|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo 2.0 8v vs. Golf3 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-03-2007, 21:57
|
|
|
moley napisał/a: | Z tego co Ninja pisze o swoim subaru to wniskuje że nauczył się nim jeździć i wie co może jego autko i jak to wykorzystac. |
Niewątpie w to napewno jest dobry . Cooo???
moley napisał/a: | Tipo 2,0 8v ma ~105-115km Tipo 2,0 16v ma ~150km golf 2,0 8v ma 115km/5400 golf 2,016v ma 150km/6000 (wersja GTI) Golf g60 (był montowany w golfie 2) to jest sztrucel i go nie wliczam, nie chce o nim nawet pisać/słyszeć . |
No ja byłem w sklepie niejednym i mnie w szok wprawiali bo pytali czy to 2.0 8v który ma 109PS czy 113PS i 2.0 16v 139PS czy 148PS a co do golf-ów to niewiem a do tego G60 to znajomy myśli nad takim silnikiem do golfa 2
** Dodano: 25-03-2007, 23:00 **
moley napisał/a: | Pozatym ścigać sie do świateł to dla mnie jest dziecinada |
No ale mam taką chorą zajawke i niekoniecznie od świateł bo wole śmigać gdzieś gdzie wiem że nikt mi na droge niewyskoczy na jakiejś prostej a jest taka u nas |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-03-2007, 22:17
|
|
|
KRT napisał/a: | długa prosta i zajefajnie mały prawie zerowy ruch sprawia że to miejsce jest miodzio a jest to koło rybitw hmmm... dokładniej to po prostu koło rybitw jak masz po prawej rybitwy a po lewej szrot z auto angolami to mijasz mały mostek i w lewo a tam kozacka prosta na której możesz grzać ile wlezie i na prawie całej długości tej drogi jest parking gdzie można stać i podziwiać |
na tej miejscówce ścigałem sie rok temu,później się już "spaliła" koledzy z .... nie wybaczyli bi Ci tego,że ich zdradziłeś a tak miedzy Nami to kolegów z golfów gti i "calibrów" 16v wciągam lewą dziurką od nosa |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 06:52
|
|
|
moley napisał/a: | . On jeździ samochodem konstrukcji koniec 80 lat początek 90 a ty chcesz coś z połowy 90 to już ogromna różnica i wielki postęp techniczny. |
no ale nie tak ze skomputeryzowany japończyk.
moley napisał/a: | Z tego co Ninja pisze o swoim subaru to wniskuje że nauczył się nim jeździć i wie co może jego autko i jak to wykorzystac. |
oczywiscie bo to sama przyjemnosc tym jezdzic. jazda po prostej mniej bawi jak zakrety i poslizg 4-ro łapem.
moley napisał/a: | niestety subarka z 2,0 16v +turbo+AWD zawsze wygra chyba że ktoś nie umie nią jeździć. |
czemu niestety? wygra i bardzo dobrze |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
William
Wiek: 45 Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 63 Skąd: Trsow
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 08:27
|
|
|
KRT napisał/a: | Taaa a powiedz jest jakieś auto które wogóle może cię dogonić |
Zależy gdzie i w jakim terenie :]
Klasycznie, to mało które auto dogoni na odcinku powiedzmy 400 metrów takiego subaraka. AWD i bardzo duża moc na prawdę sobie poradzą na krótkim odcinku z wiekszością aut seryjnych.
A jakich aut ninja nie dogoni a szosie?
Hmmm....
Audi
90 2.3
A3 2.0 TFSi
A4 2,8
Dalej z tej marki nie ma sensu wymieniać.
BMW
e30 325i
e36 325
e36 328i na krótkim odcinku ma szansę, a na dalekim miażdży subaraka sromotnie.
Dalej z tej marki nie ma sensu wymieniać.
VW
Corado VR6 zamiata subaraka nawet na 400m
Golf III VR6 na 400 dostaje, ale powyżej tego odcinka opisywane subaru, grzecznie ustawia się w szeregu za golfem.
Dalej z tej marki nie ma sensu wymieniać.
Tak więc Ninja nie przyrównuj następnym razem aut z różnej półki, bo w każdym określonym środowisku wyniki są inne. I gwarantuje ci, że na odcinku autostradowym, gdzie odbywają się zazwyczaj prawdziwe przepychanki od 120-250km/h, twój subarak, pomimo genialności technicznej i perfekcyjnego prowadzenia nie ma co szukać.
