Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[cenzura] co jest wkoncu
Autor Wiadomość
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-03-2010, 19:23   [cenzura] co jest wkoncu

Panowie wiec tak jak niektórzy wiedza wymieniałem silnik w mojej alfę 145 1.4 boxer ponieważ żarł więcej oleju jak gazu :) ale nie o to chodzi. Wiec tak miałem silnik z uszkodzonym wałkiem rozrządu i szklankami. przełożyłem wałek i szklanki ze starego silnika tj. ten co olej [cenzura]. Nie wiem czy to coś pomoże ale kręcąc rozrusznikiem puściłem sprzęgło i samochód kawałek pojechał po czym stanął nie szło przekręcić rozrusznikiem zablokowało jakoś wał nie można było nim ruszyć i pukało tak jak by zawór o tłok ale przekręciłem wałem w druga stronę tj odwrotnie niż pracuje i było wszystko ok jeździł jeszcze na 4 cylindrach. Samochód odpalił ładnie równe obroty nie trząsł się miał moc przyspieszenie itp postawiłem go na podwórku idę po paru godzinach a ta padaczka trzęsie się i nie chodzi na 4 cylinder ten co miał z nim problemy tj. uszkodzone szklanki i wałek wytarty. Rozrząd jest na miejscu nie przeskoczył paski są całe nie powydzierane i jak zdejmę przewód ze świecy to jeszcze bardziej się trzęsie i jest słabszy wiec ten cylek jak by trochę pracował iskra jest paliwo tez. Jutro sprawdzę kompresje ale pierścienie miał naprawdę ładne tak jak gładź cylindryczna panewki czy korby i tłoki walczę z tym prawie tydzień i dupa :( nie wiem co mogło się stać a nie chce mi się już 3 raz głowicy wyciągać bo zbankrutuje na uszczelkach wszystkie zroby dokręcam według kartki nawet trochę mocnej żeby głowica była u góry to bym już zdjął a tak to muszę cały przód wyciągać i górę rozbierać :( :( :( :sciana: :sciana: :sciana: panowie ręce mi opadły nie wiem co robić sory ze tyle czytania i tak chaotycznie napisane ale nie myślę już bo cała noc robiłem i nie spałem :(

Moderowany:
ale ta łacina zbędna jest :zolta:
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-03-2010, 08:01   

Po pierwsze - tu raczej niewielu ludzi zna się na boxerach , więc spróbuj na : http://www.forum.alfaholicy.org .
Po drugie : ustawiając rozrząd - na jaki znak go ustawiłeś ? Bo na kole zamachowym w Alfie są 4 różne : "I" ; "II" : "T" ; i "V". Każdy służy do czego innego , a rozrząd zgrywa się z "T" . Jak znam życie - to ty ustawiałeś ><...
Po trzecie : kto was panowie "mechanicy" uczył sprawdzania silnika po robocie głowicy , rozrządu itp. przez próbę odpalenia ? Jest to jeden z podstawowych , kardynalnych błędów !!! Wykręca się świece , wrzuca bieg na luz i kręci RĘCZNIE . Ręka poczuje opór np. zaworu spotykającego się z tłokiem , rozrusznik nie ... :(
     assistance
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-03-2010, 17:30   

schab, tak ustawiałem na znak T a rozrzad sprawdzałem czy sie nie spokta z tłok z zaworem i było ok on jedził normalnie a po paru godzinach tak sie stało jak wróciłem postawiłem i ponownie chciałem odpalic tak to chodził rozrzad nadal jest na miejscu
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 18-03-2010, 18:14   

albert1991, sprawdz szczelnosc. Po mojemu to mogl sie zawor zawiesic...
     Moneta
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-03-2010, 20:12   

kubek, własnie to było naprawiane ale jest opcja ze powtórzyło sie bo szklanki nie były nowe tylko wyciagniete z starego sillnika od golfa który bog wie ile stał fuck mgłem swoje szkanki przełozyc tylko :( wtedy bym był pewien
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 18-03-2010, 20:27   

albert1991, jak nie sprawdzisz szczelnosci to nie masz pewnosci ze to akurat to, sprawdz szczelnosc i porownaj wyniki wtedy bedziemy myslec :)
     Moneta
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-03-2010, 20:28   

kubek, ale szczelnosc w jakim sesie Ci chodzi ???
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 18-03-2010, 20:33   

albert1991, chodzi mi o cisnienie na cylindrach ;D
     Moneta
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-03-2010, 22:05   

kubek, a to mierzyłem i jest po 9,5 a olejowej próbie 10,5 to mi wyglada na to ze zawory sie nie otwieraja :(
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-03-2010, 22:27   

albert1991 napisał/a:
kubek, a to mierzyłem i jest po 9,5 a olejowej próbie 10,5 to mi wyglada na to ze zawory sie nie otwieraja :(
to jest mała wartość, chyba powinno być około 13-14. Ja bym odbstawiał na niedomykanie się zaworów - tak jak wcześniej kubek pisał, mógł się któryś zawiesić, przerabiałem ten problem w bravo...
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-03-2010, 22:29   

meter30, ale boxery maja po 12 max podobno z tego zo na forum alfy wyczytałem i przecie jak ma prawie po 10 to niormalnie by chodził a ewidentnie jeden tłok stoi bo sie trzesie

** Dodano: 20-03-2010, 22:18 **
wsumie problem rozwiazany rozebralem udowy od rorzadu a tam myszka przemielona zdjołem głowice a tam zawory zrobiły baran baran tryk z tłoczkami w poniedziałek zakładam druga głowice :)
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load