|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
polonez 1.6 16v :) |
Autor |
Wiadomość |
pawcio0706
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2011 Posty: 146 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 22-10-2012, 19:47 polonez 1.6 16v :)
|
|
|
Jedyny taki silnik w polsce, hybryda 1.6 8v i głowicy z 2.0 16v - 152km/8050
http://www.motonews.pl/fo...rby=asc&start=0 |
_________________ Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990 |
|
|
|
|
camp21
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 68 Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 23-10-2012, 06:52
|
|
|
Tylko podziwiać upór, wiedzę i chęci.
Gość jest niesamowity. |
_________________ www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6 |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 23-10-2012, 08:33
|
|
|
koleś buduje silniki jakich nie było, osprzęt gromadzi z 10 różnych marek aut .... a sterowniki buduje od podstaw sam i je programuje ... szaleniec |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-10-2012, 09:16
|
|
|
No i od Tipka nawet coś tam do tego motoru wpadło
Co nie zmienia faktu, że trzeba mieć niezłą wiedzę i praktykę, żeby tak działać |
|
|
|
|
pawcio0706
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2011 Posty: 146 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 23-10-2012, 17:04
|
|
|
i z 1.6 na tej glowicy wyciagnal wiecej jak orginalne 2.0 16v |
_________________ Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-10-2012, 17:07
|
|
|
Panowie nie patrzcie tylko na MK ale tez na Nm nie samymi konikami fura jedzie ale nie powiem kręci się wysoko. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 23-10-2012, 17:12
|
|
|
dokładnie ... co z tego że 152 konie jak momentu 133 nm;p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-10-2012, 18:54
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | koleś buduje silniki jakich nie było, osprzęt gromadzi z 10 różnych marek aut .... a sterowniki buduje od podstaw sam i je programuje ... szaleniec | pasjonat Cytat: | dokładnie ... co z tego że 152 konie jak momentu 133 nm;p | no polder gubi sporo poweru na tylnym moście który nie został stworzony do osiągania prędkości nad świetlnych |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-11-2012, 17:52
|
|
|
Zapału ma na pewno dużo, i znam tego poloneza - ciekawe ile osób powiedziało mu już "a nie lepiej poprostu wsadzić coś mocniejszego", co strasznie wkurza.
ps. A zdajecie sobie sprawę z tego, że większość osób budujących polonezy 1.4 (101KM) 1.6, 1.8 (które pasują prawie pp) nie wie jak ustawić rozrząd w OHV ce |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-11-2012, 18:10
|
|
|
Gwarantuje Ci, że właściciel tego wie jak to zrobić. A ludzie, którzy nie wiedzą nie kombinują z gównianą ohv-ką tylko wkładają 1,4 rover-a lub 2,0 8v co jest znacznie mądrzejsze. |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-11-2012, 19:45
|
|
|
Miałem już trzy polonezy, pierwszy był z właśnie 1.4 rover, bardzo ładnie chodził silnik, dynamiczny no ale był trochę awaryjny a koszty napraw nie były zbyt małe. Później był 1.6GLi na boshowskim wtrysku no i szczerze powiem, że dociągnąłem nim do 250tys km (przy 198tys zrobiłem szlif wału korbowego za 150zł), teraz 1.5 SLE na gaźniku i daje rade. Trzeba przyznać, że koszta eksplatacji silnika OHV są ŚMIESZNE no i to jest właśnie największy atut tego silnika.
mac1us napisał/a: | Gwarantuje Ci, że właściciel tego wie jak to zrobić. A ludzie, którzy nie wiedzą nie kombinują z gównianą ohv-ką tylko wkładają 1,4 rover-a lub 2,0 8v co jest znacznie mądrzejsze. |
Nie to chciałem powiedzieć. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|