PS ile zajęło ci rozpędzenie do 240 km/h i jaki to był odcinek? Prosta, czy górka? Jak zachowywał się napęd? |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 09:16
|
|
|
Jezu.
Audi 90 2,3??? bez przesady. chyba masz na myśli 2,3T ale i w to wątpie
Silnik 2,0TFSI jest w A4 A6 i TT pozatym 170km
A4 2,8 jest w AWD więc ma szanse 193km tylko ciekawe jaki moment i kiedy szczytuje :dance:
Silnik bmw 2,8 ma 193-280km
Silnik VW vr6 tak jak pisałem wyżej ma 174km/5800 (wersja 2,8), 190km/5800 (wersja 2,9) |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 09:57
|
|
|
przykro mi Cie rozczarować...(szkoda ze temat znow o moim subaru - sie qrde uparli :/ )
littlegirl napisał/a: | audi 90 2.3 | bez problemu dogonie.Zwłaszcza ze mialem audi z podobnym silnikiem.
littlegirl napisał/a: | Corado VR6 zamiata subaraka nawet na 400m | chyba w bajki wierzysz... http://duel.mymoto.pl/?986_980 - a w praktyce. nie wiem nie sprawdzalem. Jednakze AWD daje mi przewage na 400m nad ośką.
littlegirl napisał/a: | Golf III VR6 na 400 dostaje, ale powyżej tego odcinka opisywane subaru, grzecznie ustawia się w szeregu za golfem. | dalej bajdurzysz...
littlegirl napisał/a: | I gwarantuje ci, że na odcinku autostradowym, gdzie odbywają się zazwyczaj prawdziwe przepychanki od 120-250km/h, twój subarak, pomimo genialności technicznej i perfekcyjnego prowadzenia nie ma co szukać. |
jezdziles nim ze tak strasznie juz wszystko wiesz??? rozpedzenie go do 200km/h to jest mała chwilka. ma turbine w koncu ktora ładuje od 3tys RPM caaaały czas az do 7k RPM.
littlegirl napisał/a: | PS ile zajęło ci rozpędzenie do 240 km/h i jaki to był odcinek? Prosta, czy górka? |
powyzej 200 rozpedzanie juz jest cieższe. Wiadomo AWD juz przeszkadza. To byla prosta.
Jakie znow prawdziwe przepychanki?? 120-200?? Co ty mi tu piszesz?
200 to sie leci autostradami a nie zwyklymi drogami. A Z wyprzedzaniem na trasie przy predkosciach 120-160 nie mam akurat najmniejszego problemu. I glownie o to mi chodzilo. Zeby sie nie wlec za jakims TIR-em czy autobuse pedzacym 120km/h.
A ten mi tu litanie wywalil...Kurde co za czlowiek...
Chyba logiczne ze nie mam najszybszego i najlepszego auta na swiecie i zdaje sobie sprawe ze niejeden bez problemu mnie zostawi z tyłu...Ale wsrod tych co wymieniles kilka poprostu bym odjął. Czemu? Bo sprawdzone w praktyce.
Jesli chodzi o BMW - Z3 zostala z tylu. Subarowcy z trojmiasta widzieli na wlasne oczy. Z 3-ka sie nie scigalem , 525 zostaje z tyłu. Tyle na temat BMW.
Co do reszty aut ktore przytoczyles to tak na dlugim dystansie dostałbym,ale na krotkim lub na zakretach moznaby kilka znow odjąć. Legacy (segment D) to nawet nie ten sam segment golfa czy corrado,audi A3(segment C) a i tak daje rade. Wiec z czym mi tu wyjezdzasz?Z mniejszymi autami? Z różnymi segmentami? Poza tym pozostaje osobna kwestia - umiejętność jazdy takimi autami. Jak ktos bedzie dupa to nawet 400Konnym potworem nie objedzie 115 konnego audi 80.
A tak na marginesie
za 2-3 lata mozesz znow podac te same auta i zobaczymy co,ktore i gdzie sie w szeregu ustawi. Bo chcialbym impreze GT ktora w serii ma 218km, lecz bede szukał dłubanej. A takie mają ponad 250KM.
