|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Tipo 1.8 8V na dwoch walkach |
Autor |
Wiadomość |
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-10-2006, 07:24 [Benzyna] Tipo 1.8 8V na dwoch walkach
|
|
|
Witam potrzebuje czesci nowe pasek wywazajacy kola zebate do paska wywazajacego pilnie
w serwisach mowia ze juz zaprzestali produkowania tych czesci jestem zalamany Pozdrawiam Łukasz Tipo 1.8 8V na dwoch walkach rok 94 |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 20-10-2006, 17:44
|
|
|
Co ci się zepsuło ? Koła napędzające wałki balansowe ? |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-10-2006, 18:32
|
|
|
pasek to koszt ok 100 zł,wejdX na strone www.fota.pl i zadzwoń,pasek maja napewno bo kupowałem ostatnio |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-10-2006, 21:09
|
|
|
ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-10-2006, 07:39
|
|
|
drobek napisał/a: | ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian |
tak Ci sie tylko wydaje,że wszystko jest wporządku,ja tez jeździłem bez paska i jak założyłem to zauważyłem różnice |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-10-2006, 10:08
|
|
|
ego napisał/a: | drobek napisał/a: | ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian |
tak Ci sie tylko wydaje,że wszystko jest wporządku,ja tez jeździłem bez paska i jak założyłem to zauważyłem różnice |
Ja nie widze róznicy moze czasami go troszke szarpie na wolnych obrotach ale silnik jest zagazowany wiec ma prawo |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-10-2006, 13:29
|
|
|
drobek napisał/a: | ego napisał/a: | drobek napisał/a: | ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian |
tak Ci sie tylko wydaje,że wszystko jest wporządku,ja tez jeździłem bez paska i jak założyłem to zauważyłem różnice |
Ja nie widze róznicy moze czasami go troszke szarpie na wolnych obrotach ale silnik jest zagazowany wiec ma prawo |
czytaj co napisałem,różnice zobaczysz jak założysz pasek,a to bardzo ciekawe,że ma prawo,bo mi nie szarpie i uważam,że nie ma prawa |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-10-2006, 22:23
|
|
|
no to zdradz ta wielka tajemnice bo piszesz ze jest róznica czyli jaka??
instalacja gazowa nie jest wyrobem fabrycznym fiata itd wiec wszystkiego mozna sie spodziewac. Czy Twój silnik odpala na lpg gdy jest zimny? bo ja wątpie mam juz drugiego sedici i obydwa na lpg ten pierwszy był z paskiem balansowym i gasł na zakrecie na lpg a drugi obecny nie gasnie tylko czasami go cos zamuli i lekko zatrzesie i tyle.A co do tego paska to musiałbym 500 zł wydac na cały kompletny rozrzad a niestety nie stac mnie |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-10-2006, 07:36
|
|
|
drobek napisał/a: | no to zdradz ta wielka tajemnice bo piszesz ze jest róznica czyli jaka??
|
jeździsz ponoć drugim sedici i nie wiesz do czego słuzy ten pasek? skoro nie byłoby różnicy to po co by go montowali,no widzisz a mi ani nie przygasa,ani nie spadaja obroty na zakretach,widocznie masz taka instalacje i muszę Cie zaskoczyć bo na lpg odpala bez problemu,nawet zimą |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-10-2006, 20:17 tipo 1.8 GT
|
|
|
czesc dzieki za inf mam jescze jedno pytanie czy wymieniales juz kolo zebate napedzajace jest ono w rozrzadzie na samym dole pozdrawiam Łukasz |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-10-2006, 07:24 Re: tipo 1.8 GT
|
|
|
kro_ma napisał/a: | czesc dzieki za inf mam jescze jedno pytanie czy wymieniales juz kolo zebate napedzajace jest ono w rozrzadzie na samym dole pozdrawiam Łukasz |
nie wymieniałem,bo mam mały przebieg i narazie nic mu nie jest |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-10-2006, 08:09
|
|
|
drobek napisał/a: | no to zdradz ta wielka tajemnice bo piszesz ze jest róznica czyli jaka??
instalacja gazowa nie jest wyrobem fabrycznym fiata itd wiec wszystkiego mozna sie spodziewac. Czy Twój silnik odpala na lpg gdy jest zimny? bo ja wątpie mam juz drugiego sedici i obydwa na lpg ten pierwszy był z paskiem balansowym i gasł na zakrecie na lpg a drugi obecny nie gasnie tylko czasami go cos zamuli i lekko zatrzesie i tyle.A co do tego paska to musiałbym 500 zł wydac na cały kompletny rozrzad a niestety nie stac mnie |
Jedno nieporozumienie : gaśnięcie na zakrętach przy jeździe na gazie nie ma nic wspólnego z wałkami wyrównoważającymi , czy ich brakiem !
Jest to efekt niewłaściwego położenia reduktora , czy parownika ( w zależności od rodzaju instalacji ) . Jeżeli ktoś go założy poprzecznie do kierunku jazdy , to będzie miał właśnie taki efekt , że na jednym zakręcie auto dostaje kopa , na drugim gaśnie . Dzieje się tak w wyniku oddziaływania sił bezwładności na mechaniczne elementy parownika . Przy ustawieniu go w osi ruchu auta siły bezwładności będą wspomagały silnik - przy ruszaniu "dodawały gazu" , przy hamowaniu - ujmowały ( Chyba , że znów go ktoś założy odwrotnie - odwrócony o 180' ) . Gasnąć natomiast nie powinien - to jest kwestia regulacji .
Wałki balansowe mają natomiast za zadanie poprawić kulturę pracy silnika , zmniejszyć wibracje , a przede wszystkim zapobiegać pochylaniu się silnika tył-przód ( w przenionapędówkach ) przy dodawaniu gazu , a kołysaniu silnika na boki w autach z wzdłużnie ustawionym silnikiem ! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|