 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tempra 1,6 93 rok |
Autor |
Wiadomość |
depeche77

Dołączył: 13 Wrz 2006 Posty: 15 Skąd: Krobia
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 24-06-2008, 09:08 Tempra 1,6 93 rok
|
|
|
witam serdecznie poszukuje porady w sprawie Tempry 1.6 rok 93 Mój problem jest temprą czasami jest taka mułowata że nie idzie ujechać wymieniłem silniczek krokowy na komputerze 0 błędów>Martwi mnie jedna rzecz pod obudową filtra znalazłem 2 wolne miejsca na podłączenie wężyka ja ma tylko jeden podłączony może to jest przyczyna że jest taki mułowaty Niewiem czy nie ruszyć potencjometru przepustnicy?? proszę o porady.
 |
|
|
|
 |
ZielonyTBG


Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2214 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 25-06-2008, 12:23
|
|
|
depeche77, ja mam mono-jetronic ale u Ciebie powinno wychodzić z obudowy wtrysku trzy końcówki.Ja mam tylko dwie,zaznaczone na czerwono a ta zaznaczona na niebiesko która jest u Ciebie,idzie do obudowy filtra powietrza a dalej do tej puszki przy chłodnicy na drugiej Twojej fotce.
 |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
 |
|
|
|
 |
yoyo

Pomógł: 44 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 15:58
|
|
|
przeczytaj sobie http://forum.tempra.org/t...m?highlight=cpp ten temacik
mi po ustawieniu CPP (metodą na multimetr) autko tak odżyło jakby 4 osoby wysiadły razem z bagażami) naprawdę czuję dużą różnice |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
 |
szwedek

Wiek: 51 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 13 Skąd: Ciechanów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-07-2008, 06:13
|
|
|
Witam.Mam pytanko, czy mogę wymienić sam pasek [ten szeroki z czterema rowkami] popatrzyłem wczoraj na niego i jest dość zajechany. |
_________________ TEMPRA 1.6 GAŻNIK. GAZ. 94R. |
|
|
|
 |
albert1991


Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-07-2008, 13:17
|
|
|
tak to jest pasek klinowy i mozesz smiało wymieniac |
|
|
|
 |
mrk69


Pomógł: 31 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 16-07-2008, 21:07
|
|
|
albert19912, od kiedy pasek wielorowkowy nazywamy klinowym? Klinowy masz jak sama nazwa mówi zakładany w rowki na kołach pasowych i klinujący się w nich dzięki profilowi zwężanemu ku dołowi - litera V. W T/T jest chyba tylko gdy masz wspomaganie...nie wiem jak z klimą. Wielorowkowy to właśnie ten pasek z rowkami...kręci się na nim alternator, pompa wody, blablabla Pamiętaj, żeby przy wymianie lepiej zaopatrzyć się w nowy napinacz, który potem trzeba dobrze naprężyć. Mi sie nie chciało bawić, więc przy okazji wymiany pompy wody mechanior wymienił mi pasek na Bosch'owski - razem z paskiem wymiana 20 zł. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|