Poza tym gadasz jak Lucas.
P.S. robie jak dobrze pojdzie u siebie wygar wiec bedzie miło bulgotał. I hope.
P.S.2 szkoda ze temat znow zszedl na moj subaru. jakby nie bylo innych aut...
Wniosek: wszystko sprowadza sie do subaru. Jedynej słusznej marki. (joke) |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
William
Wiek: 45 Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 63 Skąd: Trsow
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 11:22
|
|
|
moley napisał/a: | Silnik 2,0TFSI jest w A4 A6 i TT pozatym 170km |
Sorry, skąd masz te dane?
Skoro już ninja przytoczył stronkę z danymi, to na niej bazujmy. Nie sadzę, że to wiarygodne źródło, ale ok.
Audi A4 2.0 TFSI - 4 cylindrowy, rzędowy o pojemności 1984 cm3 16 zaworowy + Turbo, Napęd na przednia oś, 200 KM przy 6000 Obr/Min, 280 Nm przy 1800 Obr/Min.
Powyżej prędkości 200 km/h jak już ninja powiedział, rozpędzanie subaraka jest ciężkie bo AWD stwarza jednak opory. W Audi ośka co dalej ciągnie. Dla mnie wynik jest oczywisty. Na szosie tęgie baty dla subaraka. Predkość wyższa dla AWD to jednak wysiłek dla silnika, zwłaszcza jak ciągle tam coś turbina ładuje. Respekt dla zakutego silnika, ale zejdźmy na ziemię. To nie jest auto do podbojów prędkości.
Corado VR6...
Cytat: | ....chyba w bajki wierzysz... ....nie wiem nie sprawdzalem.... |
Może więc jednak nie wierzę w bajki?
Golf III VR6
Cytat: | dalej bajdurzysz... |
no wg duel, na którym bazujesz jak widzę mówi, ze była by zaciekła walka. Jak AWD na starcie daje ci sekundy, tak po starcie odejmuje. Czemu nie ma równowagi w twoim aucie, tylko zawsze jest wszystko dobrze? Gdyby przecież tak było, to w wyścigach płaskich nie królowały by ośki tylko subaru
Cytat: | 525 zostaje z tyłu |
Ciężkie auto i bardzo słabe. Wniosek taki, że męczysz konających :]
Cytat: |
Jakie znow prawdziwe przepychanki?? 120-200?? Co ty mi tu piszesz? |
No zabawę z autkami jak się jedzie gdzieś na szosie. Widzisz w lusterkach że coś leci i lecisz z nim :] i tak od 120 do 250 :] no i nie mów, że w polsce nie ma gdzie tak jezdzić
Cytat: | za 2-3 lata mozesz znow podac te same auta i zobaczymy co,ktore i gdzie sie w szeregu ustawi. |
No przez 2-3 lata to pewnie jeszcze z 3 edycje NFS'a wyjdą.
I nie porównujemy teraz GT-ka, tylko SL, a to wielka różnica
Cytat: | Poza tym gadasz jak Lucas. |
To znaczy dobrze, czy źle?
Cytat: | P.S.2 szkoda ze temat znow zszedl na moj subaru. jakby nie bylo innych aut...
Wniosek: wszystko sprowadza sie do subaru. Jedynej słusznej marki. |
To może następnym razem jak zajmiesz stanowisko w temacie, to nie at hock twojego subaru :] Nie każde porównanie ja widać jest trafione. A jak wielu słusznie zauważyło prowokujesz, a potem sie dziwisz :] |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 11:29
|
|
|
ego napisał/a: | później się już "spaliła" koledzy z .... nie wybaczyli bi Ci tego,że ich zdradziłeś |
Wiem EGO ale właśnie ona jest już spalona a kto nieboji się chycić jakiegoś mandatu od psów to zawsze może wpaść pozatym tak 20-30 i oni dopieor sie pojawiają więc zawsze można śmignąć pare razy
ego napisał/a: | a tak miedzy Nami to kolegów z golfów gti i "calibrów" 16v wciągam lewą dziurką od nosa |
Napewno golfy wymiękają przy sedici jak ja wczoraj niedostałem ostrych batów od 16v to fiat 16v by nieżle odpaliła taką trójeczke pzdr
** Dodano: 26-03-2007, 12:38 **
Ninja napisał/a: | Chyba logiczne ze nie mam najszybszego i najlepszego auta na swiecie i zdaje sobie sprawe ze niejeden bez problemu mnie zostawi z tyłu... |
Powiedz . Naprawde ciężko było to napisać co nie
** Dodano: 26-03-2007, 12:41 **
littlegirl napisał/a: | Cytat:
za 2-3 lata mozesz znow podac te same auta i zobaczymy co,ktore i gdzie sie w szeregu ustawi.
