Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
polonez 1.6 16v :)
Autor Wiadomość
pawcio0706 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 146
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 22-10-2012, 19:47   polonez 1.6 16v :)

Jedyny taki silnik w polsce, hybryda 1.6 8v i głowicy z 2.0 16v - 152km/8050

http://www.motonews.pl/fo...rby=asc&start=0
_________________
Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990
     assistance
 
camp21 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 68
Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 23-10-2012, 06:52   

Tylko podziwiać upór, wiedzę i chęci.
Gość jest niesamowity.
_________________
www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6
  
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 23-10-2012, 08:33   

koleś buduje silniki jakich nie było, osprzęt gromadzi z 10 różnych marek aut .... a sterowniki buduje od podstaw sam i je programuje ... szaleniec :D
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-10-2012, 09:16   

No i od Tipka nawet coś tam do tego motoru wpadło :)
Co nie zmienia faktu, że trzeba mieć niezłą wiedzę i praktykę, żeby tak działać
  
 
 
pawcio0706 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 146
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 23-10-2012, 17:04   

i z 1.6 na tej glowicy wyciagnal wiecej jak orginalne 2.0 16v
_________________
Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990
     assistance
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-10-2012, 17:07   

Panowie nie patrzcie tylko na MK ale tez na Nm ;D nie samymi konikami fura jedzie 8) ale nie powiem kręci się wysoko.
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 23-10-2012, 17:12   

dokładnie ... co z tego że 152 konie jak momentu 133 nm;p
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-10-2012, 18:54   

Leśniczy napisał/a:
koleś buduje silniki jakich nie było, osprzęt gromadzi z 10 różnych marek aut .... a sterowniki buduje od podstaw sam i je programuje ... szaleniec :D
pasjonat :lalala:
Cytat:
dokładnie ... co z tego że 152 konie jak momentu 133 nm;p
no polder gubi sporo poweru na tylnym moście który nie został stworzony do osiągania prędkości nad świetlnych :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-11-2012, 17:52   

Zapału ma na pewno dużo, i znam tego poloneza - ciekawe ile osób powiedziało mu już "a nie lepiej poprostu wsadzić coś mocniejszego", co strasznie wkurza.

ps. A zdajecie sobie sprawę z tego, że większość osób budujących polonezy 1.4 (101KM) 1.6, 1.8 (które pasują prawie pp) nie wie jak ustawić rozrząd w OHV ce
_________________
"mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił."
  
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-11-2012, 18:10   

Gwarantuje Ci, że właściciel tego wie jak to zrobić. A ludzie, którzy nie wiedzą nie kombinują z gównianą ohv-ką tylko wkładają 1,4 rover-a lub 2,0 8v co jest znacznie mądrzejsze.
  
 
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-11-2012, 19:45   

Miałem już trzy polonezy, pierwszy był z właśnie 1.4 rover, bardzo ładnie chodził silnik, dynamiczny no ale był trochę awaryjny a koszty napraw nie były zbyt małe. Później był 1.6GLi na boshowskim wtrysku no i szczerze powiem, że dociągnąłem nim do 250tys km (przy 198tys zrobiłem szlif wału korbowego za 150zł), teraz 1.5 SLE na gaźniku i daje rade. Trzeba przyznać, że koszta eksplatacji silnika OHV są ŚMIESZNE no i to jest właśnie największy atut tego silnika.
mac1us napisał/a:
Gwarantuje Ci, że właściciel tego wie jak to zrobić. A ludzie, którzy nie wiedzą nie kombinują z gównianą ohv-ką tylko wkładają 1,4 rover-a lub 2,0 8v co jest znacznie mądrzejsze.

Nie to chciałem powiedzieć.
_________________
"mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił."
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load