|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Odcięcie zapłonu przy wysokich obrotach? |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-09-2007, 08:36
|
|
|
Raku napisał/a: | Jakoś wyjątkowo sprawnie się wkręcał!
Co mu zrobiłeś? |
wlał 98 Pb i wcisnął gaz w podłoge jeszcze kilka razy mu sie to uda i wyskoczy korba bokiem |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-09-2007, 11:34
|
|
|
Raku napisał/a: | Jakoś wyjątkowo sprawnie się wkręcał! |
silnik to 100% serja z przebiegiem ~183 000 km
ego napisał/a: | jeszcze kilka razy mu sie to uda i wyskoczy korba bokiem |
czemu tak myslisz?? |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-09-2007, 19:22
|
|
|
bo to się zdarzało... owszem, nasze silniczki dużo mogą, bo nie są tak wyśrubowane jak np nowe 100konne hahaha 1.2 (z gwarancją na 2 lata ) ale jak je przemęczysz zbytnio to szybciej się zużyją a i rozwalić możesz nie mając odcięcia...
nawet wyższe osiągi km/h mają niż fabryka podaje, ale utrzymuj długo taką ponadnormatywną vmax, to zobaczysz jak coraz bardziej i szybciej pije olej, potem coś kopci inaczej, potem coś zacznie szlag trafiać...
a najzabawniejsze co kiedyś było, kto to robił.. hmmm.. podśrubowa w każdym razie silnik nieco nie wzmacniając skrzyni, zawiechy etc , nic poza silnikiem ale i ten był 'tanio' stuningowany, powiercony czy coś jeszcze... do dechy i po niecałym kilomatrze auto stanęło... skrzynia (zębtaki) leżały (kawałki) na odcinku chyba 300m, część tłoków, korba etc już na krótszym odcinku... w każdym razie ciekawy efekt... powodzenia; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 07:17
|
|
|
Raku napisał/a: | to dziwne ze seryjny silnik tak łatwo się TAK wysoko wkręcił! Mam taki sam w jednej z Tempr i tak wysoko i tak szybko się nie wkręca... Dziwne |
sam sie zdziwilem ale to bylo inaczej bo tak do 6tysi szedl blyskawicznie a pozniej od 6 w gore lekko zwolnil ale i tak niezle wyszlo chyba nakrecalismy filmik od poczatku jednak pozniej okazalo sie ze sie nakrecilo tak jakos od okolo6tysi bo komurka sie ustawiala cos tam obraz czy jaki uj .Ogolnie to temperka kreci mi sie jak poje...ana bo na pierwszych trzech biegach dokrecam ja prawie do 8tysi (na trojce bylo cos ~7500 i ~130 na budziku a ogolnie vmaxa to jechalem 172km/h i wiecej nic nie pojdzie chyba ze z gory |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 07:32
|
|
|
to dziwne bo ja swoim tipo 1,6i.e. 75km jak jechałem vmax 180 to miałem 6500obr. ile obr miałeś przy tych 172? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 11:15
|
|
|
konikks napisał/a: | 180 to miałem 6500obr |
6500 to chyba na czworce go testowales na piatym biegu przy predkosci 172km/h mialem obrotow okolo ~5100 nie pamietam dokladnie ale jesli przy 100km/h mam 3000 obrotow to przy 172 wychodzi okolo 5000 troche wiecej.
A Ty przy setce ile masz??moze jakas krotka skrzynia |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-09-2007, 20:36
|
|
|
///M3, a ja pamiętam dokładnie i nie mam żadnej 'krótkiej" skrzyni. to i tak dużo wyciska się z tych silników (1,6 jakieś 200tkm)... a pamiętam dokładnie bo po teście wydmuchało mi uszczelkę pod głowicom... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|