Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odcięcie zapłonu przy wysokich obrotach?
Autor Wiadomość
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-09-2007, 08:20   

Jakoś wyjątkowo sprawnie się wkręcał! :D
Co mu zrobiłeś?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-09-2007, 08:36   

Raku napisał/a:
Jakoś wyjątkowo sprawnie się wkręcał!
Co mu zrobiłeś?

wlał 98 Pb i wcisnął gaz w podłoge ;D jeszcze kilka razy mu sie to uda i wyskoczy korba bokiem :badgrin:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-09-2007, 11:34   

Raku napisał/a:
Jakoś wyjątkowo sprawnie się wkręcał!

silnik to 100% serja z przebiegiem ~183 000 km ;D

ego napisał/a:
jeszcze kilka razy mu sie to uda i wyskoczy korba bokiem


czemu tak myslisz??
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-09-2007, 19:22   

bo to się zdarzało... owszem, nasze silniczki dużo mogą, bo nie są tak wyśrubowane jak np nowe 100konne hahaha 1.2 (z gwarancją na 2 lata :D ) ale jak je przemęczysz zbytnio to szybciej się zużyją a i rozwalić możesz nie mając odcięcia...

nawet wyższe osiągi km/h mają niż fabryka podaje, ale utrzymuj długo taką ponadnormatywną vmax, to zobaczysz jak coraz bardziej i szybciej pije olej, potem coś kopci inaczej, potem coś zacznie szlag trafiać...

a najzabawniejsze co kiedyś było, kto to robił.. hmmm.. podśrubowa w każdym razie silnik nieco nie wzmacniając skrzyni, zawiechy etc , nic poza silnikiem ale i ten był 'tanio' stuningowany, powiercony czy coś jeszcze... do dechy i po niecałym kilomatrze auto stanęło... skrzynia (zębtaki) leżały (kawałki) na odcinku chyba 300m, część tłoków, korba etc już na krótszym odcinku... w każdym razie ciekawy efekt... powodzenia;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-09-2007, 23:24   

to dziwne ze seryjny silnik tak łatwo się TAK wysoko wkręcił! Mam taki sam w jednej z Tempr i tak wysoko i tak szybko się nie wkręca... Dziwne :?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 29-09-2007, 07:17   

Raku napisał/a:
to dziwne ze seryjny silnik tak łatwo się TAK wysoko wkręcił! Mam taki sam w jednej z Tempr i tak wysoko i tak szybko się nie wkręca... Dziwne :?

sam sie zdziwilem ale to bylo inaczej bo tak do 6tysi szedl blyskawicznie a pozniej od 6 w gore lekko zwolnil ale i tak niezle wyszlo chyba 8) nakrecalismy filmik od poczatku jednak pozniej okazalo sie ze sie nakrecilo tak jakos od okolo6tysi bo komurka sie ustawiala cos tam obraz czy jaki uj :evil: .Ogolnie to temperka kreci mi sie jak poje...ana bo na pierwszych trzech biegach dokrecam ja prawie do 8tysi (na trojce bylo cos ~7500 i ~130 na budziku 8) a ogolnie vmaxa to jechalem 172km/h i wiecej nic nie pojdzie chyba ze z gory :lalala:
     assistance
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-09-2007, 07:32   

to dziwne bo ja swoim tipo 1,6i.e. 75km jak jechałem vmax 180 to miałem 6500obr. ile obr miałeś przy tych 172?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 29-09-2007, 11:15   

konikks napisał/a:
180 to miałem 6500obr

:roll: 6500 to chyba na czworce go testowales :lol: na piatym biegu przy predkosci 172km/h mialem obrotow okolo ~5100 nie pamietam dokladnie ale jesli przy 100km/h mam 3000 obrotow to przy 172 wychodzi okolo 5000 troche wiecej.
A Ty przy setce ile masz??moze jakas krotka skrzynia 8)
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-09-2007, 20:36   

///M3, a ja pamiętam dokładnie i nie mam żadnej 'krótkiej" skrzyni. to i tak dużo wyciska się z tych silników (1,6 jakieś 200tkm)... a pamiętam dokładnie bo po teście wydmuchało mi uszczelkę pod głowicom...
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load