Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Yle pójdzie na 2'ce:)
Autor Wiadomość
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 16-02-2009, 13:29   

Raku napisał/a:
dzięki 2


Ależ proszę.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-02-2009, 15:57   

moj tipus na 2 biegu tylko 90 idzie i zalancza sie odcinka
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
aro 



Wiek: 36
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 123
Skąd: Gorzyczki
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-02-2009, 17:20   

Emf napisał/a:
aro napisał/a:
Świstak napisał/a:
ja nie testuję swojego cuda w taki sposób bo to zabujstwo dla silnika zwłaszcza na LPG, Jężdżę wolno i spokojnie... jest takie przysłowie chyba ruskie: wolniej jedziesz dalej zajedziesz... i to jest święta prawda...


Wyjasnij mi dlaczego taka jazda na lpg jest wg. ciebie smiertelna dl silnika :lol: Ogolnie to na kazdm paliwie przy takich obrotach moze cos sie poszpac :o


Poczytaj może, że temperatura spalania lpg jest wyższa niż PB więc jak pałujesz swój silnik na elpegu, to masz bardzo duże prawdopodobieństwo, że Twoją głowicę szlag trafi, wtedy też ten "uhahany" emotikon zniknie z Twojego zapytania :)


Za dużo się naczytałeś :) Dodam, że LPG ma wyższą liczbe oktanową...
_________________
Lancia Dedra 1.6 - w przyszłości również Lancia:)
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-02-2009, 17:27   

aro napisał/a:
Za dużo się naczytałeś :) Dodam, że LPG ma wyższą liczbe oktanową...
\
a co to ma do rzeczy? LO wyznacza granicę odporności na samozapłon więc można bardziej zapłon wyprzedzić aby uzyskać odrobinę więcej mocy ale temperatura też rośnie i LO nie ma z niz nic wspólnego
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 17-02-2009, 00:55   

ok ok widzę że z mojego OT wynikł spór straszny, nie pozabijajta się tylko chopaki :) a tak wracając do tematu, dziś coś mnie podkusiło i przeżuciłem na PB i przetestowałem mojego Tipola :)

2 bieg, koła 13" (nie wiem jakie było przekłamanie licznika na tym kapciu seryjne powinny być chyba 14") V-max 80km/h jeszcze nie odcinał, silnik mam 1.4 i.e. dalej go nie cisnąłem, raz mnie podkusiło i nigdy więcej...
     assistance   Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-02-2009, 00:59   

Świstak, jeśli masz odpowiedni rozmiar (profil) opony to nie ważne czy masz 13" czy 14" :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 17-02-2009, 01:14   

to są 165/80 R 13... maniunie są, powinny być z tego co się orientuję 175/80 R 14 takie ma ojciec w temperówce.
     assistance   Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-02-2009, 08:59   

Świstak, ja u siebie mam 175/70/14 i jest wysoki profil, to co dopiero przy 80.....
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
  
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-02-2009, 09:53   

Powinny być R14/175/65 lub R13/175/70. Świstak, u Ciebie przekłamanie jest niewielkie, w stosunku do 14" to tylko 2% a do 13" to 3%. Tak więc kiedy licznik pokazuje Ci 100km/h to faktycznie masz 102-103km/h. Oczywiście do tego dochodzi jeszcze zawyżone przekłamanie licznika :D Jeśli chodzi o Twojego ojca to właśnie jest odwrotnie. To on ma niedopasowane opony i przekłamanie w jego wypadku przekracza 8%! Tzn. że jemu wydaje się że jedzie 100km/h a faktycznie ma 108-109km/h. Ale biorąc pod uwagę znowu przekłamanie licznika - ma dość dokładny odczyt prędkości :D Może też oszczędzić na paliwie na trasie, jednak wzrośnie spalanie w mieście, bo silnik przyjmuje podczas ruszania nieco większe obciążenie. No i pomijam też fakt, że może dać się łatwiej złapać na suszarę :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load