|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Ratunku padł silnik :( |
Autor |
Wiadomość |
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-05-2009, 23:12 [Benzyna] Ratunku padł silnik :(
|
|
|
KLUBOWICZE POMÓŻCIE !!! Jestem posiadaczem Tipo 2.0 8V prod 1992 kod silnika 159A6.046 w dniu dzisiejszym padło mi serce mojego Tipka pojawiły sie stuki w okolicy głowicy i po dojechaniu do mechanika coś PORZĄDNIE RĄBNĘŁO i silnik umilkł .... podejrzewam że urwał sie zawór i wpadł do cylindra ... mechanik powiedział ze nie podejmie sie naprawy bo nie ma czasu sie bawic ... łachmyta .... wiec jestem zdany na siebie ... pomyslałem ze wymienie cały silnik na drugi ale mam zonka bo przeszukałem allegro i otomoto i nic.Są 1.4 i 1.6 nawet znalazłem 1.8 16v 136 KM ale 2.0 nie ma.Podpowiedzcie prosze gdzie szukac pomocy i co Wy byscie zrobili w takiej sytuacji.Z góry dziękuje za wszelkie rady Podkreślam ze chce go zrobic i dalej nim jezdzic ... |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2009, 23:19
|
|
|
Najpierw to zwal glowice i ocen dokladnie co sie stalo...potem bedziesz myslal.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-05-2009, 23:22
|
|
|
Maniutek tak myslisz ? boli mnie to wszystko bo zaraz pozakupie tzn 4 miesiace temu robiłem głowice wszystko docieranie zaworów szczelność planowanie a tu taki pech ....
** Dodano: 26-05-2009, 00:23 **
a moze to tylko popychacz ? nie wiem co myslec ... |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2009, 23:25
|
|
|
Sluchaj, rozumeim Twoje zdenerwowanie bo sam jak mialem tempre padl mi silnik, tzn pekly pierscienie na jednym garze i porysowaly gladz ze nie moznabylo szlifoawac i zmienialem silnik...:( ale coz, rozkrecaj wszytsko po kolei, ocen co sie stalo.....w najgorszym wypadku, jezeli okaze sie ze silnik do wymiany to bedzie Ci go latwiej wyciagnac, bo bedzie juz o polowe rozkrecony i o polowe lzejszy nie smiej sie, ja mialem wlasnie ten plus, ze byl leciutki
** Dodano: 26-05-2009, 00:26 **
robertRK napisał/a: | a moze to tylko popychacz ? nie wiem co myslec ... |
nerwy nerwami, mialem to samo...
powoli rozkrecaj, moze sie okazac, ze to jakas pier*ol i zrobisz to jakims smiesznym kosztem...poki nie rozbierzesz, nic sie bedziesz wiedzial
** Dodano: 26-05-2009, 00:27 **
noż kurde wzieli mi slowo "pier*ol" na zolto podswietlili.....gagatki administratory :P:P |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 26-05-2009, 01:02
|
|
|
robertRK, a jakieś wcześniejsze objawy miałeś ? Jakieś stuki, jęki, spadek mocy ... itp ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-05-2009, 15:47
|
|
|
robertRK napisał/a: | nie wiem co myslec ... |
robertRK, zrób to co podpowiedział maniutek, po co od razu szukać całego silnika,może to tylko jakaś drobnostka |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
mayster
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Tczew
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-06-2009, 21:20
|
|
|
robertRK napisał/a: | 4 miesiace temu robiłem głowice wszystko docieranie zaworów szczelność planowanie a tu taki pech ....
|
Ja bym jechał tam gdzie Ci to robili - samo z siebie tak nie walneło jak było wszystko dobrze złożone... |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 06-06-2009, 01:50
|
|
|
Moim zdaniem mayster, ma rację. Zgłoś się czym prędzej tam gdzie robiłeś wóz i zobacz jak zareagują. Jeśli masz jakiś świstek czy poręczenie/ rękojmie na wykonaną przez nich pracę to może chociaż rozbiorą Ci to i stwierdzą uszkodzenia za free. Ewentualnie możesz się domagać usunięcia usterki, ale tylko teoretycznie bo dziurawe jak ser polskie prawo pozwoli im się wymigać. |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-06-2009, 12:12
|
|
|
Po pierwsze: Czy silnik się kręci??
Po drugie: czy dół silnika był ruszany??
Po trzecie: jeżeli był robiona głowica a masz możliwość zaciągnięcia go tam gdzie robiłeś głowice to faktycznie nie baw się tylko ciągnij go tam chociaż wątpię żeby się przyznali do jakiegokolwiek błędu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|