No przez 2-3 lata to pewnie jeszcze z 3 edycje NFS'a wyjdą. |
AHAHAHAHA umarłem prawie ze śmiechu jak to przeczytałem
** Dodano: 26-03-2007, 13:15 **
Ninja napisał/a: | KRT napisał/a:
a co do golf-a to myślałem że bardziej mnie odpali jak bym dosiadł sedici to bym go z palcem w d... wyj....
hehehe no to logiczne. Ale juz gdyby golf mial 2,0 16V pod maską to bys mial problem nawet Sedici chociaz mysle ze Fiat dalby rade. |
HALLO NINJA JA SIĘ Z GOLFEM 3 2.0 16V GTI ŚCIGAŁEM |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 12:29
|
|
|
littlegirl napisał/a: | Gdyby przecież tak było, to w wyścigach płaskich nie królowały by ośki tylko subaru |
wiec uwazasz ze w wyscigach płaskich królują ośki? nie no tu dowiodłes ze najpierw powinienes sie troche doszkolic przynajmniej z terminologii a w pozniejszym czasie z techniki. Wtedy mozemy porozmawiac o motoryzacji. Poki co zostan przy tym na czym sie znasz...
Wiec juz wyjasniam: okreslenie "ośka" oznacza FWD wiec nie widze zeby gdziekolwiek krolowały ośki...Ani w rajdach samochodowych ( tu kroluja AWD),ani wyscigach plaskich (RWD i AWD - w takiej kolejnosci) ,ani wyscigi górskie (AWD) ani nawet tez w wyscigu rownoleglym(AWD)... Wiec jak widzisz - wszedzie głownie króluje AWD (Prócz płaskich-na asfalcie). Dzieki swoim wlasciwosciom jezdnym,trakcji,rozkladzie mas jest poprostu najlepsze. I temu nie ma co zaprzeczać.
Cytat: | Ciężkie auto i bardzo słabe. Wniosek taki, że męczysz konających :] |
yhyyym, baaardzo słabe. 193 KM - wg niektorych mocne a innych słabe. Poza tym sam sie prosił
littlegirl napisał/a: | I nie porównujemy teraz GT-ka, tylko SL, a to wielka różnica |
SL? to oznaczenie mercedesa. A GT w oznaczeniu Fuji Heavy Industries? Oznacza w tym przypadku impreze z turbo z lat 90-tych (końcówki). A GL? GL-a nie ma co porownywac z kolei do uturbionych...Znow udowadniasz ze poprostu sie nie znasz i tyle...Cos wiesz,cos przeczytales ale jakos doswiadczenia Ci brak. Ni to w wyscigach,ni to w rajdach,ni to wogole w motoryzacji...
littlegirl napisał/a: | To może następnym razem jak zajmiesz stanowisko w temacie, to nie at hock twojego subaru :] |
porównalem długosc poszczegolnych biegów gdy koleś napisał o tym ze Golf dochodzi do 90km/h na 1ym biegu.
littlegirl napisał/a: | Widzisz w lusterkach że coś leci i lecisz z nim :] |
a to ciekawa teoria...bo mysle ze skoro widzisz go w lusterkach to znaczy ze jestes...przed nim. Tyle ze ty "lecisz" i to dosłownie na drzewo przy pierwszym zakrecie nawet na asfalcie przy takich predkosciach a...subaru jedzie dalej. Bo nie wierze w proste szosy. Jeszcze jakies mądre twierdzenia?
littlegirl napisał/a: | No przez 2-3 lata to pewnie jeszcze z 3 edycje NFS'a wyjdą. |
Musze Cie rozczarowac, bo to gra dla małych dziewczynek.
