|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[cenzura] co jest wkoncu |
Autor |
Wiadomość |
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-03-2010, 19:23 [cenzura] co jest wkoncu
|
|
|
Panowie wiec tak jak niektórzy wiedza wymieniałem silnik w mojej alfę 145 1.4 boxer ponieważ żarł więcej oleju jak gazu ale nie o to chodzi. Wiec tak miałem silnik z uszkodzonym wałkiem rozrządu i szklankami. przełożyłem wałek i szklanki ze starego silnika tj. ten co olej [cenzura]. Nie wiem czy to coś pomoże ale kręcąc rozrusznikiem puściłem sprzęgło i samochód kawałek pojechał po czym stanął nie szło przekręcić rozrusznikiem zablokowało jakoś wał nie można było nim ruszyć i pukało tak jak by zawór o tłok ale przekręciłem wałem w druga stronę tj odwrotnie niż pracuje i było wszystko ok jeździł jeszcze na 4 cylindrach. Samochód odpalił ładnie równe obroty nie trząsł się miał moc przyspieszenie itp postawiłem go na podwórku idę po paru godzinach a ta padaczka trzęsie się i nie chodzi na 4 cylinder ten co miał z nim problemy tj. uszkodzone szklanki i wałek wytarty. Rozrząd jest na miejscu nie przeskoczył paski są całe nie powydzierane i jak zdejmę przewód ze świecy to jeszcze bardziej się trzęsie i jest słabszy wiec ten cylek jak by trochę pracował iskra jest paliwo tez. Jutro sprawdzę kompresje ale pierścienie miał naprawdę ładne tak jak gładź cylindryczna panewki czy korby i tłoki walczę z tym prawie tydzień i dupa nie wiem co mogło się stać a nie chce mi się już 3 raz głowicy wyciągać bo zbankrutuje na uszczelkach wszystkie zroby dokręcam według kartki nawet trochę mocnej żeby głowica była u góry to bym już zdjął a tak to muszę cały przód wyciągać i górę rozbierać panowie ręce mi opadły nie wiem co robić sory ze tyle czytania i tak chaotycznie napisane ale nie myślę już bo cała noc robiłem i nie spałem
Moderowany: | ale ta łacina zbędna jest |
|
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 08:01
|
|
|
Po pierwsze - tu raczej niewielu ludzi zna się na boxerach , więc spróbuj na : http://www.forum.alfaholicy.org .
Po drugie : ustawiając rozrząd - na jaki znak go ustawiłeś ? Bo na kole zamachowym w Alfie są 4 różne : "I" ; "II" : "T" ; i "V". Każdy służy do czego innego , a rozrząd zgrywa się z "T" . Jak znam życie - to ty ustawiałeś ><...
Po trzecie : kto was panowie "mechanicy" uczył sprawdzania silnika po robocie głowicy , rozrządu itp. przez próbę odpalenia ? Jest to jeden z podstawowych , kardynalnych błędów !!! Wykręca się świece , wrzuca bieg na luz i kręci RĘCZNIE . Ręka poczuje opór np. zaworu spotykającego się z tłokiem , rozrusznik nie ... |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 17:30
|
|
|
schab, tak ustawiałem na znak T a rozrzad sprawdzałem czy sie nie spokta z tłok z zaworem i było ok on jedził normalnie a po paru godzinach tak sie stało jak wróciłem postawiłem i ponownie chciałem odpalic tak to chodził rozrzad nadal jest na miejscu |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 18:14
|
|
|
albert1991, sprawdz szczelnosc. Po mojemu to mogl sie zawor zawiesic... |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 20:12
|
|
|
kubek, własnie to było naprawiane ale jest opcja ze powtórzyło sie bo szklanki nie były nowe tylko wyciagniete z starego sillnika od golfa który bog wie ile stał fuck mgłem swoje szkanki przełozyc tylko wtedy bym był pewien |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 20:27
|
|
|
albert1991, jak nie sprawdzisz szczelnosci to nie masz pewnosci ze to akurat to, sprawdz szczelnosc i porownaj wyniki wtedy bedziemy myslec |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 20:28
|
|
|
kubek, ale szczelnosc w jakim sesie Ci chodzi ??? |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 20:33
|
|
|
albert1991, chodzi mi o cisnienie na cylindrach |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 22:05
|
|
|
kubek, a to mierzyłem i jest po 9,5 a olejowej próbie 10,5 to mi wyglada na to ze zawory sie nie otwieraja |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 22:27
|
|
|
albert1991 napisał/a: | kubek, a to mierzyłem i jest po 9,5 a olejowej próbie 10,5 to mi wyglada na to ze zawory sie nie otwieraja | to jest mała wartość, chyba powinno być około 13-14. Ja bym odbstawiał na niedomykanie się zaworów - tak jak wcześniej kubek pisał, mógł się któryś zawiesić, przerabiałem ten problem w bravo... |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 22:29
|
|
|
meter30, ale boxery maja po 12 max podobno z tego zo na forum alfy wyczytałem i przecie jak ma prawie po 10 to niormalnie by chodził a ewidentnie jeden tłok stoi bo sie trzesie
** Dodano: 20-03-2010, 22:18 **
wsumie problem rozwiazany rozebralem udowy od rorzadu a tam myszka przemielona zdjołem głowice a tam zawory zrobiły baran baran tryk z tłoczkami w poniedziałek zakładam druga głowice |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|