytuacje
pracownicy (ci najniżsi stopniem i kierownicy) dostają po głowie jeśli na ich dziale ceny są niewłaściwe więc raczej nie jest to działanie celowe
ale ludzie zawsze zauważą i będą się kłócić gdy cena na póce jest choćby 10 groszy wyższa, a gdy jest niższa to ani mru mru
aczkolwiek tak jak napisałem za wszystkie markety ręczyć nie mogę |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 19-06-2009, 22:26
|
|
|
yoyo napisał/a: | niezgodność towaru z umową |
no i pod to można podciągnąć to coś co kupiłem - miało przykręcać a nie przykręca |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-06-2009, 09:28
|
|
|
Luczu napisał/a: | no i pod to można podciągnąć to coś co kupiłem - miało przykręcać a nie przykręca |
można, ale no mimo wszystko nie nakazuje im zwracać kasy, prawo mówi ze gwarant ma obowiązek zrekompensować klientowi poniesione straty poprzez zwrot pieniędzy, lub wymianę na towar wolny od wad - czyli na nowy komplet, dopuszcza się też wymanę tylko uszkodzonej części z zestawu czyli w tym przypadku grzechotki
z teg oco widzę klucze kupiłeś w carrefourze, to spożywka więc wg. mnie będą Ci wymieniać towar dopóki będą go mieli na składzie
zresztą nie ma co kombinować, poczekaj te dwa tygodnie i jak pójdziesz po odbiur reklamacji to powiedz że wolałbyś zwrot pieniędzy |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|