Jak chcesz zobaczyc ile warte jest Twoje prowadzenie auta to pograj w Richard Burns Rally. Najbardziej realistyczna gra rajdowa jaką widziałem. Najlepiej oddana fizyka auta.
littlegirl napisał/a: | A jak wielu słusznie zauważyło prowokujesz, a potem sie dziwisz :] |
Prowokuje...czasem,ale sie nie dziwie. :]
Zdziwilem sie jednak gdy przylazłeś az tu za mna... ...Marku. Przeciez nie masz i nie miales Fiata. A zarejstrowales sie tylko po to zeby moc czytac co pisze. =] Wiem wiem, tęskniłes.
littlegirl napisał/a: | at hock |
ad hoc
KRT napisał/a: | Powiedz . Naprawde ciężko było to napisać co nie |
eee nie. przeciez to wiadome.
KRT napisał/a: | HALLO NINJA JA SIĘ Z GOLFEM 3 2.0 16V GTI ŚCIGAŁEM |
a no to git zrozumialem ale dziwi mnie ze tylko tak mało ci uciekł. Jezdzilem GTI i wg mnie całkiem ładnie sie zbiera. No coż. Widocznie jestes lepszym kierowcą niz tamten. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
|
William
Wiek: 45 Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 63 Skąd: Trsow
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 14:30
|
|
|
Ninja napisał/a: | wiec uwazasz ze w wyscigach płaskich królują ośki? nie no tu dowiodłes ze najpierw powinienes sie troche doszkolic przynajmniej z terminologii a w pozniejszym czasie z techniki. Wtedy mozemy porozmawiac o motoryzacji. Poki co zostan przy tym na czym sie znasz... |
Odbiegasz od tematu ninja pokazując jaki to jesteś elokwentny :]
littlegirl napisał/a: | Gdyby przecież tak było, to w wyścigach płaskich nie królowały by ośki tylko subaru |
Mam tutaj na myśli subaru i jego cudowności - kontra reszta świata. :] Czyli wszystko to co niema AWD i nie nazywa się subaru. Nie roztrząsaj i nie rozbijaj moich wypowiedzi na kilka, tylko skup się na meritum i odpowiedz sensownie, bez instruowania mnie o historii rajdów, rodzajach napędów i innych banialukach mających na celu zamydlenie oczu i odbieganie od tematu.
Pamiętaj cały czas że mówimy o subaru!! Nie widzę poza WRC i tego typu rajdach marki subaru! I widzę tez powód tego..
"Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego" niech więc sobie subaru siedzi w WRC, a reszta wszędzie indziej. Nie pakuj tylko proszę subaru na szosę długa i szeroką. O tym tutaj mówimy cały czas. Czyżbyś zapomniał?
Ninja napisał/a: | SL? to oznaczenie mercedesa. A GT w oznaczeniu Fuji Heavy Industries? |
Skrót myślowy od Subaru Legacy i GT od Subaru Impreza GT (Grand Turismo) Turbo
Ninja napisał/a: | Znow udowadniasz ze poprostu sie nie znasz i tyle. |
Po prostu widzę że szukasz czegoś i znaleźć nie możesz
Ninja napisał/a: | Cos wiesz,cos przeczytales ale jakos doswiadczenia Ci brak. Ni to w wyscigach,ni to w rajdach,ni to wogole w motoryzacji... Przeciez nie masz i nie miales Fiata. |
A skąd tyle o mnie wiesz?
W swym życiu nie jeden Fiat gościł w moim garażu, nie jeden silnik rozłożony stał na stole, a ścigać sie nie mam zamiaru, bo to nie dla mnie. Nie znaczy, to że nie jest mi znana technika jazdy inna niż emerycka :]
Ninja napisał/a: | Jak chcesz zobaczyc ile warte jest Twoje prowadzenie auta to pograj w Richard Burns Rally. Najbardziej realistyczna gra rajdowa jaką widziałem. Najlepiej oddana fizyka auta. |
Dzieki! Wolę jednak wsiąść do jednego ze swych aut i zrobić kilka kilometrów z prawdziwą kierownicą w reku |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 14:50
|
|
|
littlegirl napisał/a: | Odbiegasz od tematu ninja pokazując jaki to jesteś elokwentny :] |
nie elokwentny tylko wiem przynajmniej o czym mowie...w przeciwienstwie do Ciebie.
