Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nie moge go odpalic. masakra
Autor Wiadomość
gito 
witamy nowego


Wiek: 51
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-09-2007, 12:04   nie moge go odpalic. masakra

Witam. dziś do was wstąpiłem i juz mam problem. kiedy jadę autkiem przez dłuższą chwilę i go zgaszę bywa ze nie mogę go odpalić. za czorta nie chce zaskoczyć. zdarza się także że w drodze mi zgaśnie i muszę odczekać parę minut aby zapalił i o dziwo zapala jak gdyby nic. dla mnie to poważny problem bo nie jestem mechanikiem i powiem szczerze wiem jak silnik wygląda nic poza tym. czytałem na forum że może być to jakieś CPW. Co to jest? i czy takie są tego objawy? i jeszcze mała rzecz. jakby dymek spod maski. włos mi dęba staje. proszę o pomoc. pozdrawiam
_________________
gito
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-09-2007, 12:08   

gito napisał/a:
czytałem na forum że może być to jakieś CPW. Co to jest? i czy takie są tego objawy?

to poczytaj jeszcze bo było o tym mase postów i tematów na foum :!:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-09-2007, 19:46   

dokładniusio! Czujnik Położenia Wału, czujnik wału, halla, hallotron.... jak się koło obraca w silniku i mija wypustkami na kole co obrót czujnik to ten generuje impuls przy takim minięciu do układu zapłonowego a ten daje zapłon; czujnik pada - zapłon świruje; zapłon świruje - nie zawsze zapali, nie zawsze równo pochodzi, postrzela, omuli się... loteria; czujnik sprawdzisz tak by mieć pewność 100% tylko poprzez podmianę na nowy _identyczny_ (są 2 rodzaje w T/T) albo na oscyloskpie; tyle; koszt nowego 60 zeta; reszta-> [szukaj]
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
marianeq 


Wiek: 39
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 15
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-10-2007, 13:45   

witam mam problem moj makaron ciezko mi pali na gazie na bezynie jak nowy z pierwszego a wymienilem mebrane w reduktorze od gazu i regulowany byl gaz co to moze byc a jak juz odpali to przez pierwsze kilka sekund strasznie nim trzepie po przegazowaniu obroty sie unormowuja.
  
 
 
YaSIu 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 154
Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 19-10-2007, 21:27   

marianeq napisał/a:
co to moze byc


Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr powietrza? Jeżeli dawno nie był wymieniany to może to być przyczyną. Druga sprawa jeżeli zapalasz na gazie na zimnym silniku to z powodu niskiej temperatury gaz nie rozpręża się całkowicie do postaci lotnej gazu i do silnika trafia w postaci ciekłej i przez to silnik szarpie.
_________________
Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 35 days
Network load