chodzi na dwa cylindry |
Autor |
Wiadomość |
maxio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 73 Skąd: legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 11:22 chodzi na dwa cylindry
|
|
|
mam problem mam tipo 1.4 z gazem mono na zimnym na benzynie zapali i chodzi przez dobrą chwile na dwóch cylindrach na ciepłym jest ok. a na gazie jak pale na zimnym to problemu nie ma .wymieniłem świece kable palec i kopułke i nic .czy to może być czujnik w kolektorze i kto wie ile kosztuje |
_________________ siemka / było tipo 1.4 ie |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 16:50
|
|
|
Jesteś pewny że na dwa czy tylko tak słychać-to prawdopodobnie temat padającej pompy paliwa. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
maxio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 73 Skąd: legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 16:59 chodzi na dwa cylindry
|
|
|
na pewno na 2 gdy zapale to dwie świece są czarne 2i3 i to jest przez ok. 1minuty czyli dam pare razy gazu i zaczyna chodzić coraz lepiej |
_________________ siemka / było tipo 1.4 ie |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 17:06
|
|
|
To tak mi się wydaje że poszły pierścienie uszczelniające lyb uszczelniacze trzonków zaworów.Może być{jeśli znika płyn}że poszła uszczelka pod głowicą. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
maxio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 73 Skąd: legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 17:15
|
|
|
jeśli by poszły pierścienie to paląc na gazie też by były problemy a na gazie jest ok. |
_________________ siemka / było tipo 1.4 ie |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 17:26
|
|
|
Z tego co pisali forumowicze to gaz ma większą liczbę oktanową i z tąd może nie ma "na razie" problemu z odpaleniem z gazu.
[ Dodano: 05-06-2006, 18:31 ]
ewentualnie sprawdzić jakie mają ciśnienia. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
maxio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 73 Skąd: legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 17:33
|
|
|
ciśnienie na cylindrach sprawdzałem mam po ok. 13 na każdym |
_________________ siemka / było tipo 1.4 ie |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 18:04
|
|
|
No to w inną stronę-albo nadpalone zawory albo luz do regulacji.Gdzieś mi się wydaje że wtym kierunku trzeba iść.Albo pierścienie,zawory,uszczelka pod głowicą.Innych pomysłów nie mam.Z drógiej strony część przyczyn można zniwelować patrząc na dobre ciśnienie.Niech ktoś inny się wypowie ba ja już nie mam pomysłów.Jeszcze może bo to środkowe gary gdzieś pod wtryskiem ssie lewe powietrze a owe gary są najbliżej. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-06-2006, 18:07
|
|
|
Skoro ciśnienie jest 13 to jakie zawory nadpalone |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 18:26
|
|
|
Kombinuję.Napisałem że część przyczyn można wykluczyć.
[ Dodano: 05-06-2006, 19:28 ]
ZielonyTBG, sam coś zapodaj. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 19:12
|
|
|
a cisnienie pompy sprawdzone??
możliwe też ze problem tkwi już tylko we wtryskiwaczu i że masz go zjechanego i niedługo kwalifikuje sie do wymiany
albo komputr lub strownik pompy paliwa albo jak wyzej wtryskiewacz
na odpalaniu na zimnym powinien dawac duze cisnienie na pierwszy rozruch , skoro pali an dwa cylindry to znaczy może ze podaje za małe cisnienie i dlatego słabo ciągnie a na ciepłego juz nie trzeba tak duzego cisnienia na rozruch |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-06-2006, 19:34
|
|
|
Nic nie zapodam bo mi też zalewa jak jest zimny a wymieniłem już sporo i nic nie pomogło.Zmieniłem:komp,digiplex,czujnik temp silnika,czujnik temp powietrza,cewke,wtrysk(góre)przewody WN,świece,palec,kopułke,sonde L i ostatnio wyczyściłem potencjometr i sprawdziłem ciśnienie paliwka.I dalej nic.Więc skoro ja sobie nie moge dać rady to się nie będe udzielał.Mam nadzieje że mi Picek wybaczysz. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
bronek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Paź 2005 Posty: 284 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-06-2006, 21:09
|
|
|
maxio napisał/a: | na pewno na 2 gdy zapale to dwie świece są czarne 2i3 i to jest przez ok. 1minuty |
hmm... możesz mi napisać w stylu "for idiots" jak to sprawdzasz? Nie rozumiem o co w czynności, którą opisujesz. |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-06-2006, 23:48
|
|
|
silniczek krokowy??
kolektor dolotowy?? - moze jakis usyfiony??
a jak nie to możliwe ze uszczelka pod głowica - ponoc przez ta uszczelke to u mni ewszystkie swieczki okopcone po 10kilomterach |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 06-06-2006, 10:19
|
|
|
ZielonyTBG, |
_________________ Audi |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|