|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem tipo 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 19 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2009, 20:42 Problem tipo 2.0 16V
|
|
|
Witam mam taki problem:(
Było sobie tipo 2.0 16v i strzelil pasek rozrzadu... został kupiony nowy silnik 2.0 16V przystko bylo ok do pewnego momentu... teraz gasnie, nie ma wolnych obrotow, czasem jak sie przygazuje to zostaje na 2 500obr/min i tak pracuje przez jakis czas, potem spadnie na ok
1 200obr/min a potem gasnie:(
Jaka moze byc przyczyna?
Pomozcie prosze:( |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 20-06-2009, 20:51
|
|
|
lukash napisał/a: | Jaka moze byc przyczyna? |
Wyczyść VAE |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
lukash
Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 19 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2009, 20:54
|
|
|
nie rozumiem:( |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-06-2009, 20:58
|
|
|
ubek napisał/a: | lukash napisał/a: | Jaka moze byc przyczyna? |
Wyczyść VAE |
Regulator biegu jałowego / Zawór regulacji biegu jałowego |
_________________
|
|
|
|
|
lukash
Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 19 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2009, 21:05
|
|
|
a Mozna wiedziec gdzie on sie znajduje?:( |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-06-2009, 12:33 :)
|
|
|
ja mam Tipo 2.0 8 V robiłem głowice rozrzad i wymiana jednego tloka i u mnie sa identyczne objawy jak u ciebie wez rozbierz i wyczysc silniczek krokowy nie pomaga to na wiele ale rezultaty sa widoczne tylko BARDZO WAŻNE ! jak zdejmiesz obudowe policz ilosc zwojów na śróbie zebys pózniej nakretke w tym samym miejscu przykrecił sprobuje Ci na maila wysłac schemast tego silniczka pozdr |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 21-06-2009, 13:05
|
|
|
robertRK napisał/a: | wyczysc silniczek krokowy |
W 16V zamiast krokowego jest zawór VAE |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-06-2009, 13:13
|
|
|
aha jest VAE ale zasada działania musi byc podobna no bo cos musi odpowiadac za obroty w silniku ale dowiedziałem sie czegos nowego |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|