|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Fiat Tempra 1.6 sw mpi |
Autor |
Wiadomość |
resztak
witamy nowego
Dołączył: 26 Lis 2013 Posty: 4 Skąd: Złotoryja
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-11-2013, 20:49 Fiat Tempra 1.6 sw mpi
|
|
|
Witam. od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem swojej temperówki. Mianowicie muszę kręcić nawet 3-5 razy dopiero załapie pochodzi chwile i gaśnie. Gdy już załapie chodzi sobie na wolnych obrotach, lecz gdy dodam gazu zaczyna "pyrkać", trząść lekko buda i nie ma mocy, prawie nie chce jechać (max 40/h). Po dodaniu gazu obory idą w gore po czym spadają do zera nawet jak gaz w podłodze. Po przełączeniu na LPG zapyla jak zły, lecz niestety pierw musi sobie pochodzić na benzynie... Zauważyłem ze gdy przejadę się nawet 100 metrów zatrzymam się to zauważyłem ze z pod maski wydobywa się dziwny zapach tak jak by coś się paliło, jakiś płyn lob coś. Po otworzeniu maski nie widać nic ciekawego tylko smród. Dodam ze gdy chodzi na benzynie to słychać jak by tykanie od strony silnika.
Świece wymienione, płyn czyszczący wlany w bak,rozrusznik po remoncie, filtr paliwa wymieniony(był trochę zasyfiały).
Dodam jeszcze że pompa paliwa dziala( wyciągałem i sprawdziłem o mało sufitu mi nie obryzgała ;p)
POMOCY!!!
pozdrawiam Krzysiek |
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-11-2013, 21:56
|
|
|
W Tipku mialem podobnie po dluzszej jezdzie na LPG. Pomogl reset kompa. Zdejmij klemy z aku na jakas godzinkę. Odpal auto i zostaw az właczy sie wiatrak. Jesli nie zadziala to poszukamy dalej. |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-11-2013, 22:03
|
|
|
to że pompa Ci działa to już wiemy bo odpalasz na niej i jeździsz ale pytanie jak działa ? . Musisz podjechać na warstat i sprawdzić jakie ciśnienie podaje i przez jaki czas jest utrzymywane ciśnienie na pompie . Dla mpi powinno być od 300-400kpa (wiadomo dla 1 wtryskiwacza ok100 kpa) w Twoim przypadku to chyba ma być 320kpa utrzymane ma być ciśnienie przez 2 minuty , ciśnienie podejrzewam że masz tylko może padł zawór przelewowy w pompie - albo coś w listwie wtryskowej |
|
|
|
|
resztak
witamy nowego
Dołączył: 26 Lis 2013 Posty: 4 Skąd: Złotoryja
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-11-2013, 22:07
|
|
|
dzieki to bede musial dopiero w poniedzialek zobaczyc bo niestety jutro niedziella... |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-11-2013, 22:12
|
|
|
w jednopunktach jest regulator ciśnienia na wtrysku a w mpi też coś musi być - może czujnik jak w dieslach?
** Dodano: 30-11-2013, 22:16 **
jeśli filtr paliwa był zasyfiały to obstawiam zawór przelewowy w pompie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|