Studia... |
Autor |
Wiadomość |
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-07-2012, 16:15 Studia...
|
|
|
Witam, prosiłbym o rady na temat studiów.
Chodzi o to, że rok temu skończyłem technikum, przez ten czas róznie bywało z robotą, wręcz marnie. Po technikum nie chciało mi się juz uczyć, miałem dość.
Teraz tak zastanawiam się, gdyż dużo osób także mnie namawia aby spróbować...
Tylko pytanie - czy trudna jest matematyka i te przedmioty podstawowe na studiach ?
Gdyż wydaje mi się iż łatwiejsze by były zawodowe przedmioty od tych podstawowych.
Planuję iśc na Politechnikę Gliwicką - kierunek Energetyka - jestem po technikum elektrycznym.
Studia planuję zaocznie, a w tygodniu oczywiście praca jakaś...
Jak myślicie czy rzeczywiście warto próbować ? Trochę mnie kusi spróbować, tym bardziej po tym co ostatnio mnie spotkało... Tam nowi znajomi, nowy świat...
Lecz jest obawa czy dam radę. Do tego praca i nauka. |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 04-07-2012, 16:54
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | Lecz jest obawa czy dam radę. Do tego praca i nauka. |
Weź się w garść, a najpierw sięgnij do majtek i sprawdź czy są tam jaja
Jeśli są to szukaj roboty, bierz się za szkołę i ciesz się życiem. Studia na pewno nigdy nie będą wadzić, a kto wie kiedy mogą okazać się potrzebne...
Nie pisałem tego żeby Cię obrazić czy coś, potraktuj to jako radę od kumpla
Ja studiuję zaocznie, pracuję od poniedziałku do soboty na budowie, po godzinach dłubię czasem komuś auto i jeszcze mam czas dla dziewczyny
VEndriuV napisał/a: | Tylko pytanie - czy trudna jest matematyka i te przedmioty podstawowe na studiach ? |
Zależy co dla kogo znaczy "trudna".