Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Tłumik końcowy - wygłuszenie?
Autor Wiadomość
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-04-2010, 13:32   [Benzyna] Tłumik końcowy - wygłuszenie?

Witajcie. Pytanko. Mam normalny tłumik środkowy, oraz końcową przelotówkę. Jeżeli ktoś z Was jeździł na typowym przelocie to wie, ze po dluzszym czasie kiedy minie zachwyt to poprostu wkurr..ac zaczyna. Teraz pytanie. Z racji tego, ze przelotowke mam od niecalego pol roku, szkoda mi jej wywalac, poza tym koncowke ma fajna. Teraz pytanie. Czy istnieje mozliwosc w jakis sposob wyciszenia czegos takiego? Zeby nie byl tak meczacy.?
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 29-04-2010, 13:56   

hmmm jeśli środkowy masz na miejscu a tylko końcowy jest przelotowy to nie powinno być tak głośno jak to opisujesz. kata też wywaliłeś czy nie było ? jeśli nie masz kata to w jego miejsce mozna by wstawić jakiś mały tłumik środkowy np od punto, na pewno będzie ciszej. albo wstawić jakiś tłumik końcowy a przespawać jedynie końcówkę która ci się podoba
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-04-2010, 17:54   

Tlumik srodkowy mam jeszcze taki jak byl fabrycznie. Slyszalem ze cos sie wspawuje w tlumik czy cos, ale to trzeba by go ciac.. nie wiem masakra. Jak dla mnie jest niestety zbyt glosno.
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 29-04-2010, 23:08   

pisario, nic sie nie wspawuje w tłumik. nadal nie napisałeś czy masz gaźnik bez kata czy wtrysk w którym kat być powinien... z gadki wyniki ż jest za głośno ....hmmmmm weź może napisz jak wygląda twój układ wydechowy od początku ( czyli od kolektora wydechowego po sam koniec ) to może coś konkretnego poradzimy

** Dodano: 30-04-2010, 00:11 **
z fotki auta w profilu wynika że jest to tipo po lifcie czyli raczej z wtrysk czyli raczej z katem ? masz tam katalizator ? czy już dawno wycięty ? i jak wygląda ta końcówka która tak ci sie podoba ale robi za duży "jazgot" ?
bo jeśli myślisz że tipo może pracować tak samo cicho jak nowy mercedes to już inna sprawa :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-04-2010, 23:47   

Kolego. Tipo jest po lifcie, natomiast jest to wersja gaznikowa. Gaznikowe 1.4. uklad wydechowy z tego co mi wiadomo prosty jak budowa cepa. Tlumik srodkowy (wymieniony na taki jak oryginalny) RURA ( :D ) i tlumik koncowy.
Wiem ze Tipo to Tipo. Jezdzilem spory czas na standardowym tlumiku koncowym. Obecny jest przelotowy. Wiem, ze Tipo to... Tipo (za to go lubie) natomiast szczerze, juz dawno zapomnialem jak brzmi standardowy tlumik. Mialem ostatnio przyjemnosc jechac Tipo kolegi Lasgo (Strumienica - wtrysk - koncowy normalny) i jest wiele wiele cichszy. Chce go tylko troche wyciszyc, gdyz obecnie przy 3000 obrotow jest juz bardzo glosno :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 30-04-2010, 00:09   

pisario napisał/a:
Z racji tego, ze przelotowke mam od niecalego pol roku, szkoda mi jej wywalac, poza tym koncowke ma fajna.



sprzedaj kup oryginał a resztę przeznacz na coś mechanicznego w silniku co wymaga wymiany lub w zawieszeniu. Same korzyści
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 30-04-2010, 18:17   

no to w miejsce gdzie w wersjach wtryskowych jest katalizator ( mniej więcej pod rączką od ręcznego ) mozna wspawać jakiś mału tłumik środkowy np z punto ( na szrocie kupisz taki za 30zł )
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-05-2010, 21:16   

Dzięki :) wlasnie to doradzil mi tlumikowiec :)
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load