|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Gwizd z silnika T/T ;] |
Autor |
Wiadomość |
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-09-2006, 22:46 Gwizd z silnika T/T ;]
|
|
|
Zastanawiam się skąd bierze się ten cudowny gwizd w silnikach T/T? to zasysane powetrze? miły odgłos prawda? |
_________________
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 18-09-2006, 22:54
|
|
|
U mnie np. przy pewnych obrotach silnika (głownie 2-3tys. rpm) jest najbardziej basow dzwięki silnika. Choć mam zwykłe tłumiki bo 'basowe' mi nie potrzebne.
Już mi pare osób powiedziało, jak jeździłem wieczorami, że mnie już dawno nie było widać,ale słychac nadal. Chociaż zauważyłem, że Fiaty do najcichszych nie należa. Mamy UNO 1.0 i ono czasami potrafi być głośniejsze przy końcu wydechu niż Tempra.
W firmie mamy Iveco EuroTech 440E42 i przy pewnych obrotach silnika - około 5-7 tys. rpm tak basowy dzwięk wydaje, że szyby latają. Ale Iveco głównie chwalą za silniki i jego górskie zapędy. Scanie i Volvo pod górkę przegrają z Iveco.
Co do świstu to też zależy jaki silnik kto ma |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-09-2006, 21:54
|
|
|
jeśli nie masz wydechu już sp... ani wydmuchanych uszczelek/łączeń poszczeg elementów (w tym np kolektora z wydechem) to w zasadzie nic o ile wiem neie gwida, buczy jak buczy, jak każdy silnik... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-09-2006, 18:50
|
|
|
unknown napisał/a: | to w zasadzie nic o ile wiem neie gwida, buczy jak buczy, jak każdy silnik... | a ile widziałem tempr i tipo - nawet tych po tuningu to średnio w co 2 gwizdało, a wątpię, że ktoś kto ma odwalony samochód na maksa (przyk. mój dziadek ) miałby coś rozwalone. więc dalej nei wiem skąd ten gwizd..? |
_________________
|
|
|
|
|
bombel
Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 01-10-2006, 14:50
|
|
|
Może to łożysko alternatora |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-10-2006, 20:23
|
|
|
w zasadzie jak mi padać zaczynał altenrator i nie tylko u mnie w ten sposób, to charakterystyczny gwizd był, fakt..... coraz lepsiejszy..... aż do naprawy.. nie tylo u mnie zresztą... poza tym od biedy moża powiedzieć, że podobny dźwięk zawsze mogą paski wydawać, jak ktoś je np za mocno naciągnie...... TTTM |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-10-2006, 17:50
|
|
|
...pomijając fatalne orginalne tłumiki fiatowskie. Miniejsza o ich charakterystyczny dźwięk, który przypomina miernej jakości skuter z lat 60-tych, ale kształt końcówki to już max przesada......Jak tylko dorwałem w miare ładną końcówkę, to tę orginalną w pierwszy dzień urżnąłem szlifierką i założyłem coś pseudo chromowanego... |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|