littlegirl napisał/a: | bez instruowania mnie o historii rajdów, rodzajach napędów i innych banialukach mających na celu zamydlenie oczu i odbieganie od tematu. |
najwidoczniej tego potrzebujesz bo nie znasz podstawowej teorii
littlegirl napisał/a: | Pamiętaj cały czas że mówimy o subaru!! |
a czemu o nim mowimy skoro temat nie o nim?
littlegirl napisał/a: | Nie pakuj tylko proszę subaru na szosę długa i szeroką |
niby dlaczego? calkiem przyjemnie sie jedzie tym po szosie dlugiej i szerokiej. niekoniecznie trzeba sie scigać. Chociaz jest jeden legacy na forum subaru ktoremu nawet Twoja "siodemka" by rady nie dała. Wiesz ile jedzie? 270km/h :] Do wyscigów natomiast seryjne Legacy T z 3 litrowymi BMkami sie nie nadaje. To logiczne. Wieksza pojemnosc,wiekszy moment,wiecej garów - i naped. Napisalem juz ze AWD traci przy wyzszych predkosciach. Czego jeszcze chcesz...
littlegirl napisał/a: | Skrót myślowy od Subaru Legacy i GT od Subaru Impreza GT (Grand Turismo) Turbo |
W motoryzacji nie bardzo jest potrzeba operowac skrótami myslowymi bo ktos moglby Cie zle zrozumiec. Miales przyklad.
littlegirl napisał/a: | Po prostu widzę że szukasz czegoś i znaleźć nie możesz |
Ja juz znalazlem. I niby czego mialbym dalej szukac...
littlegirl napisał/a: | A skąd tyle o mnie wiesz?
|
Stąd? lucasdream.pl.203.160.82.in-addr.arpa
Jak sam wspomniales...internet nie jest anonimowy. :]
littlegirl napisał/a: | W swym życiu nie jeden Fiat gościł w moim garażu...nie jeden silnik rozłożony stał na stole, |
O polonezach to wiem...A Fiat? Kolegi chyba. Poza tym masz garaż? Bo...moze masz... a w rozłożony silnik na stole u Ciebie...smiem wątpić. Dobry jestes,ale w informatyce. Jak zrobisz swap w trójce na 5 litrowy motor sam bez niczyjej pomocy a nie przy pomocy pracownikow i warsztatu do ktorego oddasz auto wtedy zdejme czapke z głowy i przyznam Ci racje.
littlegirl napisał/a: | a ścigać sie nie mam zamiaru, bo to nie dla mnie. Nie znaczy, to że nie jest mi znana technika jazdy inna niż emerycka :] |
a widzisz...jedno wyklucza drugie. jesli to nie dla Ciebie to raczej w tych sprawach nigdy nie bedziesz biegły. Sportowa jazda wymaga caly czas treningu i to nie jest tak ze cale zycie pojezdzisz jak emeryt i nagle sobie wsiądziesz w auto i pojedziesz ostro i sportowo. W koncu rozwalisz sie na drzewie - czego Ci nie zycze.
Chcesz to mozemy porozmawiac o technikach jazdy - zobaczymy czy jest Ci znana inna niz emerycka. O technice hamowania lewą nogą, o heel & toe , o skandinavian flick, o wahadle,ogolnie o inicjacji poslizgu, o prawidłowej redukcji biegów (bo z tego co wiem jezdzisz automatem - żadna filozofia), o prawidłowej pozycji za kierownicą wogole, o prawidłowym przemieszczaniu rąk po kole kierownicy, o hamowaniu z ABS i bez i tak naprawde zdasz sobie sprawe ze NIE JEST Ci znana inna jazda niz emerycka...Dlatego Tobie polecam jazde defensywną.
littlegirl napisał/a: | Dzieki! Wolę jednak wsiąść do jednego ze swych aut i zrobić kilka kilometrów z prawdziwą kierownicą w reku |
Naprawde gorąco polecam, bo generalnie nie zrobisz tego swoim autem tego co umialbys zainicjowac w grze,ktora jest dobrym odzwierciedleniem jesli chodzi o prowadzenie auta i rajdowaniu. A ja?Idzie lato i z kolegami subarowcami pewnie sie wybierzemy na kaszuby na jakis fajny szuterek zeby polatac bokami. Szkoda ze zima sie skonczyla bo wtedy byla zabawa przednia. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 15:08
|
|
|
Wystarczy już tego... |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|