Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Tipo 1.8 8V na dwoch walkach
Autor Wiadomość
kro_ma 



Wiek: 40
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 142
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-10-2006, 07:24   [Benzyna] Tipo 1.8 8V na dwoch walkach

Witam potrzebuje czesci nowe pasek wywazajacy kola zebate do paska wywazajacego pilnie
w serwisach mowia ze juz zaprzestali produkowania tych czesci jestem zalamany Pozdrawiam Łukasz Tipo 1.8 8V na dwoch walkach rok 94
     assistance   Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 20-10-2006, 17:44   

Co ci się zepsuło ? Koła napędzające wałki balansowe ?
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-10-2006, 18:32   

pasek to koszt ok 100 zł,wejdX na strone www.fota.pl i zadzwoń,pasek maja napewno bo kupowałem ostatnio
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-10-2006, 21:09   

ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-10-2006, 07:39   

drobek napisał/a:
ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian

tak Ci sie tylko wydaje,że wszystko jest wporządku,ja tez jeździłem bez paska i jak założyłem to zauważyłem różnice
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-10-2006, 10:08   

ego napisał/a:
drobek napisał/a:
ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian

tak Ci sie tylko wydaje,że wszystko jest wporządku,ja tez jeździłem bez paska i jak założyłem to zauważyłem różnice

Ja nie widze róznicy moze czasami go troszke szarpie na wolnych obrotach ale silnik jest zagazowany wiec ma prawo
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-10-2006, 13:29   

drobek napisał/a:
ego napisał/a:
drobek napisał/a:
ja jezdze bez paska balansowego i jest wszystko wporzadku, niemam poniewaz słyszałem ze czesto sie zrywaja powodująć przy tym zerwanie paska rozrzadu. Silnik pracuje równo bez zmian

tak Ci sie tylko wydaje,że wszystko jest wporządku,ja tez jeździłem bez paska i jak założyłem to zauważyłem różnice

Ja nie widze róznicy moze czasami go troszke szarpie na wolnych obrotach ale silnik jest zagazowany wiec ma prawo

czytaj co napisałem,różnice zobaczysz jak założysz pasek,a to bardzo ciekawe,że ma prawo,bo mi nie szarpie i uważam,że nie ma prawa
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-10-2006, 22:23   

no to zdradz ta wielka tajemnice bo piszesz ze jest róznica czyli jaka??
instalacja gazowa nie jest wyrobem fabrycznym fiata itd wiec wszystkiego mozna sie spodziewac. Czy Twój silnik odpala na lpg gdy jest zimny? bo ja wątpie mam juz drugiego sedici i obydwa na lpg ten pierwszy był z paskiem balansowym i gasł na zakrecie na lpg a drugi obecny nie gasnie tylko czasami go cos zamuli i lekko zatrzesie i tyle.A co do tego paska to musiałbym 500 zł wydac na cały kompletny rozrzad a niestety nie stac mnie
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-10-2006, 07:36   

drobek napisał/a:
no to zdradz ta wielka tajemnice bo piszesz ze jest róznica czyli jaka??

jeździsz ponoć drugim sedici i nie wiesz do czego słuzy ten pasek? skoro nie byłoby różnicy to po co by go montowali,no widzisz a mi ani nie przygasa,ani nie spadaja obroty na zakretach,widocznie masz taka instalacje i muszę Cie zaskoczyć bo na lpg odpala bez problemu,nawet zimą
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
kro_ma 



Wiek: 40
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 142
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-10-2006, 20:17   tipo 1.8 GT

czesc dzieki za inf mam jescze jedno pytanie czy wymieniales juz kolo zebate napedzajace jest ono w rozrzadzie na samym dole pozdrawiam Łukasz
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-10-2006, 07:24   Re: tipo 1.8 GT

kro_ma napisał/a:
czesc dzieki za inf mam jescze jedno pytanie czy wymieniales juz kolo zebate napedzajace jest ono w rozrzadzie na samym dole pozdrawiam Łukasz

nie wymieniałem,bo mam mały przebieg i narazie nic mu nie jest :lol:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-10-2006, 08:09   

drobek napisał/a:
no to zdradz ta wielka tajemnice bo piszesz ze jest róznica czyli jaka??
instalacja gazowa nie jest wyrobem fabrycznym fiata itd wiec wszystkiego mozna sie spodziewac. Czy Twój silnik odpala na lpg gdy jest zimny? bo ja wątpie mam juz drugiego sedici i obydwa na lpg ten pierwszy był z paskiem balansowym i gasł na zakrecie na lpg a drugi obecny nie gasnie tylko czasami go cos zamuli i lekko zatrzesie i tyle.A co do tego paska to musiałbym 500 zł wydac na cały kompletny rozrzad a niestety nie stac mnie

Jedno nieporozumienie : gaśnięcie na zakrętach przy jeździe na gazie nie ma nic wspólnego z wałkami wyrównoważającymi , czy ich brakiem !
Jest to efekt niewłaściwego położenia reduktora , czy parownika ( w zależności od rodzaju instalacji ) . Jeżeli ktoś go założy poprzecznie do kierunku jazdy , to będzie miał właśnie taki efekt , że na jednym zakręcie auto dostaje kopa , na drugim gaśnie . Dzieje się tak w wyniku oddziaływania sił bezwładności na mechaniczne elementy parownika . Przy ustawieniu go w osi ruchu auta siły bezwładności będą wspomagały silnik - przy ruszaniu "dodawały gazu" , przy hamowaniu - ujmowały ( Chyba , że znów go ktoś założy odwrotnie - odwrócony o 180' ) . Gasnąć natomiast nie powinien - to jest kwestia regulacji .
Wałki balansowe mają natomiast za zadanie poprawić kulturę pracy silnika , zmniejszyć wibracje , a przede wszystkim zapobiegać pochylaniu się silnika tył-przód ( w przenionapędówkach ) przy dodawaniu gazu , a kołysaniu silnika na boki w autach z wzdłużnie ustawionym silnikiem !
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 35 days
Network load