Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Silnik 1.8 - jaki jest?
Autor Wiadomość
darek1252 


Wiek: 47
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 10
Skąd: Końskie
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 15-08-2007, 20:24   [Benzyna] Silnik 1.8 - jaki jest?

Czy ktoś może udzielić informacji na temat silnika Tipo 1800ccm 8V, dwa wałki rozrządu, wtrysk wielopunktowy. W oznaczeniu pojawia się symbol 835C4. Czy warto się nim zainteresować?
_________________
Było: TIPO 1.8ie - Jest: Brava 1.2
     Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 15-08-2007, 21:24   

Solidaryzując się z tym silnikiem powinienem stwierdzić, iz tak jest dobry itd... Ale tak nie jest silnik ten ma wadę fabryczną i jak za dużo jeździsz na wysokich obrotach oraz używasz za kiepski olej to siadają panewki. Wymiana panewek u mechanika (łącznie z szlifowaniem wału) to koszt tak duży jak kupno 2 silnika. Ponadto silnik te nie sa za oszczędne a to obecnie jest dość istotne, co prawda są też plusy takie jak w miarę fajne osiągi silnika oraz dobrze dopasowana buda w wersji Tipo 3 d granturismo. Osobiście jednak na twoim miejscu wybrał bym wersję 1.9 Td - po pierwsze oszczędniejszy no i trwalszy a różnica jakiś 15 - 20 kM to nie za wiele.
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-08-2007, 08:37   

Tomilee napisał/a:
co prawda są też plusy takie jak w miarę fajne osiągi silnika oraz dobrze dopasowana buda w wersji Tipo 3 d granturismo. Osobiście jednak na twoim miejscu wybrał bym wersję 1.9 Td - po pierwsze oszczędniejszy no i trwalszy a różnica jakiś 15 - 20 kM to nie za wiele.

Jak chodzi o osiągi - to pozwolę się z kolegą nie zgodzić : 91 KM z 1,8 to naprawdę mizerny wynik ... :

Co do wymiany silnika na TD - to wymaga on również wymiany skrzyni !
A co do wad fabrycznych i trwałości ... nie wiem skąd masz takie dane ?
     assistance
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-08-2007, 08:57   

schab napisał/a:
Co do wymiany silnika na TD - to wymaga on również wymiany skrzyni !

a kto pisał o wymianie samego silnika? chodzi i całe auto z silnikiem td a nie sam silnik...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-08-2007, 10:37   

ego napisał/a:
a kto pisał o wymianie samego silnika? chodzi i całe auto z silnikiem td a nie sam silnik...

A tego to akurat nie zauważyłem :
darek1252 napisał/a:
Czy ktoś może udzielić informacji na temat silnika Tipo 1800ccm 8V, dwa wałki rozrządu, wtrysk wielopunktowy. W oznaczeniu pojawia się symbol 835C4. Czy warto się nim zainteresować?
     assistance
 
avenger85 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 571
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Ostrzeżeń:
 10/3/5
Wysłany: 16-08-2007, 10:50   

ja bym sie zainteresował silnikiem 3.0 6V z alfy 155 :D
_________________
Fiat Tipo 2.0 8V
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load